Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-21
Zielona Góra: Dostawa ubrań roboczych, rękawic, butów dla ZGKiM w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 476538 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ubrań roboczych, rękawic, butów dla ZGKiM w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, rękawic oraz butów zgodnie z poniższym opisem: A)Część I - zadanie 1 - dostawa odzieży roboczej 1. UBRANIE LETNIE kolor czerwony 340 kpl Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach i na bawecie (kieszonka) Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), czyli skład ( bawełna 35% + poliester 65% ) gramatura: 245g/m2 BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość szer. 5 cm rękawy wydłużone od PN o 4cm, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, mankiet zapinany na guzik, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u góry dwie kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na springi. SPODNIE OGRODNICZKI - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym, regulacja tęgości w pasie, lewy bok na guziki i guma z tyłu, regulacja tęgości nogawki u dołu na guziki, na prawej nogawce calówka, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami, odcinany bawet podkreślony niebieską wypustką, na bawecie kieszeń zapinana na zamek, w szelkach żakardowa taśma szelkowa. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności. 2. UBRANIE OCIEPLANE kolor czerwony 75 kpl Logo ZGKiM na sercu i na plecach Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), czyli skład ( bawełna 35% + poliester 65% ) gramatura: 245g/m2 BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, ocieplina pikówka 100g/m2, wewnątrz kurtki regulacja tęgości, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, wzmocnienia na łokciach, w mankiecie guma, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u dołu dwie kieszenie naszywane z ozdobną niebieską lamówką. SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym , ocieplina pikówka 100g/m2 , regulacja tęgości w pasie na guziki, wzmocnienie w kroku i na kolanach, na prawej nogawce calówka, z tyłu po prawej stronie naszywana kieszeń, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności. 3. UBRANIE ROBOCZE GRANATOWE DLA MECHANIKÓW 22 kpl Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach . Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), czyli skład ( bawełna 35% + poliester 65% ) gramatura: 245g/m2 BLUZA zapinana na guziki kryte listwą , na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość szer. 5 cm, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, mankiet zapinany na guzik, na dole dwie naszywane kieszenie, u góry dwie kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na springi. SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki ,regulacja tęgości w pasie na guziki, na prawej nogawce calówka, z tyłu po prawej stronie naszywana kieszeń, z przodu dwie naszywane kieszenie. Minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności. 4. UBRANIE ROBOCZE SPAWALNICZE 8 kpl Tkanina ks proban, 100% bawełna BLUZA prosta, bez ściągaczy, zapinana na guziki kryte listwą, na sercu od wewnątrz naszywana kieszeń, u dołu po bokach dwie wpuszczane kieszenie. SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki, regulacja tęgości w pasie, z przodu dwie naszywane kieszenie, z boku prawej nogawki calówka. Minimalny okres gwarancji wynosi 9 miesięcy. 5. KOSZULA FLANELOWA 330 szt 100% bawełna, splot płócienny, wątek luźno skręcony drukowana dwubarwnie. Zapinana na 6 guzików, na lewej piersi naszywana kieszeń. Rękawy zakończone mankietami zapinanymi na jeden guzik. Szwy wykończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 6. KALESONY 240 p z miękkiej bawełny, jednostronnie czesanej o podwójnym wątku luźno skręconym. Guma w pasie, bawełniane ściągacze w nogawkach. Szwy zakończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Kolor szary lub niebieski. 7. LEGGINSY DAMSKIE 20 szt. z miękkiej bawełny, gramatura 160 , skład 92% bawełny , 8% lycra.8. T-SHIRT 480 szt. 100% bawełny półczesanej, 150g/m2, elastyczny ściągacz, taśma wzmacniająca na ramionach, boki bezszwowe, podwójne szwy. Logo ZGKiM na sercu. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.9. CZAPKA FIRMOWA czapka z daszkiem, tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), cztery otwory wentylacyjne, z tyłu plastikowa regulacja wielkości czapki. