eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa 5 szt. skanerów do prześwietlania bagażu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Lublin: Dostawa 5 szt. skanerów do prześwietlania bagażu
Numer ogłoszenia: 476492 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 434966 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Lublinie, ul. Obrońców Pokoju 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 45 23 377, faks 81 45 23 378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 5 szt. skanerów do prześwietlania bagażu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja 5 szt. skanerów do prześwietlania bagażu wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2012 r., w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju, ul. Kościuszki 29, 23-400 Biłgoraj, w budynku Sądu Rejonowego w Grójcu, ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec, w budynku Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76 .oraz w budynku Sądu Rejonowego w Puławach - Wydziały Zamiejscowe w Rykach, ul. Kościuszki 15, 08-500 Ryki. Zamówienie należy wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe ( tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 264) i przepisu wykonawczego do w/w ustawy - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy ze źródłami promieniowania jonizującego ( Dz. U. z 2006 r. nr 140, poz. 994 ). Wymagania ogólne. 1. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane seryjnie i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 r. 2. Wykonawca dostarczy na własny koszt skanery do prześwietlania bagażu do Miejsc dostaw. 3. Na urządzenia, w chwili ich przekazywania Zamawiającemu, powinny być wystawione przez wykonawcę stosowne dokumenty gwarancyjne. 4. W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania kontroli urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz okresowej konserwacji i przeglądów zgodnie zaleceniami instrukcji eksploatacyjnej. Urządzenia powinny posiadać w załączeniu kompletne wyposażenie, takie jak: dodatkowe przewody i inne części dostarczone fabrycznie, oprogramowanie z licencjami na oryginalnych nośnikach zewnętrznych zawierających: system operacyjny, sterowniki do podzespołów, oprogramowanie narzędziowe, itp. 5. Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności polegającej na stosowaniu aparatów rentgenowskich w Sądzie Rejonowym w Biłgoraju, ul. Kościuszki 29, 23-400 Biłgoraj, w Sądzie Rejonowym w Grójcu, ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec, w Sądzie Rejonowym Lublin - Zachód w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76 oraz w Sądzie Rejonowego w Puławach - Wydziały Zamiejscowe w Rykach, ul. Kościuszki 15, 08-500 Ryki. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Celem realizacji przedmiotu umowy Zamawiający zaleca wizję miejsc dostawy po uprzednim kontakcie z Przedstawicielami Zamawiającego celem zapoznania się z lokalizacją montażu przedmiotu umowy. 8. Istotne dla stron postanowienia, zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 4 SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.58.10.00 - Urządzenia do prześwietlania bagażu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fortuna Communication Sp. z o. o., ul. Buforowa 4C, 51-131 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 403395,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 386835,00

  • Oferta z najniższą ceną: 386835,00 / Oferta z najwyższą ceną: 455100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.