Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Tomaszów Mazowiecki: dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziału Intensywnej Terapii Szpitala Rejonowego w Tomaszowie Mazowieckim.
Numer ogłoszenia: 47719 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257134, 7257235, fax 044 7257251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziału Intensywnej Terapii Szpitala Rejonowego w Tomaszowie Mazowieckim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bronchofiberoskop ze źródłem światła i wyposażeniem - 1 szt. 2. Defibrylator dwufazowy ze stymulacją zewnętrzną, pulsoksymetrem na wózku jezdnym - 1 szt. 3. Elektrokardiograf (Aparat do EKG) na wózku jezdnym - 1 szt. 4. Kardiomonitory stacjonarne - 6 sztuk z centralą monitorującą - 1 szt., 5. Łóżka wielofunkcyjne przeznaczone do pielęgnacji chorych - 6 sztuk. 6. Materace dynamiczne zmiennociśnieniowe - 2 sztuk 7. Dozownik (podajnik) do tlenoterapii biernej - 6 szt. 8. Pompa objętościowa - 2 szt. 9. Respirator dla dzieci i dorosłych - 2 szt.. 10. Ssak medyczny elektryczny na wózku jezdnym - 1szt. 11. Wózek transportowy do przewożenia pacjentów - 1 szt. 12. Wózek na odpady medyczne - 1 sztuka 13. Wózek zabiegowe wielofunkcyjne - 6 sztuk Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1 Należy załączyć posiadane certyfikaty ( w tym w szczególności dokumenty dopuszczające aparaturę do używania w zakładach opieki zdrowotnej na terenie Polski, certyfikaty CE). 3.2 Należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić bezpłatny instruktaż i szkolenie w zakresie prawidłowej eksploatacji wskazanych przez Zamawiającego pracowników zakończone podpisaniem protokołu. 3.4 Wymaga się udzielenia minimalnego okresu gwarancji na oferowaną aparaturę -Załącznik Nr 5 stanowiący integralną część SIWZ. 3.5 Montaż, instalacja, uruchomienie oferowanej aparatury w cenie oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 36.13.31.12 - Materace Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.12 - Materace Oryginalny kod CPV: 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe Oryginalny kod CPV: 33.14.16.26 - Zestawy dawkujące Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.26 - Zestawy dawkujące Oryginalny kod CPV: 33.15.78.10 - Urządzenia do terapii tlenowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.78.10 - Urządzenia do terapii tlenowej Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 35.41.10.00 - Wózki Kod CPV wg słownika 2008: 34.91.11.00 - Wózki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Warunek opisany w pkt. 8.4. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, oraz wszystkie dokumenty wymagane w pkt. 9.1. siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - Oryginał lub kserokopia potwierdzona /za zgodność z oryginałem/ wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 2. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 3. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 5 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Rejonowy w Tomaszowie Mazowieckim ul. Graniczna 63 Budynek Administracji pok. 42 Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital Rejonowy w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II 35 sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bronchfiberoskop ze źródłem światła wraz z wyposażeniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bronchfiberoskop ze źródłem światła wraz z wyposażeniem -1sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Defibrylator dwufazowy ze stymulacją zewnętrzną, pulsoksymetrem na wózku jezdnym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator dwufazowy ze stymulacją zewnętrzną, pulsoksymetrem na wózku jezdnym - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elektrokardiograf (Aparat do EKG) na wózku jezdnym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrokardiograf (Aparat do EKG) na wózku jezdnym - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kardiomonitory stacjonarne z centralą monitorującą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kardiomonitory stacjonarne - 6 sztuk z centralą monitorującą - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łóżka wielofunkcyjne do oddziału Intensywnej Terapii przeznaczone do pielęgnacji chorych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka wielofunkcyjne do oddziału Intensywnej Terapii przeznaczone do pielęgnacji chorych - 6 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: materace dynamiczne zmiennociśnieniowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materace dynamiczne zmiennociśnieniowe - 2sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.31.12-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dozownik do tlenu z nawilżaczem służący do podawania tlenu do dróg oddechowych pacjenta oraz nawilżania tlenu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dozownik do tlenu z nawilżaczem służący do podawania tlenu do dróg oddechowych pacjenta oraz nawilżania tlenu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pompa objętościowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa objętościowa - 2szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.26-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Respirator dla dzieci i dorosłych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator dla dzieci i dorosłych - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ssak medyczny elektryczny na wózku jezdnym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak medyczny elektryczny na wózku jezdnym - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przedmiot zamówienia: wózek transportowy do przewozenia pacjentów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: wózek transportowy do przewoźenia pacjentów - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wózek na odpady medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek na odpady medyczne - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.41.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wózki zabiegowe wielofunkcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki zabiegowe wielofunkcyjne - 6sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Usługi pocztowe związane z wysyłką korespondencji w okresie od dnia 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Dostawy części zamiennych do urządzeń monitorujących - w technologii MASIMO SET
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.