eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › wykonanie projektu budowlanego oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Knurowie przy ul. 26 Stycznia, na działce nr 3348/31

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-13

POZYCJA 47708

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: wykonanie projektu budowlanego oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Knurowie przy ul. 26 Stycznia, na działce nr 3348/31 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, do kontaktów: Zbigniew Mikstacki, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, fax 032 2598710, e-mail: mikst@katowice.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu budowlanego oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Knurowie przy ul. 26 Stycznia, na działce nr 3348/31. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Knurów ul. 26 Stycznia, działka 3348/31. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Knurowie przy ul. 26 Stycznia, na działce nr 3348/31. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: 1. wykonanie projektu budowlanego zgodnego załączonym projektem koncepcyjnym 2. uzyskanie pozwolenia na budowę 3. budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w systemie "pod klucz" - zgodnie z projektem budowlanym wykonanym na podstawie załączonego projektu koncepcyjnego oraz uzyskanym pozwoleniem na budowę 4. wykonanie w trakcie budowy niezbędnych rysunków warsztatowych i wykonawczych uzupełniających projekt budowlany 5. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przekazanie go zamawiającemu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 9

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja):- warunek określony w ppkt 1) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy;- warunek określony w ppkt 2) musi spełniać każdy z Wykonawców Warunki szczegółowe 1. Doświadczenie a) Wykonawca musi udowodnić, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu projektu budowlanego i wykonawczego dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 4 500 m sześc. b) Wykonawca musi udowodnić, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 zł 2. Potencjał kadrowy Wykonawca powinien dysponować zespołem projektowym składającym się z projektantów z uprawnieniami bez ograniczeń w następujących branżach: architektura, konstrukcja , instalacje branżowe: elektryczne, wod.- kan., c.o., gaz oraz osobami uprawnionymi do prawidłowego sprawdzenia projektu budowlanego Wykonawca powinien dysponować kierownikiem budowy i kierownikami robót branżowych Każda z ww. osób powinna: - posiadać wymagane przez ustawę Prawo budowlane odpowiednie uprawnienia oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadać aktualne, opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych czynności projektowych i budowlanych 3. Potencjał ekonomiczny finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" ) w wysokości nie mniejszej niż 2,5 mln zł. 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu ) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln zł 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia 4. Wykonanie zamówienia Nie dopuszcza się podwykonawców w zakresie budowy stanu surowego otwartego oraz wykonania projektu budowlanego. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcja) muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunki szczegółowe. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena Wniosków oparta będzie na ocenie "spełnia / nie spełnia" wszystkich warunków. Jeśli ilość Wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5, Zamawiający dokona oceny Wniosków wg poniższego kryterium: Doświadczenie - znaczenie 100 % Zamawiający zakwalifikuje maksymalnie 5 Wniosków, w których Wykonawcy wykażą największą liczbę zrealizowanych zadań, o których mowa w warunkach "Doświadczenie". W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 Wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej Wniosków zawiera taką samą liczbę wykonanych zadań, Zamawiający spośród tych Wniosków wybierze te, których łączna wartość zadań będzie najwyższa. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełnią warunki kwalifikacji oraz zdobędą 5 najwyższych ocen ww. kryterium. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z Wnioskiem złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4) - 8) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 6. Wykaz wykonanych zadań, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do informacji tej winny być dołączone dokumenty potwierdzające, ze wymienione w wykazie zadania zostały wykonane należycie (np. referencje). 7. Wykaz osób, przewidzianych do wykonania dokumentacji projektowej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz wykaz osób pełniących funkcje kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych. Do informacji tej winny być dołączone kopie następujących dokumentów: - uprawnienia projektowe oraz uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz - aktualny w dniu składania wniosku w niniejszym postępowaniu dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - aktualny w dniu składania wniosku w niniejszym postępowaniu dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (dotyczy Izby Architektów ) 8. Bilans i rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. Informację banku lub Spółdzielczej kasy Oszczędnościowo Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą , ze posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa wykonawcy są nie mniejsze od określonych w warunkach. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 50 2. Termin wykonania (%) 25 3. Okres gwarancji (%) 25 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przekazuje Wykonawcy wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.10.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, pok. 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.