Ogłoszenie z dnia 2005-09-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont budynku przy ul. Kowalskiej 10 w Gdańsku na potrzeby siedziby Oddziału Banku Gospodarstwa Krajowego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, do kontaktów: Adam Domański, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5229141, fax +48 22 5838275, e-mail: a.domanski@bgk.com.pl, www.bgk.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku przy ul. Kowalskiej 10 w Gdańsku na potrzeby siedziby Oddziału Banku Gospodarstwa Krajowego 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: "Remont budynku przy ul. Kowalskiej 10 w Gdańsku na potrzeby siedziby Oddziału Banku Gospodarstwa Krajowego". 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, Bank Gospodarstwa Krajowego, Gdańsk, ul. Kowalska 10. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Kompleksowy remont budynku wraz z aranżacją na potrzeby Oddziału Banku zgodnie z opracowaną dokumentacją. Liczba kondygnacji - 5 nadziemnych; 2 podziemne. Powierzchnia użytkowa - 719,7 m kw. Budynek zrealizowany w technologii tradycyjnej modyfikowanej; ściany murowane na starych piwnicach murowanych z cegły. Główna konstrukcja nośna - żelbetowy szkielet słupowo-belkowy, oparty na własnych fundamentach żelbetowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2006.
III.1) Wymagane wadium: Wadium wynosi 20 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1) Spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Spełnia poniższe minimalne wymagania: a) wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze o wartości zamówienia co najmniej 100% ceny ofertowej netto, b) wykaże się osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia: - kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi - kierownik robót instalacyjnych posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania pracami sanitarnymi - kierownik robót instalacyjnych posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania pracami elektrycznymi - co najmniej 2 pracowników wykonujących prace elektryczne powinno posiadać minimum wykształcenie zawodowe elektryczne oraz uprawnienia SPE do 1 kV c) posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000 PLN 1.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. III.2.1) Status prawny - wymagane dokumenty 1.1. Oświadczenie, ze Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wykonawca składa w druku oferta), tj.: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wqykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 1.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby każdy z wykonawców złożył dokumenty opisane w pkt 1.1.-1.7. 1.9. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.10. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika bezpośrednio ze złożonego we wniosku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej - Pełnomocnictwo(a). III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa, doświadczenie, potencjał kadrowy - wymagane dokumenty 1.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że wymagana w warunku robota została wykonana należycie. 1.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych w warunku uprawnień oraz kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualnych na dzień składania ofert. 1.3. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000 PLN. 1.5. Dokumenty opisane w pkt 1.1. - 1.4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają odpowiednio tak, aby wspólnie spełnić warunki udziału w postępowaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena - 80%, 2. czas realizacji w dniach - 20%. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.11.2005, cena - 305,00 PLN; wpłata na rachunek BGK 38 1130 0007 0000 0000 1390 0081. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.11.2005 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.11.2005, godzina 12:00, Bank Gospodarstwa Krajowego, Departament Logistyki i Administracji, ul. Nowy Świat 6/12, 00-955 Warszawa, II piętro, pok. 260 (sala konferencyjna).
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.09.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs na remont schodów zewnętrznych przy budynku Kochanowskiego 29 od strony ulicy w zasobach I Żoliborskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Warszawie.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. LEŚNEJ POLANY, W ULICY BOCZNEJ OD UL. ŻWIROWEJ, W UL. SOŁECKIEJ I W UL. WYDMOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANY, GMINA JABŁONNA"
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Wykonanie remontu pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Budowa mieszkań wspomaganych na terenie osiedla przy ul. Orląt Lwowskich w Nysie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.