Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Nisko: Zakup samochodu osobowo - towarowego do transportu odpadów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku.
Numer ogłoszenia: 475372 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowo - towarowego do transportu odpadów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: DANE OGÓLNE 1. Rok produkcji 2012 2. Dostarczony samochód musi być fabrycznie nowy, wcześniej nie rejestrowany 3. Nadwozie typu Furgon 4. Masa całkowita do 3500kg SILNIK I NADWOZIE 1. Silnik wysokoprężny DIESEL z turbodoładowaniem minimum 110 KM, 2. Liczba miejsc min. 6 osobowy (fotel kierowcy + 2 miejsca w pierwszym rzędzie siedzeń) 3. Rodzaj paliwa - olej napędowy 4. Pojemność skokowa min. 1900cm3 5. Skrzynia biegów: przekładnia manualna min. 5-cio biegowa 6. Ładowność użytkowa min. 1000kg 7. Wysokość przestrzeni ładunkowej min. 1600mm 8. Długość przestrzeni ładunkowej min. 2000mm 9. Szerokość przestrzeni ładunkowej min. 1750mm 10. Szerokość przestrzeni ładunkowej pomiędzy nadkolami min. 1390mm WYPOSAŻENIE 1. Kolor nadwozia - do wyboru przez Zamawiającego (bez dopłaty do koloru) 2. Wnętrze pojazdu wykonane w kolorze ciemnym 3. System zapobiegający blokowaniu kół -ABS 4. Przestrzeń pasażerska oszklona 5. Drzwi tylne dzielone, otwierane na bok 6. Drzwi boczne tylne przesuwne 7. Przegroda oddzielająca część ładunkową od kabiny pasażerskiej trwała, szczelna i pełna 8. Podłoga w części ładunkowej twarda i łatwo zmywalna 9. Wewnętrzne boki części ładunkowej obłożone twardym i łatwo zmywalnym materiałem 10. Część ładunkowa nieoszklona 11. Gniazdo 12V wewnątrz kabiny pasażerskiej min. 1 szt. 12. Radioodtwarzacz z minimum 2 głośnikami i anteną 13. Poduszka powietrzna min. kierowcy 14. Kierownica regulowana min.w jednej płaszczyźnie 15. Wspomaganie układu kierowniczego 16. Klimatyzacja manualna lub automatyczna 17. Centralny zamek sterowany z pilota DODATKOWE WYPOSAŻENIE 1. Belka świetlna stroboskopowa z napisem SŁUŻBA DROGOWA zamontowana w części przedniej dachu na stałe - barwa świetlna żółta 2. Hak holowniczy 3. Dodatkowy komplet opon zimowych (wyprodukowanych w roku 2012) zamontowanych na felgach min. stalowych wraz z kołpakami, wyważone, fabrycznie nowe w rozmiarach zgodnych z zaleceniami producenta, 4. Komplet gumowych dywaników z wysokimi bokami w kabinie pasażerskiej 5. Apteczka medyczna 6. Trójkąt ostrzegawczy 7. Fabryczny komplet narzędzi 8. Podnośnik 9. Linka holownicza 10. Gaśnica 11. Książka serwisowa 12. Instrukcja w języku polskim 13. Dwa komplety oryginalnych kluczyków w zestawie z pilotami 14. Koło zapasowe pełne GWARANCJA I SERWIS 1. Gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne (min. 2 lata bez limitu kilometrów) 2. Gwarancja na perforację nadwozia min. 5 lat 3. Gwarancja na powłokę lakierniczą min. 2 lata 4. Naprawy gwarancyjne i przeglądy pogwarancyjne w autoryzowanych stacjach obsługi oferowanej marki, w odległości do 60 km od siedziby Zamawiającego 5. Czas naprawy gwarancyjnej nie dłuższy niż 7 dni roboczych, 6. Na czas naprawy trwający dłużej niż 7 dni dostarczenie samochodu zastępczego o zbliżonych parametrach. Wielkość zużywanej energii, wielkość emisji dwutlenku węgla oraz wielkość emisji zanieczyszczeń - w cyklu łączonym wg danych dotyczących pojazdu wynikających z dokumentów homologacyjnych przyjęte zostały jako kryteria oceny ofert. Wykonawca wraz z samochodem dostarczy odpowiednią (oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, kartę pojazdu, książkę przeglądów serwisowych), dostawa samochodu odbędzie się na miejsce wskazane przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1 (załącznik nr 2 do SIWZ),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia - na potwierdzenie których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2, (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust 1 pkt. 3 (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt.3 (załącznik nr 2 do SIWZ),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 4 (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wraz z wypełnionym Załącznikiem do Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wielkość zużywanej energii - w cyklu łączonym (KE1) - 6
- 3 - Wielkość emisji dwutlenku węgla - w cyklu łączonym (KE2) - 2
- 4 - Wielkość emisji zanieczyszczeń - w cyklu łączonym (KE3) - 2
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy: - zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: - gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, - wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, - zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć, Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Biuro Obsługi Interesanta (pokój Nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i transportem butli do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - czwarte postępowanie
- Dostawa samochodu osobowego typu VAN
- NAJEM DŁUGOTERMINOWY SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO ZEROEMISYJNEGO NA POTRZEBY URZĘDU DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.