Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Bytom: Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 16 i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 476442 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 16 , ul. M. Rataja 3, 41-905 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3875360, faks 032 3875360.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp16bytom.republika.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 16 i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa (w tym transport + rozładunek) oleju opałowego do szkół, zwanych dalej odbiorcami, z podziałem na części: Część 1 - Dostawa oleju do SP nr 16 na rok 2012. Szkoła Podstawowa nr 16 w Bytomiu przy ul. Rataja 3, w ilości do 2 260 litrów (słownie: dwa tysiące dwieście sześćdziesiąt). Gwarantowana ilość 1 000 litrów. Minimalna jednorazowa dostawa - 1 000 l. Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje odbiorca, wynosi 16 000 litrów, czyli 8 zbiorniki po 2 000 litrów każdy. Maksymalne zobowiązanie (wartość umowy) do kwoty 9 278,91 zł brutto. Część 2 - Dostawa oleju do SP nr 16 na rok 2013 Szkoła Podstawowa nr 16 w Bytomiu przy ul. Rataja 3, w ilości do 64 000 litrów (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące). Gwarantowana ilość 45 000 litrów. Minimalna jednorazowa dostawa - 4 000 l. Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje odbiorca, wynosi 16 000 litrów, czyli 8 zbiorniki po 2 000 litrów każdy. Maksymalne zobowiązanie (wartość umowy) do kwoty 265 166,68 zł brutto. Część 3 - Dostawa oleju do ZSO nr 7 na rok 2012 Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Bytomiu przy ul. Siemiradzkiego 9, w ilości do 8 200 litrów (słownie: osiem tysięcy dwieście). Gwarantowana ilość 7 000 litrów. Minimalna jednorazowa dostawa - 4 000 l. Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje odbiorca, wynosi 18 000 litrów, czyli 9 zbiorniki po 2 000 litrów każdy. Maksymalne zobowiązanie (wartość umowy) do kwoty 33 900,00 zł brutto. Część 4 - Dostawa oleju do ZSO nr 7 na rok 2013 Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Bytomiu przy ul. Siemiradzkiego 9, w ilości do 68 000 litrów (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy). Gwarantowana ilość 40 000 litrów. Minimalna jednorazowa dostawa - 6 000 l. Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje odbiorca, wynosi 18 000 litrów, czyli 9 zbiorniki po 2 000 litrów każdy. Maksymalne zobowiązanie (wartość umowy) do kwoty 281 148,32 zł brutto. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, dotyczących jednej lub więcej części. Oświadczenia i dokumenty składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części na którą została złożona oferta. 3. Rodzaj oleju: lekki olej opałowy (olej napędowy grzewczy) zgodnie z polską normą PN-C 96024:2011, spełniający co najmniej następujące wymagania: 1/ Gęstość w 15° C, max. 0,860g/m3 2/ Wartość opałowa, min. 42,6 MJ/kg 3/ Temperatura zapłonu, min. 56° C 4/ Lepkość kinematyczna w 20° C, max. 6,00mm2/s 5/ Skład frakcyjny: - do 250° C destyluje, max. 65% (V/V) - do 350° C destyluje, min. 85% (V/V) 6/ Temperatura płynięcia, max. -20° C 7/ Pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej, max. 0,3% (m/m) 8/ Zawartość siarki, max. 0,1% (m/m) 9/ Zawartość wody, max. 200 mg/kg 10/ Zawartość zanieczyszczeń stałych, max. 24 mg/kg 11/ Pozostałość po spopieleniu, max 0,01% (m/m) Do każdej dostawy wymagane jest świadectwo jakości, doręczane wraz z dokumentami WZ. 4. Dostawa winna odbywać się samochodami przeznaczonymi do przewozu oleju opałowego, wyposażonymi w pompę. Wykonawca winien dysponować zestawem wymiennych końcówek do tankowania. 5. Dostawa oleju odbywać się będzie etapami, w terminach wskazanych każdorazowo przez odbiorcę. Realizacja poszczególnych zamówień (etapów) winna nastąpić w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez odbiorcę (przesłanego do Wykonawcy faksem), w terminie ustalonym miedzy stronami. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia przewidują postanowienia umowne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 89 poz. 625 z późn.zm.). Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia-nie spełnia/.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)formularz oferty; b)oświadczenia i dokumenty; oraz (jeżeli dotyczy) c) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; d) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie -oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - oryginał dokumentu; f) oświadczenie o zgodności wydruku z KRS z otrzymaną wersja elektroniczną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem możliwości zmiany strony umowy wynikającej z następstwa prawnego. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Wydział Prawny i Zamówień Publicznych (pok. 301)
ul. Parkowa 2
41-902 Bytom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Organizacyjny - Kancelaria Urzędu (pok. 243 ul. Parkowa 2 41-902 Bytom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju do SP nr 16 na rok 2012..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju na rok 2012 do Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu przy ul. Rataja 3, w ilości do 2 260 litrów (słownie: dwa tysiące dwieście sześćdziesiąt). Gwarantowana ilość 1 000 litrów. Minimalna jednorazowa dostawa - 1 000 l. Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje odbiorca, wynosi 16 000 litrów, czyli 8 zbiorniki po 2 000 litrów każdy. Maksymalne zobowiązanie (wartość umowy) do kwoty 9 278,91 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oleju do SP nr 16 na rok 2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju na rok 2013 do Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu przy ul. Rataja 3, w ilości do 64 000 litrów (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące). Gwarantowana ilość 45 000 litrów. Minimalna jednorazowa dostawa - 4 000 l. Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje odbiorca, wynosi 16 000 litrów, czyli 8 zbiorniki po 2 000 litrów każdy. Maksymalne zobowiązanie (wartość umowy) do kwoty 265 166,68 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oleju do ZSO nr 7 na rok 2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju na rok 2012 do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Bytomiu przy ul. Siemiradzkiego 9, w ilości do 8 200 litrów (słownie: osiem tysięcy dwieście). Gwarantowana ilość 7 000 litrów. Minimalna jednorazowa dostawa - 4 000 l. Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje odbiorca, wynosi 18 000 litrów, czyli 9 zbiorniki po 2 000 litrów każdy. Maksymalne zobowiązanie (wartość umowy) do kwoty 33 900,00 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oleju do ZSO nr 7 na rok 2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju na rok 2013 do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Bytomiu przy ul. Siemiradzkiego 9, w ilości do 68 000 litrów (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy). Gwarantowana ilość 40 000 litrów. Minimalna jednorazowa dostawa - 6 000 l. Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje odbiorca, wynosi 18 000 litrów, czyli 9 zbiorniki po 2 000 litrów każdy. Maksymalne zobowiązanie (wartość umowy) do kwoty 281 148,32 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego
- Dostawa oleju napędowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni Szkoły Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach w 2025 r."
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.