To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-09
Ogłoszenie nr 4778 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Sępólno Krajeńskie: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sępoleńskiego w latach 2017 - 2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 346108-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, krajowy numer identyfikacyjny
9236152200000, ul.
ul. Kościuszki
11,
89400
Sępólno Krajeńskie, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 881 300, faks
523 881 303, e-mail
ab@powiat-sepolno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat-sepolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sępoleńskiego w latach 2017 - 2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AB.272..2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sępoleńskiego w latach 2017 - 2021 obejmującej: 1. otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych bieżących, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub Euro dla: Starostwa Powiatowego w Sępólnie Kraj., Liceum Ogólnokształcącego w Sępólnie Kraj., Liceum Ogólnokształcącego w Więcborku, Zespołu Szkół - Centrum Edukacyjnego w Więcborku, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sępólnie Kraj., Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie, Zespołu Szkół nr 2 w Sępólnie Kraj., Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Sępólnie Kraj., Komendy Państwowej Powiatowej Straży Pożarnej w Sępólnie Kraj., Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku, Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Kraj., Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Więcborku, Zarządu Drogowego w Sępólnie Kraj., Powiatowego Urzędu Pracy w Sępólnie Kraj., Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Kraj., Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Sępólnie Kraj., Rodzinnego Domu Dziecka w Wąwelnie, z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji umowy mogą powstać nowe jednostki organizacyjne, a ilość rachunków bankowych może zostać zmieniona. 2. realizację wpłat i wypłat gotówkowych w szczególności wpłat realizowanych na rzecz Powiatu i jednostek organizacyjnych przez osoby trzecie, 3. realizację wypłat zasiłków w formie gotówkowej w placówce bankowej w każdej Gminie na terenie Powiatu, 4. realizację przelewów dokonywanych na rzecz Powiatu i jednostek organizacyjnych, 5. realizację przelewów (na konto w banku obsługującym lub konto do innego banku) w dniu ich przyjęcia, dokonywanych z rachunków Powiatu i jednostek organizacyjnych, 6. usługę płatności masowych (identyfikacja i przetwarzanie płatności masowych na podstawie rachunku wirtualnego, udostępnianie pliku wyjściowego za pośrednictwem bankowości elektronicznej) 7. sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających stan salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną sporządzanych wyciągów, 8. zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach na wskazany rachunek bankowy Powiatu, 9. wydawanie blankietów czekowych, kart płatniczych, 10. usługi bankowości elektronicznej typu "home-banking" lub innego systemu elektronicznej obsługi bankowej po 1 w każdej jednostce (wg zestawienia z Rozdziału III pkt.1.1 na stanowisku (ach) komputerowym (ch), zapewniające co najmniej: dokonywanie operacji przelewów (w tym przelewów masowych), dostęp do informacji o stanie i historii m.in. sald rachunków, obrotów oraz operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych, drukowanie wyciągów bankowych. W ramach przedmiotowego systemu bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, konfiguracja oprogramowania do elektronicznego systemu obsługi bankowej w trakcie użytkowania systemu z przyczyn związanych z wymianą urządzeń komputerowych, reinstalacja lub zmiana użytkowników systemu u Zamawiającego, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, 11. udzielanie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzanych danego dnia, bez prowizji i opłat, 12. oprocentowanie środków bieżących na rachunkach w PLN objętych kompleksową obsługą bankową budżetu Powiatu oraz jednostek organizacyjnych w oparciu o średnią arytmetyczną stawkę WIBID 1M z pierwszych 5 - ciu dni roboczych kwotowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek, pomniejszoną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy. Dla celów porównania ofert będzie brana stawka WIBID 1M z listopada 2016 - 1,46 % (wysokość oprocentowania ustalana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), 13. wydawanie historii prowadzenia rachunków, zaświadczeń i opinii bankowych bez prowizji i opłat, 14. otrzymywanie wyciągów bankowych do 24 godzin od momentu operacji na koncie Zamawiającego 15. prowadzenie depozytu. Ponadto w warunkach umowy Wykonawca powinien zapewnić: - uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym na cele określone w art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 w/w ustawy. Maksymalna wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Powiatu. