eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiŚwiadczenie usług obsługi technicznej dla Telewizji Polskiej S.A. Oddziału w Gorzowie Wielkopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-09

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług obsługi technicznej dla Telewizji Polskiej S.A. Oddziału w Gorzowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 47717 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. - Oddział w Gorzowie Wlkp. , ul. Kombatantów 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7284576, faks 095 7284576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl/zamowienia_puliczne
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.tvp.pl/zamowienia_puliczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług obsługi technicznej dla Telewizji Polskiej S.A. Oddziału w Gorzowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności obsługi technicznej w siedzibie Zamawiającego, a także, w przypadkach koniecznych poza jego siedzibą, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie: a) obsługa emisji programu wraz z prowadzeniem niezbędnej dokumentacji emisyjnej, b) dokonywanie przeglądów technicznych materiałów, c) ewidencjonowanie pobierania i zwrotu sprzętu technicznego, w tym sprawdzanie jego kompletności i ogólnego stanu technicznego, d) dokonywaniu przeglądów i konserwacji sprzętu, w tym ładowanie akumulatorów, wymiana żarówek, naprawa okablowania, a także sprawdzanie sposobu przechowywania i zabezpieczenia sprzętu, e) wydawanie dowodów rejestracyjnych oraz kluczyków do samochodów służbowych, f) realizacja techniczna emisji w siedzibie Zamawiającego - obsługa urządzeń i systemów emisyjnych PROCON / AVECO, SATURN / GRASS VALLEY i DECO / AVID, g) wgrywanie materiałów i audycji do urządzeń beztaśmowej emisji, h) dbanie o jakość techniczną emitowanych audycji, i) przyjmowanie, wysyłanie łącz wraz z obsługą zespołu aparatury, j) techniczne wykonywanie kopii audycji i materiałów wskazanych przez Zamawiającego, k) rejestrowanie materiałów antenowych na cele archiwizacji oraz w celu aktualizacji strony internetowej wraz z ich konwersją i umieszczaniem na stronie, l) współpraca z firmami zewnętrznymi, pracownikami i współpracownikami Telewizji Polskiej w zakresie powierzonych zadań, m) wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 2. Świadczenie usług obsługi technicznej będzie się odbywało we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z harmonogramem ustalanym w porozumieniu z Zamawiającym. 3. Przewidywana liczba godzin świadczenia usług w okresie realizacji umowy wynosi 9280. 4. Wykonawca oraz osoby działające w jego imieniu (wykonujące w jego imieniu przedmiot zamówienia) zobowiązani są do wykonywania zaleceń i wskazówek osoby wyznaczonej przez Zamawiającego (wskazanego w umowie do podejmowania decyzji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia). 5. Wykonawca oraz osoby działające w jego imieniu (wykonujące w jego imieniu przedmiot zamówienia) wszelkie uwagi, informacje oraz wnioski dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia przekazują osobie wyznaczonej przez Zamawiającego. 6. Zamówienie zostanie udzielone na okres 19 miesięcy od dnia podpisania umowy. 7. Do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zapewni minimum 4 (cztery) osoby, zdolne do realizacji czynności, o których mowa w punkcie 1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone po zaistnieniu następujących okoliczności: w każdej sytuacji, gdy będzie wymagało tego zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego oraz wywiązania się przez niego z ciążących na nim zobowiązań.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.13 - Usługi autorów technicznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: bez wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni jako spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, na podstawie oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie wykazu usług, z którego wynikać będzie, że Wykonawca w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych); za odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna usługi obsługi technicznej emisji telewizyjnej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni jako spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie wykazu co najmniej 4 (czterech) osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, posiadających doświadczenie w zakresie obsługi urządzeń emisyjnych systemu PROCON/AVECO, SATURN/GRASS VALLEY i DECO/AVID zgodnie z treścią zawartą w Załączniku nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni jako spełniony warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na podstawie oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)pisemne zobowiązania podmiotów (o ile takie są wymagane zgodnie ze wskazaniem w punkcie 7.3 SIWZ) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu Stron, postanowień zawartej umowy pod warunkiem zajścia co najmniej jednej z poniższych okoliczności 1 w przypadku zmian danin o charakterze publicznoprawnym, w tym podatku VAT, Strony mogą zawrzeć aneks do niniejszej umowy uwzględniający powstałe zmiany, 2 w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów prawa, 3 zmiany te sa korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia, 4 w przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Telewizja Polska S.A. Oddział w Gorzowie Wlkp. ul. Kombatantów 34, pok. nr 308 66 - 400 Gorzów Wlkp.; tel. 095 7284-576; faks: 095 7284-576 oznaczenie sprawy: ZP/TXFF/1/2011.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.