Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Kłodzko: dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 476914 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku , ul. Okrzei 8, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8657410, 8657419, faks 074 8657434.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu informatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do tut. Urzędu sprzętu informatycznego w podziale na zadania: Zadanie I : dostawa drukarek lokalnych szt. 7, drukarek sieciowych szt. 3, urządzeń wielofunkcyjnych szt. 2, materiałów eksploatacyjnych do w/w drukarek szt. 20, materiałów eksploatacyjnych do w/w urządzeń wielofunkcyjnych szt. 4; Zadanie II : dostawa przenośnych projektorów multimedialnych szt. 3, przenośnego komputera szt. 1, przenośnych pamięci FLASH szt. 4, pakietów biurowych szt. 12; Zadanie III : dostawa serwera typu 1 wraz z usługą instalacji szt. 1, serwera typu 2 wraz z usługą instalacji szt. 2; dysków do macierzy szt. 6; Zadanie IV : dostawa materiałów eksploatacyjnych według specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.19.21.13-6, 30.12.14.30-6, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 30.23.46.00-4, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 30.23.41.00-9, 30.19.21.13-6, 30.23.72.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartością co najmniej: w zadaniu I - 15 000 zł,- lub więcej dostaw o łącznej wartości min. 15 000 zł,-; w zadaniu II - 20 000 zł,- lub więcej dostaw o łącznej wartości min. 20 000 zł,-; w zadaniu III - 80 000 zł,- lub więcej dostaw o łącznej wartości min. 80 000 zł,-; w zadaniu IV - 40 000 zł,- lub więcej dostaw o łącznej wartości min. 40 000 zł,-.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
deklaracje zgodności CE; Serwer Typ 1: Microsoft Windows Server 2012 - Certified for Windows oraz Windows Server 2008 R2 x64 - Certified for Windows. Do oferty należy dołączyć wydruk ze strony http://www.windowsservercatalog.com potwierdzający zgodność; SUSE Linux Enterprise Server (SLES) 11 Services Pack 1. Do oferty należy dołączyć wydruk ze strony https://www.suse.com/yessearch/Search.jsp potwierdzający zgodność; VMware ESXi 5.1. Do oferty należy dołączyć wydruk ze strony http://www.vmware.com/resources/compatibility/search.php potwierdzający zgodność; Citrix XenServer 6.1. Do oferty należy dołączyć wydruk ze strony http://hcl.xensource.com/ potwierdzający zgodność; Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001; Serwer Typ 2: Microsoft Windows Server 2012 - Certified for Windows oraz Windows Server 2008 R2 x64 - Certified for Windows. Do oferty należy dołączyć wydruk ze strony http://www.windowsservercatalog.com potwierdzający zgodność; SUSE Linux Enterprise Server (SLES) 11 Services Pack 1. Do oferty należy dołączyć wydruk ze strony https://www.suse.com/yessearch/Search.jsp potwierdzający zgodność; VMware ESXi 5.1. Do oferty należy dołączyć wydruk ze strony http://www.vmware.com/resources/compatibility/search.php potwierdzający zgodność; Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, do oferty należy dołączyć w oryginale dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku, ul. Okrzei 8, 57 - 300 Kłodzko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Kłodzku, ul. Okrzei 8, 57 - 300 Kłodzko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa: drukarek lokalnych szt. 7; drukarek sieciowych szt. 3; urządzeń wielofunkcyjnych szt. 2; materiałów eksploatacyjnych do w/w drukarek szt. 20; materiałów eksploatacyjnych do w/w urządzeń wielofunkcyjnych szt. 4;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej zamówienia, stanowiącej załącznik Nr 6 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.19.21.13-6, 30.12.14.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa: przenośnych projektorów multimedialnych szt. 3; przenośnego komputera szt. 1; przenośnych pamięci FLASH szt. 4; pakietów biurowych szt. 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej zamówienia, stanowiącej załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 30.23.46.00-4, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa: serwera typu 1 wraz z usługą instalacji szt. 1; serwera typu 2 wraz z usługą instalacji szt. 2; dysków do macierzy szt. 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej zamówienia, stanowiącej załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.41.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa materiałów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej zamówienia, stanowiącej załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU, NNW, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROCZNY OKRES POLISOWANIA "
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- I-XII 2025 Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Kłodzku w roku 2025.
- Zakup kotła parowego
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup oprogramowania
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.