Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Bielsko-Biała: przebudowa stołówki dla szkoły gastronomicznej
Numer ogłoszenia: 47610 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa stołówki dla szkoły gastronomicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa stołówki w Zespole Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących dla potrzeb Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej, ul. Filarowa 52 tj. wykonanie w szczególności: robót wyburzeniowych i rozbiórkowych (wyburzenia, likwidacja niektórych urządzeń sanitarnych, demontaż instalacji wentylacyjnej i gazowej, wybicie otworów drzwiowych w ścianach działowych, wykucie otworów w stropach dla kanałów wentylacji mechanicznej), wykonanie robót budowlanych (ścianki działowe z cegły i gipsowo-kartonowe, zamontowanie drzwi i urządzeń sanitarnych, wykonanie kanału wentylacji nawiewnej, którego strop stanowić będzie rampę przeładunkową, wykonanie fundamentu pod agregat chłodniczy), wykonanie tynków cementowo-wapiennych, malowanie ścian farbami emulsyjnymi, wykonanie wykładzin: płytki ceramiczne, płytki podłogowe gresowe, gres techniczny, panele podłogowe, instalacji wod-kan, instalacji elektrycznej, instalacji gazowej, instalacji grzewczej, instalacji wentylacyjnej (w tym dostawa i montaż central wentylacyjnych, wentylatorów dachowych, agregatu chłodniczego), transportu i składowania demontowanych instalacji, urządzeń, wywozu gruzu i demontowanych instalacji, urządzeń, uporządkowania terenu budowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4000.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch robót budowlano-konstrukcyjnych oraz robót w zakresie instalacji wod-kan, cieplnej, gazowej, wentylacji mechanicznej, elektrycznej - związanych ze wznoszeniem obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej min. 1000 m2 lub związanych z remontem w obiekcie. kubaturowym o powierzchni użytkowej min. 1000 m2. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie w szczególności: -kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- -budowlanej, -kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności: instalacje i urządzenia sanitarne, -kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności: instalacje i urządzenia elektryczne, należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku na podstawie: dostarczonych dokumentów, złożonego oświadczenia i zobowiązania innych podmiotów. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 200 tys. zł. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów oraz na podstawie złożonego oświadczenia. 7. Akceptują warunki zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty budowlano-konstrukcyjne oraz roboty w zakresie instalacji wod-kan, cieplnej, gazowej, wentylacji mechanicznej, elektrycznej - związane ze wznoszeniem obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej min 1000 m2 lub związane z remontem w obiekcie. kubaturowym o powierzchni użytkowej min. 1000 m2) - z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w p-kcie 3 zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 5. Wykaz osób (kadry technicznej), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienie, a ponadto : 5.1 Kserokopia uprawnień budowlanych w specjalności budowlano-konstrukcyjnej kierownika budowy. 5.2 Kserokopia uprawnień budowlanych w specjalności instalacje sanitarne kierownika robót . 5.3 Kserokopia uprawnień budowlanych w specjalności instalacje elektryczne kierownika robót. 5.4 Aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy i kierowników robót. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie, o którym mowa w p. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota: co najmniej 200 tys. zł - - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oświadczenie Wykonawcy: zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty, zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 10. Kopia dowodu wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, I piętro, pokój nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, I piętro, pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA PRAW DO KORZYSTANIA Z GOTOWEGO OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas szkolenia
- 7/25 - Dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- "Bieżące utrzymanie mostów, wiaduktów i przepustów w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2026"
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 22 części).
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi.
- 17/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - II etap
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.