Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-03
Ostróda: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 47827 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna , ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6427357, faks 089 6469250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego (magazyn medyczny) sprzętu medycznego jednorazowego użytku według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety: Pakiet Nr 1: Papier do EKG, usg, ktg, Pakiet nr 2: Żel do EKG, usg, Pakiet Nr 3: Materiały różne nr 1, Pakiet Nr 4: Przyrządy do żywienia dojelitowego, Pakiet Nr 5: Cewniki, ostrza chirurgiczne, Pakiet Nr 6: Fartuchy, czepki, maski chirurgiczne, Pakiet Nr 7: Anestezjologia I, Pakiet Nr 8: Materiały różne nr 2, Pakiet Nr 9: Materiały różne nr 3, Pakiet Nr 10: Folia operacyjna, Pakiet Nr 11: Kaniule, igły, Pakiet Nr 12: Strzykawki, Pakiet Nr 13: Worki do moczu, Pakiet Nr 14: Anestezjologia II, Pakiet Nr 15: Rękawice chirurgiczne, Pakiet Nr 16: Filtry, Pakiet Nr 17: Zestaw do tracheostomii, Pakiet Nr 18: Rurki intubacyjne i ustno-gardłowe, Pakiet Nr 19: Rurki tracheostomijne, Pakiet Nr 20: Zestawy oddechowe, Pakiet Nr 21: Cewniki foleya i oddsysania, Pakiet Nr 22: Obłożenie pola, sterylne pokrowce, Pakiet Nr 23: Bielizna jednorazowego użytku, Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4, Pakiet Nr 25: Materiały różne na blok operacyjny, Pakiet Nr 26: Butelki, Pakiet Nr 27: Smoczki, Pakiet Nr 28: Nebulizator, maska oddechowa, tlenowa, Pakiet Nr 29: Materiały różne nr 5, Pakiet Nr 30: Materiały różne nr 6, Pakiet Nr 31: Akcesoria do ssaków elektrycznych 1, Pakiet Nr 32: Akcesoria do ssaków elektrycznych 2 Pakiet Nr 33: Zestaw do autotransfuzji, Pakiet Nr 34: Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym. Dla pakietów nr 1-23, 25-34 - oferty należy składać na całe pakiety. Dla pakietu nr 24 - Materiały różne nr 4 - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w obrębie tego pakietu (tj. na poszczególne pozycje)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-9, 33.14.13.20-9, 33.14.00.00-3, 33.14.16.15-5, 33.14.13.28-5, 33.14.16.20-2, 33.14.14.20-0, 33.14.16.30-5, 33.14.12.00-2, 39.51.80.00-6, 33.72.12.00-2, 33.17.11.10-3, 33.17.12.10-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 38.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium za całość zamówienia wynosi 14 405,00 PLN, natomiast w poszczególnych pakietach został określony w SIWZ punkt.XII
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 2.1.Ocena spełnienia w.w warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.IX SIWZ . 2.2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki udziału Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków udziału skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2.3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. 2.4. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub gdy złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 2 ppkt 2.3. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 2.1.Ocena spełnienia w.w warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.IX SIWZ . 2.2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki udziału Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków udziału skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2.3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. 2.4. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub gdy złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 2 ppkt 2.3. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
a) Oświadczenie oferenta, że wszystkie oferowane towary posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 ze zm.) i przepisami wykonawczymi, oraz że zostaną one udostępnione na każde życzenie Zamawiającego: - dla wyrobów klasy I - deklaracja zgodności CE, - dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; - dla wyrobów klas: IIb i III - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania- OŚWIADCZENIE OFERENTA, b) katalogi lub kopie ich stron lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych asortymentów (dla pakietów: 1 - 34),
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty: a) wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- zał. nr 1do SIWZ), b) wypełniony formularz cenowy (na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ) c) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), d) dowód wpłaty wadium, e) wykaz próbek oferowanych materiałów wraz z informacją które podlegają zwrotowi (dotyczy pakietów: 11-21,29).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Postanowienia umowy zawarto w: projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Umowa może zostać zmieniona w przypadku: a) zmiany wielkości opakowań, b) zmiany jednorazowego sprzętu medycznego, w tym również ich postaci bez zmiany ich liczby, c) zaprzestania produkcji, d) wycofania serii, e) wprowadzenia nowszej serii, f) podyktowaną przez producenta zmianą cen o więcej niż 10% asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, g) odchylenia od kursu walut wzrost/spadek o więcej niż 10% w stosunku do kursu z dnia złożenia oferty (wg tabeli NBP). 3. Każdorazowe rozszerzenie przedmiotu umowy lub zmiana warunków jej realizacji wymaga zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w formie aneksu, podpisanego przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A. ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, pok. 01-Dział Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A. ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, sala konferencyjna - pok. 12..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1: Papier do EKG, USG, KTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1: Papier do EKG, USG, KTG- wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr: Żel do ekg, usg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr: Żel do ekg, usg - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3: Materiały różne nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3: Materiały różne nr 1 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4: Przyrządy do żywienia dojelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4: Przyrządy do żywienia dojelitowego - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5: Cewniki, ostrza chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5: Cewniki, ostrza chirurgiczne - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6: Fartuchy, czepki, maski chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6: Fartuchy, czepki, maski chirurgiczne - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7: Anestezjologia I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7: Anestezjologia I - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.71.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr: Materiały różne nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr: Materiały różne nr 2 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9: Materiały różne nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 9: Materiały różne nr 3 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10: Folia operacyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 10: Folia operacyjna - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11: Kaniule, igły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 11: Kaniule, igły - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-9, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12: Strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 12: Strzykawki - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13: Worki do moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 13: Worki do moczu - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.15-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14: Anestezjologia II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 14: Anestezjologia II - wiellkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.28-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15: Rękawice chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 15: Rękawice chirurgiczne - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16: Filtry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 16: Filtry - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiaąym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17: Zestawy do tracheostomi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 17: Zestawy do tracheostomi - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18: Rurki intubacyjne, ustno-gardłowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 18: Rurki intubacyjne, ustno-gardłowe - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19: Rurki tracheostomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 19: Rurki tracheostomijne - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20: Zestawy oddechowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 20: Zestawy oddechowe - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21: Cewniki foleya i odsysania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 21: Cewniki foleya i odsysania - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22: Obłożenie pola, sterylne pokrowce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 22: Obłożenie pola, sterylne pokrowce - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiąym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23: Bielizna jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 23: Bielizna jednorazowego użytku - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 1 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 2 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 3 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 4 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 5 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 25: Materiały różne na blok operacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 25: Materiały różne na blok operacyjny - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet Nr 26: Butelki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 26: Butelki- wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet Nr 27: Smoczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 27: Smoczki - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet Nr 28: Nebulizatory, maski oddechowe, tlenowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 28: Nebulizatory, maski oddechowe, tlenowe - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.11.10-3, 33.17.12.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet Nr 29: Materiały różne nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 29: Materiały różne nr 5 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena użytkowa - 25
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet Nr 30: Materiały różne nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 30: Materiały różne nr 6 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet Nr 31: Akcesoria do ssaków elektrycznych 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 31: Akcesoria do ssaków elektrycznych 1 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet Nr 32- Akcesoria do ssaków elektrycznych 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 32- Akcesoria do ssaków elektrycznych 2 -wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet Nr 33: Zestaw do autotransfuzji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 33: Zestaw do autotransfuzji - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet Nr 34: Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 34: Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa paliw płynnych, olejów oraz auto-gazu dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego Szpitala w Ostródzie S. A.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Zakup poduszek i kołder zmywalnych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.