eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieńsk › dostawa materiałów instalacyjnych wraz z transportem do miejsca siedziby zamawiającego, do budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Gorzędów gm. Kamieńsk, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-13

POZYCJA 47570

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kamieńsk: dostawa materiałów instalacyjnych wraz z transportem do miejsca siedziby zamawiającego, do budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Gorzędów gm. Kamieńsk, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, do kontaktów: mgr Bożena Próchnicka, 97-360 Kamieńsk, woj. łódzkie, tel. 044 6817136 w. 35, fax 044 6817136. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kamiensk.e-bip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaków. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zakład Państwowy powołany przez Urząd Miasta, nie posiadający osobowości prawnej; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów instalacyjnych wraz z transportem do miejsca siedziby zamawiającego, do budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Gorzędów gm. Kamieńsk, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba zamawiającego, tj. 97-360 Kamieńsk ul. Wieluńska 50. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych wraz z transportem do miejsca siedziby zamawiającego, do budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Gorzędów gm. Kamieńsk, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi, tj. : 1. Rura dwudzielna AROT SVA 110mm w ilości 30 m. 2. Rura PVC kielichowa do kanalizacji zewnętrznej śr. 250/7,3mm w ilości 30 m. 3. Rura PVC kielichowa z uszczelką do kanalizacji zewnętrznej śr. 200/5,9mm (dł.3m-300szt, dł 6m-180szt) w ilości 1980 m. 4. Rura PVC kielichowa z uszczelką do kanalizacji zewnętrznej śr. 160/4,7mm (dł. 6m-50szt,dł. 3m-250szt, dł. 2m-50szt, dł 1m-50szt) w ilości 1200 m. 5. Trójnik kanalizacyjny z PVC śr. 200/200/160mm (różne kąty) w ilości 85 szt. 6. Kolano kanalizacyjne z PVC śr. 200mm (różne kąty) w ilości 40 szt. 7. Kolano kanalizacyjne z PVC śr. 160mm (różne kąty) w ilości 220 szt. 8. Nasuwka kanalizacyjna PVC śr. 200mm w ilości 40 szt. 9. Nasuwka kanalizacyjna PVC śr. 160mm w ilości 90 szt. 10. Zaślepka (korek) kanal. PVC śr. 200mm w ilości 30 szt. 11. Zaślepka (korek) kanal. PVC śr. 160mm w ilości 120 szt. 12. Zwężka PVC śr. 200/160mm w ilości 65 szt. 13. Kompletna studnia z PE (monolityczna, wzmocniona, podstawa pięciowlotowa z wyprofilowanym dnem kinety) fi 1000 mm z elementami betonowymi i włazem żeliwnym śr. 600mm 40t (Hśr = 2,60m) w ilości 44 szt. 14. Kompletna studnia rozprężna żelbet. prefabrykowana (z wyprofilowanym dnem) fi 1200mm wys. 2,0m z włazem żeliwnym śr. 600mm 40t w ilości 3 szt. 15. Kompletna studzienka PVC 315, teleskopowa z włazem żel. 15t (Hśr = 2,0m) w ilości 85 szt. 16. Rura PVC kielichowa z uszczelką ciśnieniowa śr. 90mm (PN 10) w ilości 390 m. 17. Nasuwka ciśnieniowa PVC śr. 90mm w ilości 30 szt. 18. Łuk jednokielichowy ciśnieniowy PVC śr. 90mm (różne kąty) w ilości 15 szt. Oznaczenie według Wspólnego Słownika zamówień-kod CPV: główny przedmiot nr 25.21.22.00-2, przedmioty dodatkowe nr 27.22.00.00-3, nr 28.83.00.00-9 . Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od ilości zakupionego materiału, jak również przesunięcia ilości parametru jednego materiału na rzecz drugiego. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty oraz przez okres realizacji całości zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone wymagania, zamawiający po podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą i w czasie dostarczania materiałów żąda od wykonawcy następujących dokumentów: a) polskich aprobat technicznych, atestów lub certyfikatów zgodności, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi b) deklaracji zgodności ( na każdą dostarczoną partię materiału). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.21.22.00 - Przewody rurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.31.00 - Rury Oryginalny kod CPV: 27.22.00.00 - Rury i osprzęt stalowy Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.43.10 - Rurki i osprzęt Oryginalny kod CPV: 28.83.00.00 - Studzienki kanalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp z późn. zm.; 5) oferowane przez nich dostawy materiałów spełniają wymagania zamawiającego; 6) złożą wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty we właściwej formie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia metodą spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych z późn. zm. zamawiający żąda następujących dokumentów: a) formularza ofertowego z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ b) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne - art. 22 ust.1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 c) zaakceptowanego wzoru umowy - załącznik nr 3 d) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt.1 lit. d) i e) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej ( odpowiadające pkt. 1 lit. d/ i e/ ) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyszczególnione powyżej terminy danych dokumentów stosuje się odpowiednio. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu jakimi dysponuje wykonawca b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów: a) oświadczenia wykonawcy, że dostarczone materiały odpowiadają polskim normom i specyfikacjom technicznym, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi. W przypadku składania oferty od jednego wykonawcy- spółka cywilna winny być złożone dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. b/, d/ i e/ i w pkt.4 lit. a/ przez każdego wykonawcę wchodzącego w skład spółki. Pozostałe dokumenty mogą być złożone i podpisane przez jednego z reprezentujących spółkę podmiotu, o ile wynika to z przepisów prawa. 5. Dokumenty, jakich zamawiający żąda od wykonawców w przypadku składania oferty wspólnej: Oprócz dokumentów wymienionych w pkt.1, 2, 3, 4 winna być złożona umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub umowa Konsorcjum. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty, o których mowa w pkt.1 lit. b/ , d/ i e/ , w pkt.3 lit. a/ i w pkt.4 lit. a/ muszą być złożone przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące w formie spółki cywilnej do oferty winna być dołączona umowa regulująca współpracę tych podmiotów. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do oryginału dokumentu przedstawionego w formie kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamiensk.e-bip.pl w sposób nieodpłatny. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać z w/w strony internetowej dopiero po opublikowaniu niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych-www.uzp.gov.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: odpłatny- na pisemny wniosek zainteresowanego wykonawcy wraz z dowodem wpłaty za udostępnienie SIWZ, dostarczony osobiście lub drogą pocztową lub faksem do siedziby zamawiającego tj.: ZGKiM, 97-360 Kamieńsk ul. Wieluńska 50.Wniosek i dowód wpłaty dostarczony osobiście lub wysłany drogą pocztową winien być w formie oryginału, jeżeli przedstawia formę kserokopii, winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez upoważnionego do podpisu wykonawcę. Przekazany wniosek i dowód wpłaty faksem uważa się za złożony w terminie, jeżeli jego treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują dokumenty lub informacje, faksem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.Wpłaty za SIWZ należy dokonać w kasie ZGKiM lub na konto w BSZP O/Kamieńsk nr 95 89730003 0110 0905 4159 0001. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 09:30, siedziba ZGKiM w Kamieńsku, ul. Wieluńska 50, I piętro, pok. nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.