eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś LęborskaZagospodarowanie terenów sportowo rekreacyjnych w miejscowościach Redkowice, Leśnice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-07

Nowa Wieś Lęborska: Zagospodarowanie terenów sportowo rekreacyjnych w miejscowościach Redkowice, Leśnice
Numer ogłoszenia: 47631 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18133 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 059 8612428 w. 34, faks 059 8612164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów sportowo rekreacyjnych w miejscowościach Redkowice, Leśnice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonie robót budowlanych polegających na: a) I część zamówienia - Modernizacja boiska sportowego i placu zabaw w Redkowicach dz. nr 179/2, 180 obr. Redkowice, gm. Nowa Wieś Lęborska. b) II część zamówienia - Zagospodarowanie terenów sportowo-rekreacyjnych w Leśnicach dz. nr 45/4 obr. Leśnice, gm. Nowa Wieś Lęborska. Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Projektowej, stanowiącej Załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, która zawiera: Projekt budowlany, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiar robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423), złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w Dokumentacji projektowej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w Dokumentacji projektowej. Dopisuje się wyraz lub równoważny do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w Dokumentacji projektowej. Wszystkie zapisy SIWZ należy rozpatrywać łącznie z opisem technicznym zawartym w Dokumentacji projektowej. W sytuacji, gdy wymagania w SIWZ przekraczają wymagania zawarte w normach zastosowanie mają postanowienia zawarte w SIWZ. 3.4 Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.5 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie realizacji umowy, jak i w okresie trwania gwarancji jakości oraz rękojmi za wady. 2) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany kompletnie, z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacją Techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, polskimi i europejskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, standardami współczesnej wiedzy technicznej i technologii, przepisami bhp, ppoż., i poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 3) Materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 4) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego m.in.: wyniki, protokoły z badań, atesty i certyfikaty, deklaracje zgodności na użyte materiały przed ich wbudowaniem. Ponadto dołączenia przedmiotowych dokumentów do zawiadomienia o gotowości do odbioru końcowego, 5) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6) Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest do: a) wykonania pełnego zakresu prac wynikających z Dokumentacji Technicznej (załącznik nr 10) wraz z dostarczeniem materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, b) wykonania robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny, na skutek realizacji robót, uległ pogorszeniu, c) zabezpieczenia prowadzonych robót poprzez prawidłowe ich oznakowanie, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.), d) organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, e) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729 z późn. zm.), uzgodnionego z odpowiednim zarządem drogi i organem zarządzającym ruchem (jeżeli dotyczy), f) zorganizowania terenu budowy oraz warunków prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późn. zm.), ogrodzenia i oznakowania terenu prowadzonych prac oraz zapewnienia ochrony znajdującemu się na nim mieniu, g) właściwego oznakowania robót i zabezpieczenia terenu budowy, geodezyjnego wytyczenia obiektów w terenie, właściwej organizacji robót (bariery, przejścia tymczasowe, pomosty) , uprzątnięcia terenu robót. h) zorganizowania, na swój koszt, zaplecza socjalnego wraz z wyposażeniem go w toaletę przenośną, i) prowadzenia Dziennika Budowy, j) zapewnienia sobie wody i energii elektrycznej we własnym zakresie - jeżeli będzie taka potrzeba (Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce poboru wody), k) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po przeprowadzonych robotach, l) odtworzenia istniejącej nawierzchni, w przypadku jej uszkodzenia w trakcie wykonywanych robót, m) wyposażenia terenu budowy w pojemniki do składowania odpadów, n) jako wytwarzający odpady - do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm. ), oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21). Przywołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie, o) utrzymania w należytym porządku i czystości wspólnie użytkowanych dróg komunikacyjnych, p) zabezpieczenia materiałów i części uzyskanych z rozbiórki części robót, które stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla zachowania ich, niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczowe materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo, q) wykonawca zobowiązany jest realizować roboty w taki sposób, by nie zakłócić funkcjonowania Szkoły. Roboty prowadzone będą przy czynnym obiekcie, r) usuwania wszelkich kolizji z infrastrukturą podziemną nie wymienionych w dokumentacji technicznej, s) przestrzegania przepisów bhp i ppoż., t) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót - jeżeli dotyczy, u) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą powstać w związku ze zdarzeniami losowymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, v) sporządzenia dokumentacji powykonawczej, (w tym kosztorysów powykonawczych) w 2 egz., rysunki powykonawcze w 2 egz., z naniesieniem wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, a w razie potrzeby dołączenie uzupełniającego opisu. w) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.61.00 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja boiska sportowego i placu zabaw w Redkowicach dz. nr 179/2, 180 obr. Redkowice, gm. Nowa Wieś Lęborska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADA-LIGHT Sp. z o.o., Budy Kozickie 56, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229206,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 309576,65

  • Oferta z najniższą ceną: 309576,65 / Oferta z najwyższą ceną: 454685,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zagospodarowanie terenów sportowo-rekreacyjnych w Leśnicach dz. nr 45/4 obr. Leśnice, gm. Nowa Wieś Lęborska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELSIK Sp. z o.o., Lniska 22, 83-330 Żukowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 431057,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 596550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 596550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1045878,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.