eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród BobrzańskiNr spr. 16/DKW/EE/13 WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE OD BIORU ODPADÓW WYTWARZANYCH NA TERENIE ZAKŁADU KARNEGO W KRZYWAŃCU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Nowogród Bobrzański: Nr spr. 16/DKW/EE/13 WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE OD BIORU ODPADÓW WYTWARZANYCH NA TERENIE ZAKŁADU KARNEGO W KRZYWAŃCU
Numer ogłoszenia: 476164 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Krzywańcu , Krzywaniec, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 3279405, faks 68 3276640.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna więziennictwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr spr. 16/DKW/EE/13 WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE OD BIORU ODPADÓW WYTWARZANYCH NA TERENIE ZAKŁADU KARNEGO W KRZYWAŃCU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie odbioru odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu. Rodzaj i ilość odpadów: ZADANIE NR 1 - ODPADY NIEBEZPIECZNE 1. Odpady pochodzenia medycznego - Wywóz odpadów pochodzenia medycznego 18 01 01, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 09 - 100 kg 2. Zużyte baterie i akumulatory - Wywóz zużytych baterii i akumulatorów - 16 06 05 - 40 kg ZADANIE NR 2 - ODPADY POKONSUMPCYJNE 1. Odpady pokonsumpcyjne - Wywóz odpadów kuchennych ulegających biodegradacji w szczególności: ugotowanych ziemniaków i warzyw, pieczywa, ugotowanych porcji rosołowych, pozostałości po posiłkach, obierek z warzyw, innych składnikach pokarmowych - 20 01 08 - 5000 kg - Symbole klasyfikacyjne podano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206). - Podana wyżej ilość odpadów jest ilością szacunkową i może ona w niewielkim stopniu ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy. - Odbiór odpadów z siedziby zamawiającego musi być wykonywany specjalistycznym środkiem transportu na koszt i ryzyko wykonawcy. - Każde wykonanie usługi przez wykonawcę będzie udokumentowane kartą przekazania odpadów. - Odbiór odpadów z siedziby zamawiającego odbywać się będzie: - dla zadania nr 1 - wg potrzeb zamawiającego (w godzinach od 8:00 do 14:30 od poniedziałku do piątku), - dla zadania nr 2 - 1 raz w tygodniu (w godzinach od 8:00 do 14:30 od poniedziałku do piątku). Zamawiający zobowiązuje się do segregacji odpadów na poszczególne rodzaje, poprzez umieszczenie ich w pojemnikach otrzymanych od wykonawcy. o Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas trwania umowy nieodpłatnie pojemniki zapewniające prawidłowe gromadzenie odpadów: 1. dla odpadów pochodzenia medycznego - pojemniki do gromadzenia odpadów niebezpiecznych (pochodzenia medycznego) w ilości 12 szt. (o pojemności 2 l - 4 szt., o pojemności 5 l - 8 szt.), 2. dla baterii - pojemnik do gromadzenia baterii - 1 szt., 3. dla odpadów pokonsumpcyjnych - szczelne pojemniki przystosowane do przechowywania odpadów pokonsumpcyjnych o pojemności od 50 kg do 100 kg. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką ilość kontenerów aby Zamawiający mógł w nich zgromadzić jednorazowo (od odbioru do odbioru) do 100 kg odpadów. - Zamawiający wymaga, aby usługa w zakresie odbioru odpadów odbywała się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej tj. ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013, poz. 21 z późn. zm.). - Wykonawca przejmuje obowiązki wynikające z ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013, poz. 21 z późn. zm.) od momentu odbioru odpadów do zakończenia procesu ich zagospodarowania. Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.20.00.00-9, 90.11.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. Ocena spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. b. Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (np. oryginał pełnomocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. b) Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności regulowanych prowadzonej przez Bur-mistrza Nowogrodu Bobrzańskiego dotyczącej podmiotów uprawnionych do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych z obszaru gminy Nowogród Bobrzański, c) decyzja - zezwolenie na transport odpadów obejmującego odpady będące przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Krzywańcu, 66-010 Nowogród Bobrzański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 12:30, miejsce: Zakład Karny w Krzywańcu, 66 - 010 Nowogród Bobrzański - BIURO PODAWCZE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADNIE NR 1 - ODPADY NIEBEZPIECZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie odbioru odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu w szczególności 1. Odpady pochodzenia medycznego - Wywóz odpadów pochodzenia medycznego - 18 01 01, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 09 - 100kg 2. Zużyte baterie i akumulatory - Wywóz zużytych baterii i akumulatorów - 16 06 05 - 40 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.20.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - ODPADY POKONSUMPCYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie odbioru odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu w szczególności: Odpady pokonsumpcyjne - Wywóz odpadów kuchennych ulegających biodegradacji w szczególności: ugotowanych ziemniaków i warzyw, pieczywa, ugotowanych porcji rosołowych, pozostałości po posiłkach, obierek z warzyw, innych składnikach pokarmowych - 20 01 08 - 5000 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.