eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TomyślKOMPLEKSOWE WYPOSAŻENIE W SPRZĘT I APARATURĘ MEDYCZNĄ ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO I ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH SZPITALA POWIATOWEGO W NOWYM TOMYŚLU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-09

Nowy Tomyśl: KOMPLEKSOWE WYPOSAŻENIE W SPRZĘT I APARATURĘ MEDYCZNĄ ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO I ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH SZPITALA POWIATOWEGO W NOWYM TOMYŚLU
Numer ogłoszenia: 47817 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi , ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4427314, 4427311, faks 061 4422152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowytomysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE WYPOSAŻENIE W SPRZĘT I APARATURĘ MEDYCZNĄ ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO I ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH SZPITALA POWIATOWEGO W NOWYM TOMYŚLU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej, w którą wyposażone zostaną Oddziały: Dziecięcy i Chorób Wewnętrznych Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu.Szczegółowy opis techniczny urządzeń wchodzących w skład zamówienia znajduje się w załączniku A do SIWZ. Ogólny zakres zadań związanych realizacją przedmiotu zamówienia: -sprzedaż i dostawa urządzeń; -transport na miejsce montażu; -montaż; -uruchomienie urządzeń; -testowanie weryfikacyjne i kalibracja; -przeprowadzenie wraz z Zamawiającym odbioru urządzeń i podpisanie protokołu odbioru; -szkolenie personelu w zakresie użytkowania i obsługi technicznej dostarczonych urządzeń; -przedłożenie przy odbiorze następujących dokumentów: potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń oraz wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi, dokumentacji technicznej oraz dokumentów gwarancyjnych. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na Pakiety nr 1., nr 2, nr 3. i nr 4. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia (cztery pakiety) bądź ofertę częściową (na jeden, dwa lub trzy pakiety). Wykonawca nie może złożyć oferty częściowej uwzględniającej jedynie część asortymentu z danego pakietu. Opis poszczególnych części zamówienia (pakietów) został zamieszczony w Załączniku A do SIWZ. Wielkość zamówienia: poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 PZP w określonym w SIWZ przedmiocie zamówienia tj dostawie sprzętu i aparatury medycznej na Oddziały: Dziecięcy i Chorób Wewnętrznych. Wielkość zamówienia: nie większa niż 20% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0, 33.19.10.00-5, 33.19.21.20-9, 33.19.21.30-2, 33.19.23.00-5, 33.19.30.00-9, 39.33.00.00-4, 39.71.31.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Foldery z dokładnym opisem technicznym oferowanych urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zaopatrzone w zdjęcia lub rysunki techniczne; UWAGA: W przypadku Pakietu nr 4 (Myjnia dezynfektor do naczyń sanitarnych) w ramach powyższego warunku Zamawiający żąda przedłożenia: materiałów firmowych producenta urządzenia potwierdzających zaoferowane parametry i konfiguracje przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr A do SIWZ. Zamawiający za materiały takie uzna w pierwszej kolejności Dane Produktowe (tj. Product Data, Data Sheet) a w dalszej kolejności innego rodzaju prospekty, broszury, wyciągi z instrukcji, ewentualnie foldery lub zdjęcia. W przypadku, gdyby materiały firmowe producenta nie potwierdzały zaoferowanego parametru Zamawiający dopuści przedstawienie stosownego oświadczenia producenta o spełnianiu danego parametru. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego oświadczenia producenta bezpośrednio pod tabelą wymaganych przez Zamawiającego parametrów techniczno -eksploatacyjnych urządzenia. 2) Deklaracje zgodności i certyfikatów CE dla każdego z oferowanych urządzeń (Warunek ten nie dotyczy następujących pozycji w Pakiecie nr 1.: poz. 5. - wózek do przewozu zwłok z przykryciem, poz. 6.- wózek wielopoziomowy na brudną i czystą bieliznę z dołączanym zbieraczem prania, poz. 9. - zmywarka kuchenna z funkcją wyparzania.) UWAGA: W przypadku Pakietu nr 4 (Myjnia dezynfektor do naczyń sanitarnych) w ramach powyższego warunku Zamawiający żąda przedłożenia: a) certyfikatu instytucji certyfikującej potwierdzającego zgodność oferowanego urządzenia z normą EN ISO 15883-1 i EN ISO 15883-3, b) certyfikatu CE potwierdzającego zgodność oferowanego urządzenia z dyrektywą 93/42/EEC

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach na określonych warunkach: a) zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy (zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy ) w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po danej stronie umowy, b) zmiana przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę podczas realizacji umowy i osoby upoważnionej ze strony Wykonawcy do wystawiania faktur w przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, - nie wywiązywania się wymienionych osób z obowiązków wynikających z umowy, - jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu wykonania umowy określonego w § 3 ust. 1 w przypadku niemożności udostępnienia Sprzedawcy obiektu, w którym mają zostać zainstalowane Urządzenia. 2) Zmiana umowy odbywa się na wniosek stron umowy i wymaga wykazania przez stronę występującą z wnioskiem o zmianę umowy okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. 3) Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowytomysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi ul. Poznańska 30 64-300 Nowy Tomyśl pokój nr 3. (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2011 godzina 08:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi ul. Poznańska 30 64-300 Nowy Tomyśl pokój nr 3. (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera dostawę: Łóżek rehabilitacyjnych (20 sztuk), Łóżek opieki kardiologicznej (4 sztuki), Łóżek rehabilitacyjnych dziecięcych (12 sztuk), Wózków transportowo- kąpielowych (3 sztuki), Wózka do przewozu zwłok z przykryciem (1 sztuka), Wózków wielopoziomowych na czystą i brudną bieliznę z dołączanymi zbieraczami prania (2 sztuki), Modułowych stanowisk do pielęgnacji niemowląt w formie szafki z wanienką (4 sztuki), Modułowych stanowisk do pielęgnacji niemowląt w formie szafki z materacykiem (7 sztuk), Zmywarek kuchennych z funkcją wyparzania (2 sztuki)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.21.30-2, 33.19.23.00-5, 33.19.30.00-9, 39.71.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera dostawę myjni endoskopowej na dwa endoskopy wraz z myjką ultradźwiękową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.33.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje dostawę defibrylatora przenośnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje dostawę czterech myjni dezynfektorów do naczyń sanitarnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.