eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Padew Narodowa 212Budowa kanalizacji dla gminy Padew Narodowa - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-13

POZYCJA 47685

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Padew Narodowa 212: Budowa kanalizacji dla gminy Padew Narodowa - II etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Padew Narodowa, do kontaktów: Kazimierz Popiołek, Padew Narodowa 22, 39-340 Padew Narodowa 212, woj. podkarpackie, tel. 15 8119327 (28), fax 15 8119380, e-mail: zusugp@ptc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.padew.narodowa.biuletyn.net Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji dla gminy Padew Narodowa - II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wojków, Domacyny, Przykop, Rożniaty, Kębłów, Zaduszniki - Gmina Padew Narodowa, powiat mielecki, woj. podkarpackie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową: 1/ Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCV, fi 200 mm o długości 23 408 m, 2/ Sieci kanalizacji tłocznej PE o długości 18 295 m, w tym: fi 90 mm - 11 192 m, fi 110 mm - 5 008 m, fi 160 mm - 2 095 m, 3/ Przepompowni ścieków (sieciowych) - 29 szt 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Potencjał ekonomiczno-finansowy 1) średnia z rocznych przychodów za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto i zrównane z nimi" w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000 zł; 2) płynność bieżącą (Xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: Xpb = aktywa obrotowe (kapitał obrotowy) /zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (Xpb > 1). 3) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesę kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. 4) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek określony w punkcie 1) spełniają łącznie, z tym, że jeden z Wykonawców musi spełniać ten warunek co najmniej w 50%, a pozostali w 25%, - warunek określony w punkcie 2) spełnia każdy z Wykonawców, - warunki określone w punktach 3) i 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Doświadczenie 1) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, tj. od 08. 2001 r. do 08. 2006 r. co najmniej 3 zadania, każde o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN, o zakresie i stopniu złożoności porównywalnym do robót będących przedmiotem niniejszego przetargu; Ponadto Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy wykonał: - sieć kanalizacji sanitarnej o długości min. 15 000 m, - przepompownie ścieków w ilości 5 szt. Każdy z powyższych warunków w ramach pojedynczych zadań. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w tym punkcie, w tym jeden z Wykonawców w odniesieniu do budowy sieci kanalizacyjnej o wykazanej wyżej długości wraz z trzema przepompowniami ścieków. Potencjał kadrowy Posiadanie odpowiednio wykwalifikowanego personelu do zatrudnienia przy robotach objętych zamówieniem, tj. przy realizacji zamówienia zatrudnia kierownictwo robót posiadającego uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniającego wymagania ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. W tym przypadku będą brani pod uwagę: a/ kierownik budowy z co najmniej 10 letnim doświadczeniem w realizacji podobnych robót, w tym 5 lat jako kierownik podobnych robót; b/ kierownicy robót budowlanych w branżach, które obejmuje zamówienie, tj: - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, z co najmniej 10 letnim doświadczeniem w realizacji robót podobnych, w tym 5 lat jako kierownik podobnych robót. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe, dla stanowisk wyżej wymienionych, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, należy rozumieć lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (Kierownika lub Zastępcy Kierownika). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w tym punkcie niniejszej specyfikacji. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - obowiązkowo musza być dołączone do oferty. Potencjał techniczny: Wykonawca musi posiadać sprzętu do wykonania robót objętych zamówieniem wymieniony niżej: - koparki o pojemności łyżki 0,60 m sześc. - 2 szt; - koparki o pojemności łyżki 0,40 m sześc. - 3 szt, - koparki o pojemności łyżki 0,25 m sześc. - 1 szt; - spycharki o mocy 55 KW - 2 szt, - mechaniczne ubijaki do ziemi - 2 szt, - urządzenia transportowe, samochody o ładowności 10-15 t - 2 szt; - samochód dostawczy 0,9 t - 1 szt, - żuraw samochodowy 5-6 t - 1 szt, - wiertnica horyzontalna do wykonania podwiertów sterowanych - 1 szt; - ciągnik kołowy 75-85 KM - 1 szt, - przyczepa dłużycowa 4,5 t - 1 szt, - zgrzewarka do zgrzewania czołowego rur PE - 2 szt, - spawarka elektryczna wirująca 300A - 1 szt, - agregat prądotwórczy - 1 szt, - zestawy igłofiltrów do wgłębnego odwodnienia wykopów - 3 szt; - pompy do odpompowywania wody z wykopów - 3 szt; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymieniony wyżej warunek. Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny "Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)". 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1/ Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCV, fi 200 mm o długości 23 408 m, 2/ Sieć kanalizacji tłocznej PE o długości 18 295 m, w tym: fi 90 mm - 11 192 m, fi 110 mm - 5 008 m, fi 160 mm - 2 095 m, 3/ Przepompownie ścieków (sieciowych) - 29 szt 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.11.2006; lub data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w kwocie 80 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5/ udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót oraz zagwarantują obsługę serwisową w okresie gwarancji w czasie do 18 godzin; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 4 punkt X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione wyżej warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 4) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia, albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 "ustawy" wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz zaświadczeń w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 "ustawy" , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej, niż w terminach określonych powyżej. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, Oferta winna zawierać dokumenty: - potwierdzające status prawny oferenta oraz siedzibę firmy, - dotyczące płatności podatków i opłat urzędowych oraz składek na ubezpieczenia społeczne, dla każdego partnera z osobna, Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi oraz wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy, są nie mniejsze niż określone w punkcie IX.1.A/3 niniejszej Specyfikacji. Powyższy dokumenty musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w punkcie IX.1.A/4 niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.padewnarodowa.biuletyn.net. Opłata: 30 Waluta PLN + 22% VAT. Warunki i sposób płatności: Płatne gotówką w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.10.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy w Padwi Narodowej, 39-340 Padew Narodowa 212, pokój nr 1 - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt nr Z/2.18/III/3.1/66/05 - Budowa kanalizacji dla gminy Padew Narodowa - II etap Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.