Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Biskupiec: Zagospodarowanie terenów przestrzeni publicznej we wsiach Czerwonka, Droszewo, Pareza Wielka, Rudziska, Rukławki służące celom rekreacyjno-wypoczynkowym
Numer ogłoszenia: 47812 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Biskupcu, al. Niepodległości 2/19, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7150110, 7150127, fax 089 7152437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów przestrzeni publicznej we wsiach Czerwonka, Droszewo, Pareza Wielka, Rudziska, Rukławki służące celom rekreacyjno-wypoczynkowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenów przestrzeni publicznej we wsiach Czerwonka, Droszewo, Pareza Wielka, Rudziska, Rukławki służące celom rekreacyjno-wypoczynkowym. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części. Zagospodarowanie polegać będzie m.in. na : I. Opis części 1 zamówienia ( zgodnie z art.36 ust.2 pkt.1) ) : - dostawie i montażu urządzeń - wyposażenie placu zabaw dla dzieci - wybudowaniu obiektu małej architektury - grzybka - wykonaniu ścieżek/dojść - wyposażeniu terenu w ławki - postawieniu tablic informacyjnych z regulaminem placu zabaw i informacji o realizacji przedsięwzięcia z dofinansowaniem ze środków UE oraz postawienie tablicy ogłoszeniowej II. Opis części 2 zamówienia ( zgodnie z art.36 ust.2 pkt.1) : - zagospodarowanie terenu zielenią (drzewa i krzewy liściaste, iglaste oraz byliny) Wszystkie prace muszą być wykonane w ilościach i zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót będący załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ dostępnej na stronie internetowej zamawiającego www.bip.biskupiec.pl oraz w jego siedzibie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Oryginalny kod CPV: 29.83.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.21.13.20 - Altany Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.20 - Roboty budowlane w zakresie altan .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium 2. dla części 1 w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzech tysięcy złotych). 3. dla części 2 w wysokości: 400,00 PLN (słownie: czterystu złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 3) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 1-2 niniejszego rozdziału. 4) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i informacje: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, b) Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (podwykonawców) - załącznik nr 3do SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 3. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Biskupcu, ul. Niepodległosci 2, 11-300 Biskupiec, pok. 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec pokój nr 10 (KANCELARIA), parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie realizowane z dofinansowaniem ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006, Działanie : Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, Priorytet : Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawie i montażu urządzeń - wyposażenie placu zabaw dla dzieci - wybudowaniu obiektu małej architektury - grzybka - wykonaniu ścieżek/dojść - wyposażeniu terenu w ławki - postawieniu tablic informacyjnych z regulaminem placu zabaw i informacji o realizacji przedsięwzięcia z dofinansowaniem ze środków UE oraz postawienie tablicy ogłoszeniowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 29.83.50.00-1, 45.23.31.61-5, 45.21.13.20-8, 45.11.27.23-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zagospodarowanie ternu zielenią.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zagospodarowanie terenu zielenią (drzewa i krzewy liściaste, iglaste oraz byliny).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- Dostawa energii elektrycznej do budynków oraz innych obiektów Gminy Biskupiec oraz do budynków i innych obiektów Centrum Kultury Turystyki i Sportu w Biskupcu.
- Dostawa sprzętu medycznego
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Biskupcu.
- Remont i modernizacja pomieszczeń Poradni Urologii Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
- (10.2024) Wykonanie robót budowlanych w Dolnośląskim Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu w budynku położonym przy ul. Strzegomskiej 41
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.