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. - kolor granatowy bez Loga Zakładu 14 szt - kolor czerwony z Logo Zakładu z przodu 190 szt 10. CZAPKA ZIMOWA 80 szt tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), typu uszanka, z daszkiem, ocieplana, obszyta futerkiem, możliwość zapinania na napy u góry i dołu. Logo Zakładu z przodu. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.11. UBRANIE PRZECIWDESZCZOWE 60 szt. kurtka ? przeciwdeszczowa za zamek błyskawiczny oraz spodnie do pasa wykonane z tkaniny nylonowej , wewnątrz podgumowany. Wodoszczelne szwy, zapięcie na zamek błyskawiczny, kaptur chowany w kołnierzu - regulacja szerokości mankietu i nogawek poprzez plastikowe napy, dwie duże kieszenie pokryte plisą , dół kurtki ściągany sznurkiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 12. KURTKA OCIEPLANA 25 szt. z tkaniny poliestrowej powlekanej PCW w kolorze ciemnym . Zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na rzepy. Wyposażona w kaptur chowany w stójce. Podszewka poliestowa pikowana. Możliwość odpięcia ocieplenia. Zalecana odporność mrozowa do -30 stopni Celsjusza. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 13. FARTUCH DLA SPRZĄTACZEK 7 szt. tkanina poliestrowo-bawełniana (65/35), gramatura: 245g/m2, zapinany na guziki kryte listwą, dwie dolne kieszenie naszywane, otwarte, dwie górne kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na rzep, rękawy zakończone mankietami zapinanymi na guziki, z tyłu rozcięcie na długości ok. 30cm. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 14. SKARPETY BAWAEŁNIANE MĘSKIE - zimowe kolor czarny lub ciemno stalowy 20 p. - letnie kolor czarny lub ciemno stalowy 15 p. B)Część II - zadanie 2- dostawa rękawic roboczych 1. RĘKAWICE typu DRELICHOWE ROBOCZE rękawice drelichowe z podszewką, 100% bawełna, pikowane, CE kat.1 - 1200 par 2. RĘKAWICE NALEWANE typu GREIFER lub równoważne spełniające poniższe parametry rękawice z tkaniny bawełnianej, powleczonej w ? szorstkowatym lateksem, z mankietem ze ściągaczem, do lekkich i średnio ciężkich prac. CE kat.1 - 4000 par 3. RĘKAWICE typu NAKRAPIANE NA DZIANINIE PCW lub równoważne spełniające poniższe parametry: rękawice bawełniane, dziane, nakrapiane pcw, do prostych i lekkich prac. CE kat.1 - 300 par 4. RĘKAWICE OGRODNICZE typu WAMPIRKI lub równoważne spełniające poniższe parametry: rękawice bawełniane, powlekane gumą w części chwytnej, do prostych i lekkich prac. CE kat.1 - 7000 par 5. RĘKAWICE DRELICHOWE OCIEPLANE typu WINTER DIMMER lub równoważne spełniające poniższe parametry rękawice z grubej dzianiny poliestrowej , ocieplina wewnętrz na całej powierzchni rękawicy, szorstkowata powierzchnia wewnętrzna zapewniająca skuteczną izolację cieplną. Przedłużony ściągacz gwarantujący dobre przyleganie do nadgarstka. Dłonica powlekana podwójną warstwą lateksu spienionego dla poprawy izolacji i chwytności. CE kat. 1. - 800 par 6. RĘKAWICE NITRYLOWE typ 440Y 15000 par rękawice z dzianiny bawełnianej, powlekane ? lekkim nitrylem. Do prac lekkich i średnich. CE kat.1 C)Część III - zadanie 3- dostawa obuwia roboczego Obuwie spełniające normę PN-EN-ISO 20344:2007 a w szczególności: 1. OBUWIE ZIMOWE ( dla elektromonterów ) 10 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 2. OBUWIE ZIMOWE ( dla mechaników ) 5 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Olejoodporne. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 3. OBUWIE ZIMOWE ( pozostałe ) 50 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 4. OBUWIE LETNIE ROBOCZE ( dla elektromonterów ) 15 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 5. OBUWIE LETNIE ROBOCZE ( dla mechaników ) 20 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, odporne na przebicie. Podnosek stalowy, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Olejoodporne. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 6. OBUWIE LETNIE ROBOCZE ( pozostałe ) 200 par Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 7. BUTY GUMOWE 90 par Buty robocze gumowe. Wysokość butów 37 cm. CE kat.2 EN 347-1. Wzór 6187 . Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Zamawiający informuje, że wszystkie nazwy producenta występujące w opisie przedmiotu zamówienia zostały podane przykładowo. Mogą być one zastąpione innymi, równoważnymi, pod warunkiem spełnienia przez oferowane produkty minimalnych wymaganych parametrów podanych w opisie. Pozostałe wymogi: 1. Dostawa sukcesywna w zależności od potrzeb zamawiającego w terminie : - do 7 dni roboczych w przypadku odzieży roboczej ( poz. od 1 do 4 poszczególnego asortymentu ) - do 3 dni roboczych w przypadku pozostałej odzieży ( poz. od 5 do 14 poszczególnego asortymentu ) - do 3 dni roboczych w przypadku rękawic roboczych ( poz.1 - 6 asortymentu rękawic) - do 3 dni roboczych w przypadku obuwia roboczego ( poz.1 - 7 asortymentu obuwia ) od złożenia konkretnego zamówienia przez Zamawiającego, transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. 2. Faktury asortymentowo-ilościowo-wartościowe należy wystawić zgodnie ze złożonym zamówieniem. 3. Należność za dostarczony towar będzie regulowana w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru do zamawiającego. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą przedstawić wzory całych ubrań wykazanych w specyfikacji poz .A.1, A.2, A.3. Wzory ubrań należy dołączyć do oferty, wraz z wymaganymi deklaracjami zgodności z normami wymaganymi przez Zamawiającego, lub z normami równoważnymi. 5. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą przedstawić wzory rękawic roboczych wykazanych w specyfikacji poz.1 - 6 asortymentu rękawic 6. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć deklaracje zgodności z normami wymaganymi przez Zamawiającego, lub z normami równoważnymi. 7. Asortyment ilościowy może ulec zmniejszeniu do 10% . Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zdjęcia ubrań - część III siwz.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.14.00.00 - Dodatki do odzieży roboczej 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.22.32.00 - Kurtki 18.44.33.00 - Nakrycia głowy 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.81.60.00 - Kalosze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg kryteriów 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): -w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: o W przypadku składania oferty na zadanie 1 - co najmniej 2 dostawy ubrań roboczych na kwotę w ramach każdej umowy min. 70 tyś. złotych brutto. oW przypadku składania oferty na zadanie 2 - co najmniej 2 dostawy rękawic roboczych na kwotę w ramach każdej umowy min. 40 tyś. złotych brutto. o W przypadku składania oferty na zadanie 3 - co najmniej 2 dostawy butów roboczych na kwotę w ramach każdej umowy min. 30 tyś. złotych brutto. W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedno zadanie, spełnieniem warunku będzie wykazanie się doświadczeniem na sumę rodzajową, ilościową i kwotową wykonanych dostaw. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika do SIWZ. Spełnienie opisanego powyżej warunku będzie oceniane wg kryteriów 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg kryteriów 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg kryteriów 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie podpisanego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg kryteriów 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony umowy dopuszczają zmianę następujących postanowień umownych: - możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w razie zmiany w przepisach prawa podatkowego, które dotyczą świadczenia usług lub dokonywania dostaw stanowiących przedmiot umowy , w szczególności zmian w zakresie ustawy z dnia 11 marca 2004r o podatku od towarów i usług , przepisów wykonawczych do niej lub aktów prawnych, które tę ustawę lub przepisy wykonawcze zastąpią. Warunkiem zmiany umowy jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach prawa podatkowego, która wpływa na obowiązek lub uprawnienia którejkolwiek ze Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego ZGKiM ul. Zjednoczenia 110, Zielona Góra, pokój 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy skadac w siedzibie Zamawiającego pokój 101 lub w kancelarii.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
- Gotowanie i wydawanie w udostępnionej kuchni i stołówce zamawiającego obiadów/posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 8 w Zielonej Górze.
- Przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG oraz metodą TIG
- Dostawa owoców, warzyw oraz owoców cytrusowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 4 w Zielonej Górze w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.