Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-20
Kraków: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie
Numer ogłoszenia: 475526 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6344033, faks 12 6188010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru, materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie oraz podległych mu jednostek. Wymagania w stosunku do materiałów biurowych: 1. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych w stosunku do opisanych w przedmiocie zamówienia w rozdz. III. pkt. 14 zgodnie z postanowieniami Ustawy p.z.p., w których Wykonawca jest zobowiązany do wykazania w jej treści, że oferowany produkt gwarantuje zachowanie takich samych lub lepszych parametrów technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych oraz estetycznych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany produkt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do produktu określonego przez Zamawiającego. 2. Wszystkie materiały biurowe będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi i nieużywanymi. Wymagania w stosunku do materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z wyjątkiem pozycji nr 161, 162 gdzie wymagane są produkty oryginalne. 2. Zamawiający pod pojęciem produkt równoważny rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku), kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamawiany. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne (również równoważne) nie były produktem regenerowanych i poddanym procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład oferowanych materiałów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie), w całości ani też w części w skład innych materiałów. 4. Wykonawca winien udowodnić wydajność materiału równoważnego poprzez przedstawienie wyników testów wydajności, wykonanych w oparciu o następujące normy: dla atramentowych wkładów drukujących ISO/IEC 24711, dla wkładów z tonerem kolorowym ISO/IEC 19798 dla wkładów drukujących z tonerem monochromatycznym ISO/IEC 19752. 5. Materiały równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku. Po jego zainstalowaniu w urządzeniu na monitorze oraz w panelu kontrolnym urządzenia nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty. 6. Na potwierdzenie, iż oferowane materiały równoważne są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty m.in.: raporty z testów wydajności wykonanych wg standardów norm: ISO/IEC 24711 norma dla atramentowych wkładów drukujących, ISO/IEC 19798 norma dla wkładów z tonerem kolorowym oraz ISO/IEC 19752 norma dla wkładów drukujących z tonerem monochromatycznym, przy czym raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu. Dokumenty powinny być wystawione przez niezależny podmiot. 7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości, zapewnia kompatybilność pracy z urządzeniem zamawiającego, i bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 8. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 9. Jeżeli w trakcie realizacji umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, kserokopiarek, faxów wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mail lub faxem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera, tuszu lub bębna dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faxem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 11. Wymaga się, aby przedmiot zamówienia: był opakowany w oryginalne opakowania producentów, posiadał na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu, producenta, był opakowany w wewnętrzne szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem z otoczeniem. 12 . Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy liczony od daty dostawy. 13. Zamawiający niezależnie od wymagań żąda, aby w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie następującej treści: Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni z nim współpracowały. W przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód, jakie awaria ta spowodowała oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt. 14. Dostawy poszczególnych partii towaru odbywać się będą na koszt Wykonawcy w ilości uzgodnionej z Zamawiającym i terminie nie dłuższym niż dwa dni od otrzymania informacji dotyczącej zamówienia. Wielkości poszczególnych partii towaru będzie określał Zamawiający telefonicznie i potwierdzał faksem lub mailem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
inne dokumenty
Oświadczenie treści: Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni z nim współpracowały. W przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód, jakie awaria ta spowodowała oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt. Stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. (dotyczy materiałów eksploatacyjnych równoważnych),
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 1.1 do oferty 2. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 4. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w szczególności w przypadku: zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy a właściwych dla niniejszej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, pokój 37.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, Sekretariat V piętro (pokój nr 55).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących projektu pn. Wokół rzeki Poprad realizowanego w ramach programu INTERREG Polska - Słowacja 2021 - 2027
- Budowa zadaszenia tarasu bojowego wraz z zabezpieczeniem czołowej części stropodachu Fortu 49a Dłubnia w Krakowie
- Dostosowanie Pracowni Mikrobiologii I do prowadzenia badań w klasie bezpieczeństwa mikrobiologicznego 3 (BSL3) w budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Zakup i montaż lampy oświetlenia ulicznego - ul. H. Ch. Andersena - zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa serwisowa systemów chłodniczych systemu Proteus 235 (DZP.260.12.2025)
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - OPASKI WINYLOWE
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Dostawa artykułów biurowych do siedzib Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Politechniki Lubelskiej.
- "Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych."
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Rozedrance.
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.