Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Wola Rębkowska: Przebudowę drogi powiatowej Nr 1358W Życzyn - Korytnica - do drogi Nr 17 z podziałem na zadania: Ilość zadań: 2
Numer ogłoszenia: 47796 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pzdgarwolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę drogi powiatowej Nr 1358W Życzyn - Korytnica - do drogi Nr 17 z podziałem na zadania: Ilość zadań: 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowę drogi powiatowej Nr 1358W Życzyn - Korytnica - do drogi Nr 17 z podziałem na zadania: Ilość zadań: 2 Zadanie Nr 1 Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1358W Życzyn - Korytnica - do drogi Nr 17 w km 3+862 ÷ 6+440. Roboty drogowe obejmują wykonanie nawierzchni i ścinanie poboczy. Konstrukcja nawierzchni obejmować będzie wyrównanie profilu istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym w ilości 955,5 Mg oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/8, w-wa ścieralna gr. 3 cm, KR-2 w ilości 12739,7 m2. Pobocza zostaną ścięte mechanicznie śr. gr. do 10 cm z zał. i wywiezieniem urobku na odkład na odl. do 5 km. Zadanie Nr 2 Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1358W Życzyn - Korytnica - do drogi Nr 17 w km 7+630,2 ÷ 7+898,0. Roboty drogowe obejmują wykonanie robót przygotowawczych, robót ziemnych, podbudowy na poszerzeniach, wyrównaniu profilu istniejącej nawierzchni, wykonaniu nawierzchni, zjazdów , oznakowania poziomego oraz uzupełnieniu poboczy kruszywem i plantowaniu skarp. Roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 0,295 km oraz mechaniczne karczowanie pni w ilości 4 szt. Roboty ziemne w ilości 414 m3. Podbudowa - wykonanie podbudowy na poszerzeniach grubości 20 cm z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie na warstwie odsączającej gr. 30 cm w ilości 654,6 m2 oraz wyrównanie profilu istniejącej naw. betonem asfaltowym w ilości 93,22 Mg. Konstrukcja nawierzchni obejmować będzie wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w-wa wiążąca o uziarnieniu 0/20, gr. w-wy 7 cm, KR-2 i w-wa ścieralna o uziarnieniu 0/16 gr. 5 cm, KR-2 w ilości 1768,28 m2. Zjazdy - ułożenie przepustów rurowych betonowych o średnicy 40 cm na ławie żwirowej gr. 15 cm w ilości 18 mb wraz z zakończeniem kołnierzowym w ilości 6 szt. oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16, w-wa ścieralna gr. 5 cm w ilości 65,6 m2 na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm w ilości 71,18 m2. Oznakowanie poziome - oznakowanie jezdni materiałami cienkowarstwowymi ( farbami ) w ilości 11,79 m2. Pobocza zostaną uzupełnione kruszywem łamanym ( kliniec frakcji 0/31,5 ) o gr. 10 cm w ilości 714,5 m2. Plantowanie skarp rowów w ilości 1061,28 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) oraz spełniający warunki szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na druku ZP-17 zgodnie z wyszczególnieniem w pkt. 5 i 6 instrukcji dla wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt.5 i 6 instrukcji dla wykonawców zawartej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Zaakceptowany wzór umowy, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9. ustawy. Informacje powinny być aktualne, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.-Dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje), 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), jakim dysponuje Wykonawca, wraz z podaniem formy władania, 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.-Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, (zgodnie z obowiązującymi przepisami) kierownika budowy, 12. Wykaz robót powierzonych podwykonawcom , 13. Oświadczenie o dysponowaniu środkami finansowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, 14. Wstępny harmonogram robót, 15. Informacja dotycząca wyposażenia laboratorium, 16. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, 17. W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku wykonawców wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W tym przypadku należy dołączyć informację o ustanowieniu pełnomocnika..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1358W Życzyn - Korytnica - do drogi Nr 17 w km 3+862 ÷ 6+440.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1358W Życzyn - Korytnica - do drogi Nr 17 w km 3+862 ÷ 6+440. Roboty drogowe obejmują wykonanie nawierzchni i ścinanie poboczy. Konstrukcja nawierzchni obejmować będzie wyrównanie profilu istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym w ilości 955,5 Mg oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/8, w-wa ścieralna gr. 3 cm, KR-2 w ilości 12739,7 m2. Pobocza zostaną ścięte mechanicznie śr. gr. do 10 cm z zał. i wywiezieniem urobku na odkład na odl. do 5 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1358W Życzyn - Korytnica - do drogi Nr 17 w km 7+630,2 ÷ 7+898,0..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1358W Życzyn - Korytnica - do drogi Nr 17 w km 7+630,2 ÷ 7+898,0. Roboty drogowe obejmują wykonanie robót przygotowawczych, robót ziemnych, podbudowy na poszerzeniach, wyrównaniu profilu istniejącej nawierzchni, wykonaniu nawierzchni, zjazdów, oznakowania poziomego oraz uzupełnieniu poboczy kruszywem i plantowaniu skarp. Roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 0,295 km oraz mechaniczne karczowanie pni w ilości 4 szt. Roboty ziemne w ilości 414 m3. Podbudowa - wykonanie podbudowy na poszerzeniach grubości 20 cm z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie na warstwie odsączającej gr. 30 cm w ilości 654,6 m2 oraz wyrównanie profilu istniejącej naw. betonem asfaltowym w ilości 93,22 Mg. Konstrukcja nawierzchni obejmować będzie wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w-wa wiążąca o uziarnieniu 0/20, gr. w-wy 7 cm, KR-2 i w-wa ścieralna o uziarnieniu 0/16 gr. 5 cm, KR-2 w ilości 1768,28 m2. Zjazdy - ułożenie przepustów rurowych betonowych o średnicy 40 cm na ławie żwirowej gr. 15 cm w ilości 18 mb wraz z zakończeniem kołnierzowym w ilości 6 szt. oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16, w-wa ścieralna gr. 5 cm w ilości 65,6 m2 na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm w ilości 71,18 m2. Oznakowanie poziome - oznakowanie jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami) w ilości 11,79 m2. Pobocza zostaną uzupełnione kruszywem łamanym (kliniec frakcji 0/31,5) o gr. 10 cm w ilości 714,5 m2. Plantowanie skarp rowów w ilości 1061,28 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi gminnej w Serafinowie - I etap
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- "Przebudowa drogi gminnej 120690K w km od 0+000 do 0+950 w miejscowości Kaliś, Gmina Wolbrom"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 196 w m. Czerwonak na odcinku od skrzyżowania z ul. Krętą do skrzyżowania z ul. Okrężną
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.