Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-21
Darłowo: Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov - Rugenwalde- Darłowo. Miasto nad Bałtykiem
Numer ogłoszenia: 477798 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamek Książąt Pomorskich , ul. Zamkowa 4, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3142351, faks 0-94 3142351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumdarlowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov - Rugenwalde- Darłowo. Miasto nad Bałtykiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I - wykonanie oświetlenia sali, wykonanie aranżacji sali wystawowej instalacja ścianek działowych, ruchomych ścianek - wewnętrznych okiennic, malowanie ścian i sufitu sali, budowa i montaż podestu drewnianego oraz imitacji ścianki gotyckiej. Zakup fragmentu wagonu kolejowego i fragmentu repliki kutra rybackiego oraz palisady. Zadanie nr II - dostawa oraz montaż gablot w ilości 16 szt. Zadanie nr III - dostawa manekinów giętkich 16 szt., dostawa strojów dla manekinów książęcych 4 szt.,wojewody 3 szt., mieszczanina 2 szt., szewca 1 szt., mnicha 1 szt., kobiety i dziecka po 1 szt., plażowego kobiecego 1 szt., osadnika 1 szt. Zadanie nr IV - dostawa replik naczyń drewnianych łyżek zdobionych 10 szt., naczyń klepkowych z oplotem 2 szt., naczyń ośmiokątnych 3 szt., misek półkulistych 3 szt., talerzy owalnych 3 szt., desek do chleba 3 szt., rękojeści do noża krótkiego 1 szt., długiego 1 szt., dostawa plakiety płaskorzeźby z ambony w Kościele Mariackim w Darłowie. Zadanie nr V - dostawa replik naczyń ceramicznych oraz ceramicznych plakiet Święców mis z Gdańska 2 szt., mis ze Starego Drawska 2 szt., miseczki kamionkowej z Kołobrzegu 5 szt., kubka kamionkowego 3 szt. dzbana małego 2 szt., dzbana dużego 2 szt., ceramicznych plakiet z herbami Święców 3 szt., dostawa replik noży z pocz. XIV w. nóż długi 1 szt., nóż długi 1 szt., nóż długi z rękojeścią 1 szt. Zadanie nr VI - dostawa stempla i prowadnicy do wybijania replik monet szeląg Bogusława XIV 1 szt. oraz krążków aluminiowych 5000 szt., dostawa młotka do mennicy do wybijania monet z transportem. Zadanie nr VII -dostawa łaty wodowskazowej 1 szt., dostawa drewnianych replik mebli stół 1 szt., ławek do siedzenia 4 szt., ławy biesiadnej 1 szt., ławo-skrzyń 7 szt., ławy do siedzenia 1 szt. zydli 5 szt., zydla dla rzemieślnika 1 szt. Zadanie nr VIII - dostawa kosza plażowego z wikliny 1 szt., dostaw 2 koszy wiklinowych (z transportem). Zadanie nr IX - dostawa telewizora z elementami do montażu, komputera z oprogramowaniem, rzutnika multimedialnego z zapasową lampą i elementami do montażu oraz ekranu - zgodnie z podanymi parametrami. Zadanie nr X - dostawa kiosku multimedialnego/infokiosku wewnętrznego z transportem - zgodnie z podanymi parametrami. Zadnie nr XI - dostawa makiety miasta Darłowa. Zadanie nr XII - dostawa materiałów graficznych do prezentacji wystawy - wydruków na płótnie 97m2 i materiale banerowym 60m2 z montażem, dostawa wydruku planu miasta na folii z laminatem podłogowym 2,25m2, druk katalogu 2000szt., druk banerów reklamowych 52m2, druk zaproszeń na otwarcie wystawy 300szt., druk ulotek format A6 - 15000 szt., plakatów format A3 - 500 szt., A2 - 500 szt. Zadnie nr XIII - wykup domeny i serwera na 5 lat oraz zakup witryny internetowej z systemem CMS. Zadnie nr XIV - dostawa audioprzewodników wraz z opracowanymi i nagranymi tekstami w języku polskim, niemieckim i angielskim w ramach zadań zakupione zostaną: audioprzewodniki 30 szt., znaczniki radiowe 20 szt., etykiety RfiD 40 szt., ładowarki 3 szt., słuchawki 30 szt., opracowane scenariusze 3 szt., nagrania 3 szt., usługa instalacji i wdrożenia systemu i szkolenia pracowników 1 szt. Zadanie nr XV - dostawa wykładziny z nadrukiem bruku 43 mb, szer. 1,37 m, dostawa wykładziny uzupełniającej (czarna) 70 mb szer. 1 m, dostaw wykładziny uzupełniającej (czarna) 120 mb szer.. 2 m dostawa materiałów styroduru na makietę bastionu szwedzkiego 1 m3. Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie systemów multimedialnych, wdrożenie oprogramowania systemów, uruchomienie systemu oświetlenia, przeprowadzenie szkoleń pracowników muzeum w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, sprzętów, systemów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie zamówienia. Dostawa i montaż będą się odbywały się sukcesywnie zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. Wykonane systemy - multimedialny, wyposażenia wystawienniczego oraz oświetlenia będą zsynchronizowane tworząc funkcjonalną całość. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia spełniającego wszystkie wymogi odpowiednich norm europejskich i posiadające oznaczenie CE. Szczegółowe , minimalne wymagania funkcjonalno - techniczne poszczególnych elementów zamówienia oraz opisy, projekty niezbędne do wykonania zamówienia znajdują się w załącznikach zgodnie z wykazem. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określony został w rozdziale II niniejszej SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na każde zadanie wyszczególnione w przedmiocie zamówienia zamówienia: 1. Zadanie nr I - 1400,00 zł 2. Zadanie nr II - 650,00 zł 3. Zadanie nr III - 1500,00 zł 4. Zadanie nr IV - 50,00 zł 5. Zadanie nr V - 50,00 zł 6. Zadanie nr VI - 100,00 zł 7. Zadanie nr VII - 450,00 zł 8. Zadanie nr VIII - 50,00 zł 9. Zadanie nr IX - 250,00 zł 10. Zadanie nr X - 150,00 zł 11. Zadanie nr XI - 950,00 zł 12. Zadanie nr XII - 400,00 zł 13. Zadanie nr XIII - 100,00 zł 14. Zadanie nr XIV - 2000,00 zł 15. Zadanie nr XV - 500,00 zł W przypadku złożenia oferty całościowej żąda wniesienia wadium w wysokości 8600,00 zł 18.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 18.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium należy wpłacić na rachunek Zamawiającego 76 8566 0003 0100 0390 2000 0132
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
41.1. W trakcie realizacji Umowy, postanowienia w niej zawarte mogą ulec zmianom i mogą dotyczyć:1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: a. Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b. Wstrzymania przez Zamawiającego wykonania prac, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, c. Wystąpienie okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, 2) W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach a-c, termin może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności. 3) Zmiana wysokości ceny ryczałtowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu Umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego, dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 4) Zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 5) W przypadku wystąpienia dodatkowych wytycznych wynikających ze zmiany przepisów obowiązujących przy współfinansowaniu Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013. 41.2. W/w zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej Umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie. 41.3. Zmiana postanowień Umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumdarlowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Zamek Książąt Pomorskich w Darłowie, ul. Zamkowa 4, 76-150 Darłowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Zamek Książąt Pomorskich w Darłowie, ul. Zamkowa 4, 76-150 Darłowo Sekretariat Muzeum..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego pn. Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 -2013, który współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w Programie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
- Zakup i dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Darłowo - Etap I
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Darłowo w miejscowościach Kowalewice, Pęciszewko i Porzecze
- Remont konserwatorski elewacji północnych: muru kurtynowego, budynku bramnego i skrzydła wschodniego oraz elewacji wschodniej i zachodniej budynku bramnego
- Remont konserwatorski elewacji zachodniej skrzydła wschodniego Zamku Książąt Pomorskich w Darłowie
więcej: przetargi w Darłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń obsługujących wystawę stałą w Galerii G9 w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Druk i konfekcjonowanie materiałów na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie w 2025 roku.
- DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.