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym w oparciu o stawkę WIBOR 3 M powiększoną o stałą marżę banku. Stopa procentowa kredytu jest zmienna i będzie zmieniała się każdorazowo z pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego proporcjonalnie do stawki obliczonej z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, na podstawie średniej arytmetycznej z ostatnich 5 -ciu dni roboczych kwotowań stawki WIBOR-u 3M z miesiąca poprzedzającego dzień uruchomienia kredytu lub naliczenia odsetek. Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia. Dla umożliwienia porównania ceny ofert należy przyjąć WIBOR 3 M wg notowania z października 2016 - 1,72 plus stała marża banku podana w ofercie Banku (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), - przyjmowanie środków na lokaty jednodniowe, weekendowe, tygodniowe i inne. Inne istotne dla Zamawiającego postanowienia : - Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Banku o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie numeru statystycznego. - Zamawiający upoważnia Wykonawcę do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonanie czynności bankowych w wysokości jak w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie obowiązywania umowy. - Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy. - Wysokość oprocentowania środków na rachunkach zgodnie z ofertą. Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym. - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym jak w ofercie. Kredyt krótkoterminowy zostanie udzielony bez prowizji i opłat; jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat bankowych od zaangażowania kredytu, od salda niewykorzystanej części kredytu. Zabezpieczeniem kredytu winien być weksel In blanco. - Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od wpłat i wypłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, stanowiących środki publiczne w rozumieniu art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240). - W ramach umowy na wniosek Zamawiającego Wykonawca będzie bezzwłocznie potwierdzać pełnomocnictwa i upoważnienia, wydawać zaświadczenia, opinie, sporządzać informacje o stanie środków na rachunkach bankowych, itp. - Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za zmiany kart wzorów podpisów. - Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienie o kredyt do innego banku. - Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) i dokonanie innych czynności określonych w pkt 1.10 niezbędnych do zapewnienia prawidłowej obsługi bankowej Powiatu i jednostek organizacyjnych nastąpi do dnia 02.01.2017r. - Każda z jednostek organizacyjnych będzie miała podpisaną umowę prowadzenia rachunków bankowych na zasadach wynikających z niniejszego postępowania. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. - Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie obsługi finansowej. - Wykonawca musi posiadać na terenie Sępólna Krajeńskiego filię, oddział Banku lub utworzy w m. Sępólno Krajeńskie w ciągu jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy oddział lub filię, który będzie funkcjonował przez okres obowiązywania umowy. W przypadku posiadania filii lub oddziału w odległości większej niż 500 m od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zapewni możliwości przeprowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Powiatu (transport gotówki - przywóz, odbiór będzie dokonywany przez bank na jego koszt). - W przypadku, gdy wybrany bank nie posiada na terenie Sępólna Krajeńskiego siedziby, siedziby oddziału albo filii, zobowiązany będzie do uruchomienia na terenie Sępólna Kajeńskiego w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy, swojego oddziału lub filii zapewniając pełną obsługę budżetu Powiatu. W przypadku, gdy wybrany bank nie posiada swojej siedziby w Sępólnie Krajeńskim, do czasu uruchomienia placówki zobowiązany będzie do zapewnienia codziennej obsługi budżetu Powiatu w miejscowości Sępólno Krajeńskie i zapewnienia możliwości przeprowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Powiatu (transport gotówki - przywóz, odbiór będzie dokonywany przez bank na jego koszt). - Wykonawca zapewni obsługę pracowników Zamawiającego poza kolejnością podczas dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych w imieniu Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy oraz podczas załatwiania innych spraw związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia. - Wykonawca musi zapewnić kompleksową obsługę rachunków przez wytypowanego pracownika Wykonawcy, upoważnić go do kontaktów z Zamawiającym oraz jego jednostkami organizacyjnymi, jak również zapewnić jego zastępcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT400000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 366000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.