To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Lublin: Usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektów Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie (II)
Numer ogłoszenia: 476094 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397500 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7424535, faks 81 7424535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektów Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie (II).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektów Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, podzielone na 3 niżej wymienione zadania: 1) ZADANIE nr 1 - usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektów LUW zlokalizowanych w Lublinie przy ul. Spokojnej 4, ul. Lubomelskiej 1-3, ul. Czechowskiej 15, oraz ul. Wojciechowskiej 1, wraz z ich otoczeniem, 2) ZADANIE nr 2 - usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektu LUW zlokalizowanego w Zamościu przy ul. Partyzantów 3 i ul. Szczebrzeskiej 13A, wraz z ich otoczeniem, 3) ZADANIE nr 3 - usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektu LUW zlokalizowanego w Chełmie przy Pl. Niepodległości 1, wraz z jego otoczeniem, - i szczegółowo określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Wyraz -całodobowo- oznacza, służbę w czasie 24 godzin na dobę. Posterunki są jednoosobowe, a ilość zmian godzinowych służby w ciągu doby ustala Wykonawca. Dotyczy to wszystkich obiektów, z wyjątkiem obiektu położonego w Zamościu przy ul. Szczebrzeskiej 13A, w stosunku do którego, usługi dozoru i ochrony fizycznej polegają na prowadzeniu monitoringu tego obiektu z obiektu na ul. Partyzantów 3, bez fizycznej obecności pracownika ochrony na ul. Szczebrzeskiej 13A (za wyjątkiem prowadzenia prac okresowych określonych w pkt 2, ppkt 2) lit. d), e), f), g) opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ). Ponadto Wykonawca jest zobowiązany: a) w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, do opracowania i przedstawienia do zatwierdzenia projektu planu ochrony i bezpieczeństwa, odrębnie dla każdego z obiektów. Projekt planu ochrony i bezpieczeństwa powinien być opracowany zgodnie obowiązującymi przepisami prawa, uwzględniać charakter obiektu, jego wyposażenie techniczne służące zabezpieczeniu osób i mienia na terenie obiektu i w jego otoczeniu, w odniesieniu do zadań określonych w SIWZ, b) w sytuacji ewentualnego zagrożenia zewnętrznego (np.: podejrzenie ataku terrorystycznego), po uprzednim zgłoszeniu tego faktu zarządcy obiektu, do niezwłocznego skierowania do służby dodatkowych pracowników ochrony, w celu zwiększenia bezpieczeństwa osób i mienia, c) do zapewnienia w sytuacjach alarmowych przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie 10 minut od wezwania, d) do zapewnienia osobom skierowanym do służby odpowiednio estetycznych i reprezentacyjnych ubiorów odpowiadających powadze Urzędu. Zamawiający przez odpowiedni ubiór rozumie - strój składający się z marynarki, koszuli, krawata, spodni o klasycznym kroju garniturowym oraz butów typu wizytowego. Dopuszczalne kolory to: czerń, granat, szary lub brąz. Ponadto pracownicy ochrony powinni posiadać jednolite dla wszystkich osób pełniących służbę plakietki identyfikacyjne z danymi personalnymi oraz nazwą Wykonawcy. Powyższe wymogi względem ubioru nie dotyczą pracowników ochrony pełniących służbę na terenie obiektu w Lublinie przy ul. Wojciechowskiej 1. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia sytuacji alarmowych, zagrożenia w ilości 12 godzin w skali roku w zakresie zadania nr 1, oraz po 4 godziny w skali roku w zakresie zadania nr 2 i zadania nr 3.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE nr 1 - usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektów LUW zlokalizowanych w Lublinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KERIM Mirosław Hendel, ul. Dzielna 11, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177393,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 204721,20
Oferta z najniższą ceną: 204721,20 / Oferta z najwyższą ceną: 405132,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE nr 2 - usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektów LUW zlokalizowanych w Zamościu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Multiservice Sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58278,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53658,50
Oferta z najniższą ceną: 53658,50 / Oferta z najwyższą ceną: 112918,92
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE nr 3 - usługi dozoru i ochrony fizycznej obiektu LUW zlokalizowanego w Chełmie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KERIM Mirosław Hendel, ul. Dzielna 11, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48077,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53172,90
Oferta z najniższą ceną: 53172,90 / Oferta z najwyższą ceną: 101390,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie wyłącznie przez umundurowane osoby fizyczne dozoru dla NOVA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie ZZO w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120
- Świadczenie usług dozoru obiektów należących do Liceum Ogólnokształcącego Nr XIV im. Polonii Belgijskiej we Wrocławiu w 2025 roku
- Ochrona fizyczna osób, dozór mienia, obsługa portierni biura RDLP w Olsztynie w 2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia w budynkach Ośrodka Pamięć i Przyszłość oraz obsługa portierni w budynku Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 184
więcej: Usługi dozoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.