Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Puck: remont - odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1455G poprzez wykonanie nowej nawierzchni na odcinku Łęczyce - Świetlino długości 1300 mb w km 1 + 361 do 2 + 661 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Pucku, do kontaktów: Krystian Kaleta, ul. Elizy Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 7743280, fax 058 7743293, e-mail: zdpuck@puck.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zd.puck.pl Adres profilu nabywcy (URL): zdpuck@puck.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:utrzymanie dróg powiatowych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont - odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1455G poprzez wykonanie nowej nawierzchni na odcinku Łęczyce - Świetlino długości 1300 mb w km 1 + 361 do 2 + 661. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa nr 1455G, odcinek Łęczyce - Świetlino. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje : - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8, warstwa ścieralna, grubość 4 cm - ścinanie i uzupełnienie poboczy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dotyczy wykonania remontu - odnowy nawierzchni drogi na długości 1300 mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 20
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W postępowaniu przetargowym jest wymagane wpłacenie wadium gotówką w wysokości 3.000,- zł na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krokowej O/Puck nr 95834900020040152020000010 lub innej formie przewidzianej w ustawie PZP. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunek A. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej czynności lub działalności na podstawie art. 24 ustawy PZP. Warunek B1. Posiadanie potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zadania. Warunek B2. Posiadanie osób zdolnych do wykonania zadania. Warunek B3. Posiadanie doświadczenia w wykonywaniu robót drogowych o podobnym charakterze i złożoności. Warunek C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek A. Opis sposobu dokonania oceny: spełnia/nie spełnia. Warunek B1 i B2. Opis sposobu dokonania oceny: spełnia/ nie spełnia. Warunek B3.Warunek oceniany będzie w skali 1-100 pkt. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówienia / min. 150 tys. każda /. Ocena dokonywana będzie następująco: wykonawca który wykaże się największą ilością wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówienia otrzyma 100 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio mniej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba punktów uzyskana wg wzoru W=badana ilość robót/największa ilość robót x 100. Warunek C. Opis sposobu dokonania oceny: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek A. - wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Warunek B1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunekB1 winien przedłożyć wykaz sprzętu, który winien zawierać informację o tym, że Wykonawca ma dostęp do następującego sprzętu:samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości umożliwiającej ciągłą pracę układarki, układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych o szer. 4 m z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy 1 szt., walce statyczne samojezdne min. 2 szt., walec ogumiony 8-10 Mg 1 szt., skrapiarka 1 szt., szczotka mechaniczna 1 szt., równiarka z transporterem ( ścinarka poboczy ) 1 szt., płytowa zagęszczarka wibracyjna 2 szt., przewoźne zbiorniki na wodę, ładowarka czołowa 1szt., wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych. Warunek B2. Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zadania. Wykonawca winien mieć do dyspozycji min. 1 kierownika budowy legitymującego się posiadaniem ważnych uprawnień budowlanych w zakresie budowy dróg. Kierownik budowy winien posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego /zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami/, winien posiadać doświadczenie zawodowe w realizacji podobnych robót /charakterze, złożoności i wartości/ min. 4 lata doświadczenia w realizacji robót j.w., w tym 1 rok na stanowisku kierownika budowy lub robót.Warunek B3. Wykonawca winien przedłożyć wykaz zrealizowanych robót o podobnym charakterze i złożoności z ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to z tego okresu. Wykonanie robót powinno być potwierdzone odpowiednim dokumentem przez zamawiających. Warunek C. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpoweidzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujący okres wykonania zadania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.10.2006, godzina 10:00, w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedziba w Pucku, ul. Orzeszkowej 5,84 - 100 Puck, pok. nr 21.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.09.2006.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Wykonanie dokumentacji projekt-kosztorys. wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla "Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem drogi, budową sieci kanaliz. sanit. oraz sieci wodociąg. w m. Łebcz".
- Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy żłobku w Starzynie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1514G na odcinku około 800 mb. wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1490G.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku - dostawa pozostałych produktów spożywczych
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników z piasku oraz odchwaszczanie chodników na terenie Gminy Puck.
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Błażowa - 3 zadania
- "Remont nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Wola Krzysztoporska"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.