eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnosielcŚwiadczenie usług zastępstwa procesowego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Krasnosielc: Świadczenie usług zastępstwa procesowego
Numer ogłoszenia: 477570 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krasnosielc, Rynek 40, 06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie, tel. 029 7175073, faks 029 7175074.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zastępstwa procesowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający powierza a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług doradztwa prawnego, doradztwa podatkowego w tym opracowywania dla zamawiającego opinii oraz rekomendacji w zakresie doradztwa podatkowego, zastępstwa procesowego w sprawach dotyczących opodatkowania podatkiem od towarów i usług, jak również reprezentowania zamawiającego w postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami w zakresie dotyczącym opodatkowania podatkiem od towarów i usług, przy uzyskanym jednocześnie pełnomocnictwie procesowym w następującym zakresie: - doradztwa prawnego, podatkowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty podatku od towarów i usług w obszarze optymalizacji podatkowej związanej z rozliczaniem podatku od towarów i usług przez zamawiającego, - przygotowanie wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej w trybie art. 14b ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r, ordynacja podatkowa(Dz.U. 2012 poz. 749) do Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie, - analizy stanu prawnego oraz obszarów działalności prowadzonej przez zamawiającego a dotyczącej możliwości odliczenia podatku od towarów i usług od dokonanych już inwestycji, jak również od inwestycji planowanych do realizacji w przyszłości, - przeprowadzenie procesu odliczenia podatku VAT naliczonego od inwestycji już zrealizowanych przez zamawiającego, na co składają się poszczególne czynności Wykonawcy: - przygotowanie korekt deklaracji za poszczególne okresy rozliczeniowe, - przygotowanie pism wyjaśniających dotyczących złożonych korekt deklaracji, - przygotowania wniosku o stwierdzenie nadpłaty i zwrot podatku, - udziału w ewentualnym postępowaniu sprawdzającym, kontrolnym podatkowym prowadzonym przez organy skarbowe, - zastępstwa procesowego, reprezentacji podatnika przed sądami administracyjnym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Doradztwa Podatkowego Janusz Wyrzykowski, ul. Rychtera 5/10, 03-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124824,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120370,37

  • Oferta z najniższą ceną: 120370,37 / Oferta z najwyższą ceną: 120370,37

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu zastępstwa procesowego w zakresie odzyskania przez Gminę Krasnosielc nadpłaty podatku od towarów i usług. Uzasadnienie Prawne: art. 66 ust. 1 w związku z art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.