eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługi dozoru i ochrony fizycznej obiektów Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie (II)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Lublin: Usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektów Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie (II)
Numer ogłoszenia: 476094 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397500 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7424535, faks 81 7424535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektów Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie (II).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektów Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, podzielone na 3 niżej wymienione zadania: 1) ZADANIE nr 1 - usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektów LUW zlokalizowanych w Lublinie przy ul. Spokojnej 4, ul. Lubomelskiej 1-3, ul. Czechowskiej 15, oraz ul. Wojciechowskiej 1, wraz z ich otoczeniem, 2) ZADANIE nr 2 - usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektu LUW zlokalizowanego w Zamościu przy ul. Partyzantów 3 i ul. Szczebrzeskiej 13A, wraz z ich otoczeniem, 3) ZADANIE nr 3 - usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektu LUW zlokalizowanego w Chełmie przy Pl. Niepodległości 1, wraz z jego otoczeniem, - i szczegółowo określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Wyraz -całodobowo- oznacza, służbę w czasie 24 godzin na dobę. Posterunki są jednoosobowe, a ilość zmian godzinowych służby w ciągu doby ustala Wykonawca. Dotyczy to wszystkich obiektów, z wyjątkiem obiektu położonego w Zamościu przy ul. Szczebrzeskiej 13A, w stosunku do którego, usługi dozoru i ochrony fizycznej polegają na prowadzeniu monitoringu tego obiektu z obiektu na ul. Partyzantów 3, bez fizycznej obecności pracownika ochrony na ul. Szczebrzeskiej 13A (za wyjątkiem prowadzenia prac okresowych określonych w pkt 2, ppkt 2) lit. d), e), f), g) opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ). Ponadto Wykonawca jest zobowiązany: a) w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, do opracowania i przedstawienia do zatwierdzenia projektu planu ochrony i bezpieczeństwa, odrębnie dla każdego z obiektów. Projekt planu ochrony i bezpieczeństwa powinien być opracowany zgodnie obowiązującymi przepisami prawa, uwzględniać charakter obiektu, jego wyposażenie techniczne służące zabezpieczeniu osób i mienia na terenie obiektu i w jego otoczeniu, w odniesieniu do zadań określonych w SIWZ, b) w sytuacji ewentualnego zagrożenia zewnętrznego (np.: podejrzenie ataku terrorystycznego), po uprzednim zgłoszeniu tego faktu zarządcy obiektu, do niezwłocznego skierowania do służby dodatkowych pracowników ochrony, w celu zwiększenia bezpieczeństwa osób i mienia, c) do zapewnienia w sytuacjach alarmowych przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie 10 minut od wezwania, d) do zapewnienia osobom skierowanym do służby odpowiednio estetycznych i reprezentacyjnych ubiorów odpowiadających powadze Urzędu. Zamawiający przez odpowiedni ubiór rozumie - strój składający się z marynarki, koszuli, krawata, spodni o klasycznym kroju garniturowym oraz butów typu wizytowego. Dopuszczalne kolory to: czerń, granat, szary lub brąz. Ponadto pracownicy ochrony powinni posiadać jednolite dla wszystkich osób pełniących służbę plakietki identyfikacyjne z danymi personalnymi oraz nazwą Wykonawcy. Powyższe wymogi względem ubioru nie dotyczą pracowników ochrony pełniących służbę na terenie obiektu w Lublinie przy ul. Wojciechowskiej 1. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia sytuacji alarmowych, zagrożenia w ilości 12 godzin w skali roku w zakresie zadania nr 1, oraz po 4 godziny w skali roku w zakresie zadania nr 2 i zadania nr 3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE nr 1 - usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektów LUW zlokalizowanych w Lublinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KERIM Mirosław Hendel, ul. Dzielna 11, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177393,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 204721,20

  • Oferta z najniższą ceną: 204721,20 / Oferta z najwyższą ceną: 405132,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE nr 2 - usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektów LUW zlokalizowanych w Zamościu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multiservice Sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58278,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53658,50

  • Oferta z najniższą ceną: 53658,50 / Oferta z najwyższą ceną: 112918,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE nr 3 - usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektu LUW zlokalizowanego w Chełmie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KERIM Mirosław Hendel, ul. Dzielna 11, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48077,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53172,90

  • Oferta z najniższą ceną: 53172,90 / Oferta z najwyższą ceną: 101390,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.