eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRegenerację kartridży oraz konserwację drukarek dla Sądu Okręgowego w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Gliwice: Regenerację kartridży oraz konserwację drukarek dla Sądu Okręgowego w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 47611 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Gliwicach, ul. Kościuszki, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3380200, fax 032 3380102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regenerację kartridży oraz konserwację drukarek dla Sądu Okręgowego w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest regeneracja i utylizacja kartridży sukcesywnie w zależności od potrzeb oraz konserwacja drukarek raz w roku: Regeneracja podstawowa kartridży zgodnie z poniższym zestawieniem (Zakres usług punkty 1 - 14 za wyjątkiem punktów 5 i 6): Lp. Kartridż Ilość 1 XEROX 113R 10 2 HP 1200 171 3 HP 1300 215 4 HP 1320 180 5 HP 2200 20 6 HP 1100 10 7 HP 4250 170 8 HP 2015 180 9 KXFA 76 35 10 KXFA 83 80 11 BROTHER TN 2000 215 12 LEXMARK 634 10 Pozycje od 9 do 11 - zakres usług obejmujący punkty 1 - 4, 7 - 8, 10, 12 - 14) W przypadku pozycji 12 należy każdorazowo wymienić chip zliczający. Pełna regeneracja kartridży wraz z wymianą wałka i listwy zbierającej zgodnie z poniższym zestawieniem (Zakres usług regeneracji punkty 1 - 14): Lp. Kartridż Ilość 1 XEROX 113R 10 2 HP 1200 171 3 HP 1300 215 4 HP 1320 180 5 HP 2200 20 6 HP 1100 10 7 HP 4250 170 8 HP 2015 180 9 BROTHER DR 2000 120 10 LEXMARK 634 10 W przypadku pozycji 10 należy każdorazowo wymienić chip zliczający. Rodzaj kartridża, głowicy i wkładów wymienionych w powyższym zestawieniu musi pasować do modelu drukarki. Zakres usługi regeneracji kartridży laserowych obejmuje: 1. przyjęcie i sprawdzenie kartridża, 2. zewnętrzne czyszczenie kartridża, 3. demontaż kartridża na poszczególne elementy, 4. bardzo dokładne czyszczenie poszczególnych podzespołów i elementów obudowy kartridża, 5. wymianę wałka optycznego OPC i listwy zbierającej WB, 6. wymianę wałka Developer roller w przypadku kartridży Xerox P8e, 7. w razie konieczności wymiana innych zużytych podzespołów (opcjonalnie), 8. uzupełnienie tonera w kartridżu (oraz developera w niektórych typach kartridży), 9. założenie plomby (za wyjątkiem Panasonic KXFA 76 i 83), 10. montaż kartridża, 11. końcowy test wydruku (do wglądu dla zamawiającego) (za wyjątkiem Panasonic KXFA 76 i 83, Brother), 12. czyszczenie końcowe, 13. test skuteczności zabezpieczenia (szczelność), 14. szczelne (zgrzanie) zapakowanie w nieprzezroczysty worek foliowy. Jednocześnie zamawiający zastrzega sobie w umowie prawo niepełnej realizacji zamówienia. Konserwacja drukarek 1 raz w roku zgodnie z poniższym zestawieniem drukarek będących własnością Zamawiającego: Lp. Urządzenie Ilość sztuk 1 HP LJ 1220 16 2 HP LJ 2200 1 3 HP LJ 3330 1 4 HP LJ 1100 1 5 HP LJ 1320 48 6 HP LJ 1300 N 27 7 HP LJ 4250n 32 8 HP LJ 2015 89 9 Brother HL2030 30 10 Lexmark OPTRA T 634 DN 1 11 Xerox DocuPrint P8ex 3 Usługi regeneracji kaset mają być wykonywane na kasetach będących własnością Zamawiającego. Zamawiający przy odbiorze kartridży od Wykonawcy będzie sprawdzał numery zgodnie z protokołem zdawczo-odbiorczym. Sposób oznaczenia zostanie określony po podpisaniu umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecania wykonania usługi podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 243760 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTRACO Sp. z o.o., ul. Warszawska 14, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 243760.00
  • Oferta z najniższą ceną: 243760.00 / oferta z najwyższą ceną: 270120.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.