Ogłoszenie z dnia 2013-11-21
Krasnosielc: Świadczenie usług zastępstwa procesowego.
Numer ogłoszenia: 477532 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krasnosielc, Rynek 40, 06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie, tel. 029 7175073, faks 029 7175074.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zastępstwa procesowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający powierza a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług doradztwa prawnego, doradztwa podatkowego w tym opracowywania dla zamawiającego opinii oraz rekomendacji w zakresie doradztwa podatkowego, zastępstwa procesowego w sprawach dotyczących opodatkowania podatkiem od towarów i usług, jak również reprezentowania zamawiającego w postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami w zakresie dotyczącym opodatkowania podatkiem od towarów i usług, przy uzyskanym jednocześnie pełnomocnictwie procesowym w następującym zakresie: - doradztwa prawnego, podatkowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty podatku od towarów i usług w obszarze optymalizacji podatkowej związanej z rozliczaniem podatku od towarów i usług przez zamawiającego, - przygotowanie wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej w trybie art. 14b ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r, ordynacja podatkowa(Dz.U. 2012 poz. 749) do Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie, - analizy stanu prawnego oraz obszarów działalności prowadzonej przez zamawiającego a dotyczącej możliwości odliczenia podatku od towarów i usług od dokonanych już inwestycji, jak również od inwestycji planowanych do realizacji w przyszłości, - przeprowadzenie procesu odliczenia podatku VAT naliczonego od inwestycji już zrealizowanych przez zamawiającego, na co składają się poszczególne czynności Wykonawcy: - przygotowanie korekt deklaracji za poszczególne okresy rozliczeniowe, - przygotowanie pism wyjaśniających dotyczących złożonych korekt deklaracji, - przygotowania wniosku o stwierdzenie nadpłaty i zwrot podatku, - udziału w ewentualnym postępowaniu sprawdzającym, kontrolnym podatkowym prowadzonym przez organy skarbowe, - zastępstwa procesowego, reprezentacji podatnika przed sądami administracyjnymi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Doradztwa Podatkowego Janusz Wyrzykowski, ul. Rychtera 5/10, 03-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24824,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120370,37
Oferta z najniższą ceną: 120370,37 / Oferta z najwyższą ceną: 120370,37
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu zastępstwa procesowego w zakresie odzyskania przez Gminę Krasnosielc nadpłaty podatku od towarów i usług. Uzasadnienie Prawne: art. 66 ust. 1 w związku z art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Sądu Rejonowego w Wołominie
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Kompleksowa usługa obsługi prawnej Sądu Okręgowego w Katowicach przez okres 36 miesięcy
- Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie budynków ZS-MSG w Myślenicach do wymagań p.poż. wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: ZiW.
- Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej ZDW w Opolu w zakresie zadań i obowiązk. realizowanych przez zamawiając. w okresie 24 m-cy
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.