eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekŚwiadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Turku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek oraz zwrotów przesyłek i paczek nieodebranych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-08

Turek: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Turku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek oraz zwrotów przesyłek i paczek nieodebranych.
Numer ogłoszenia: 4759 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Turku , ul. Komunalna 6, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2802340, 2802347, faks 0-63 2802370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.turek.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Turku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek oraz zwrotów przesyłek i paczek nieodebranych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Turku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek oraz zwrotów przesyłek i paczek nieodebranych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla poszczególnych części zamówienia) znajduje się odpowiednio: 2.1. w załączniku Nr 1 A do niniejszej specyfikacji - Specyfikacja wykazu usług pocztowych świadczonych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Turku dla części I, 2.2. w załączniku Nr 1 B do niniejszej specyfikacji - Specyfikacja wykazu usług pocztowych świadczonych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Turku dla części II, 2.3. w załączniku Nr 1 C do niniejszej specyfikacji - Specyfikacja wykazu usług pocztowych świadczonych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Turku dla części III..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez wykonawcę tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: - zezwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym lub - zaświadczenie o wpisie wykonawcy do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniona i podpisana specyfikacja wykazu usług pocztowych świadczonych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Turku- Załącznik Nr 1 A do SIWZ dla części I 1.1. Wypełniona i podpisana specyfikacja wykazu usług pocztowych świadczonych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Turku- Załącznik Nr 1 B do SIWZ dla części II 1.2 Wypełniona i podpisana specyfikacja wykazu usług pocztowych świadczonych rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Turku- Załącznik Nr 1 C do SIWZ dla części III 2.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik Nr 2 A do SIWZ dla części I 2.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik Nr 2 B do SIWZ dla części II 2.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik Nr 2 C do SIWZ dla części III 3. Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy- Załącznik Nr 1 A do formularza ofertowego dla części I 3.1. Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy- Załącznik Nr 1 B do formularza ofertowego dla części II 3.2. Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy- Załącznik Nr 1 C do formularza ofertowego dla części III 4.Zaakceptowany Projekt umowy -Załącznik nr 3 A do SIWZ dla części I 4.1. Zaakceptowany Projekt umowy -Załącznik nr 3 B do SIWZ dla części II 4.2. Zaakceptowany Projekt umowy -Załącznik nr 3 C do SIWZ dla części III 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 2 A do formularza ofertowego dla części I 5.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 2 B do formularza ofertowego dla części II 5.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 2 C do formularza ofertowego dla części III 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy - wymagane odpowiednio dla części I, II i III. 7. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy-Załącznik Nr 3 A do Formularza ofertowego dla części I 7.1. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy-Załącznik Nr 3 B do Formularza ofertowego dla części II 7.2. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy-Załącznik Nr 3 C do Formularza ofertowego dla części III 8. Oświadczenie w sprawie podatku VAT- Załącznik nr 4 A do Formularza ofertowego dla części I 8.1. Oświadczenie w sprawie podatku VAT- Załącznik nr 4 B do Formularza ofertowego dla części II 8.2. Oświadczenie w sprawie podatku VAT- Załącznik nr 4 C do Formularza ofertowego dla części III 9. Zezwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym lub zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektroniczne - wymagane odpowiednio dla części I, II, i III. 10. Wzór oświadczenia podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby- Załącznik nr 5 do Formularza ofertowego- /jeśli dotyczy wymagane odpowiednio dla części I, II, i III./.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) zmiany w powszechnie obowiązujących przepisach prawa lub wykładni jego przepisów, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2) zmiany przepisów wewnętrznych, regulujących sposób działania wykonawcy, a nie mających istotnego wpływu na przeprowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, 3) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 roku Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed upływem terminu wykonania zamówienia, 4) zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku nie wykorzystania kwoty brutto, jaką zamawiający zamierzył przeznaczyć na realizację zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.turek.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy wTurku ul. Komunalna 6 62-700 Turek pok nr 104 piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy wTurku ul. Komunalna 6 62-700 Turek sekretariat piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Turku polegających na przyjmowaniu nadawanych przez Zamawiającego przesyłek listowych o wadze do 50 g, przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom na obszarze całego kraju i za granicami, dokonywanie ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Turku polegających na przyjmowaniu nadawanych przez Zamawiającego przesyłek listowych o wadze do 50 g, przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom na obszarze całego kraju i za granicami, dokonywanie ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Turku polegających na przyjmowaniu nadawanych przez Zamawiającego przesyłek listowych o wadze powyżej 50 g, przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom na obszarze całego kraju i za granicami, dokonywanie ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Turku polegających na przyjmowaniu nadawanych przez Zamawiającego przesyłek listowych o wadze powyżej 50 g, przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom na obszarze całego kraju i za granicami, dokonywanie ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Turku polegających na przyjmowaniu nadawanych przez Zamawiającego paczek, przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom na obszarze całego kraju i za granicami, dokonywanie ewentualnych zwrotów paczek niedoręczonych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Turku polegających na przyjmowaniu nadawanych przez Zamawiającego paczek, przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom na obszarze całego kraju i za granicami, dokonywanie ewentualnych zwrotów paczek niedoręczonych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.