eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskpostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę sprzętu komputeropwego dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Gdańsk: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę sprzętu komputeropwego dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2
Numer ogłoszenia: 475436 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373112 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku, ul. Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3464346, faks 58 3464123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę sprzętu komputeropwego dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego: drukarek laserowych, drukarek kodów kreskowych, serwerów druku oraz przełączników dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2 wraz z niezbędnymi dokumentacjami technicznymi, instrukcjami obsługi w języku polskim i gwarancjami, zwanych dalej sprzętem komputerowym, wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2.Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostawy na swój koszt do siedziby Zamawiającego kompletnego, złożonego i przetestowanego sprzętu komputerowego o parametrach technicznych i cechach szczegółowo wyspecyfikowanych powyżej, 2) zainstalowania dostarczonego oprogramowania systemowego i użytkowego, 3) przekazania Zamawiającemu szczegółowych, sporządzonych w języku polskim instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu wymienionego w ust. 1 niniejszego rozdziału. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu zaoferowanego oprogramowania oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego sprzętu wymienionego w ust. 1 niniejszego rozdziału. Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ. Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianych artykułów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach jakościowych, technologicznych oraz stopniu zużywania nie gorszych niż podane w załączniku nr 5 do SIWZ. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. Szczegółowy opis dotyczący sposobu wykonania zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 31.21.41.00 - Przełączniki 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADOS Wiesław Mićko, ul. Pilotów3, 80-460 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28289,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28913,24

  • Oferta z najniższą ceną: 28913,24 / Oferta z najwyższą ceną: 43485,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.