eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-03

Ostróda: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 47827 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna , ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6427357, faks 089 6469250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego (magazyn medyczny) sprzętu medycznego jednorazowego użytku według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety: Pakiet Nr 1: Papier do EKG, usg, ktg, Pakiet nr 2: Żel do EKG, usg, Pakiet Nr 3: Materiały różne nr 1, Pakiet Nr 4: Przyrządy do żywienia dojelitowego, Pakiet Nr 5: Cewniki, ostrza chirurgiczne, Pakiet Nr 6: Fartuchy, czepki, maski chirurgiczne, Pakiet Nr 7: Anestezjologia I, Pakiet Nr 8: Materiały różne nr 2, Pakiet Nr 9: Materiały różne nr 3, Pakiet Nr 10: Folia operacyjna, Pakiet Nr 11: Kaniule, igły, Pakiet Nr 12: Strzykawki, Pakiet Nr 13: Worki do moczu, Pakiet Nr 14: Anestezjologia II, Pakiet Nr 15: Rękawice chirurgiczne, Pakiet Nr 16: Filtry, Pakiet Nr 17: Zestaw do tracheostomii, Pakiet Nr 18: Rurki intubacyjne i ustno-gardłowe, Pakiet Nr 19: Rurki tracheostomijne, Pakiet Nr 20: Zestawy oddechowe, Pakiet Nr 21: Cewniki foleya i oddsysania, Pakiet Nr 22: Obłożenie pola, sterylne pokrowce, Pakiet Nr 23: Bielizna jednorazowego użytku, Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4, Pakiet Nr 25: Materiały różne na blok operacyjny, Pakiet Nr 26: Butelki, Pakiet Nr 27: Smoczki, Pakiet Nr 28: Nebulizator, maska oddechowa, tlenowa, Pakiet Nr 29: Materiały różne nr 5, Pakiet Nr 30: Materiały różne nr 6, Pakiet Nr 31: Akcesoria do ssaków elektrycznych 1, Pakiet Nr 32: Akcesoria do ssaków elektrycznych 2 Pakiet Nr 33: Zestaw do autotransfuzji, Pakiet Nr 34: Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym. Dla pakietów nr 1-23, 25-34 - oferty należy składać na całe pakiety. Dla pakietu nr 24 - Materiały różne nr 4 - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w obrębie tego pakietu (tj. na poszczególne pozycje)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-9, 33.14.13.20-9, 33.14.00.00-3, 33.14.16.15-5, 33.14.13.28-5, 33.14.16.20-2, 33.14.14.20-0, 33.14.16.30-5, 33.14.12.00-2, 39.51.80.00-6, 33.72.12.00-2, 33.17.11.10-3, 33.17.12.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 38.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium za całość zamówienia wynosi 14 405,00 PLN, natomiast w poszczególnych pakietach został określony w SIWZ punkt.XII

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 2.1.Ocena spełnienia w.w warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.IX SIWZ . 2.2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki udziału Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków udziału skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2.3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. 2.4. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub gdy złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 2 ppkt 2.3. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 2.1.Ocena spełnienia w.w warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.IX SIWZ . 2.2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki udziału Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków udziału skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2.3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. 2.4. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub gdy złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 2 ppkt 2.3. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    a) Oświadczenie oferenta, że wszystkie oferowane towary posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 ze zm.) i przepisami wykonawczymi, oraz że zostaną one udostępnione na każde życzenie Zamawiającego: - dla wyrobów klasy I - deklaracja zgodności CE, - dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; - dla wyrobów klas: IIb i III - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania- OŚWIADCZENIE OFERENTA, b) katalogi lub kopie ich stron lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych asortymentów (dla pakietów: 1 - 34),

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty: a) wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- zał. nr 1do SIWZ), b) wypełniony formularz cenowy (na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ) c) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), d) dowód wpłaty wadium, e) wykaz próbek oferowanych materiałów wraz z informacją które podlegają zwrotowi (dotyczy pakietów: 11-21,29).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto w: projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Umowa może zostać zmieniona w przypadku: a) zmiany wielkości opakowań, b) zmiany jednorazowego sprzętu medycznego, w tym również ich postaci bez zmiany ich liczby, c) zaprzestania produkcji, d) wycofania serii, e) wprowadzenia nowszej serii, f) podyktowaną przez producenta zmianą cen o więcej niż 10% asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, g) odchylenia od kursu walut wzrost/spadek o więcej niż 10% w stosunku do kursu z dnia złożenia oferty (wg tabeli NBP). 3. Każdorazowe rozszerzenie przedmiotu umowy lub zmiana warunków jej realizacji wymaga zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w formie aneksu, podpisanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A. ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, pok. 01-Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A. ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, sala konferencyjna - pok. 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1: Papier do EKG, USG, KTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1: Papier do EKG, USG, KTG- wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr: Żel do ekg, usg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr: Żel do ekg, usg - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3: Materiały różne nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3: Materiały różne nr 1 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4: Przyrządy do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4: Przyrządy do żywienia dojelitowego - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5: Cewniki, ostrza chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5: Cewniki, ostrza chirurgiczne - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6: Fartuchy, czepki, maski chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6: Fartuchy, czepki, maski chirurgiczne - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7: Anestezjologia I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7: Anestezjologia I - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.71.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr: Materiały różne nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr: Materiały różne nr 2 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9: Materiały różne nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 9: Materiały różne nr 3 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10: Folia operacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 10: Folia operacyjna - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11: Kaniule, igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 11: Kaniule, igły - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-9, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena użytkowa - 25

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 12: Strzykawki - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena użytkowa - 25

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13: Worki do moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 13: Worki do moczu - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.15-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena użytkowa - 25

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14: Anestezjologia II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 14: Anestezjologia II - wiellkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.28-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena użytkowa - 25

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15: Rękawice chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 15: Rękawice chirurgiczne - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena użytkowa - 25

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16: Filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 16: Filtry - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiaąym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena użytkowa - 25

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17: Zestawy do tracheostomi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 17: Zestawy do tracheostomi - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena użytkowa - 25

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18: Rurki intubacyjne, ustno-gardłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 18: Rurki intubacyjne, ustno-gardłowe - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena użytkowa - 25

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19: Rurki tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 19: Rurki tracheostomijne - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena użytkowa - 25

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20: Zestawy oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 20: Zestawy oddechowe - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena użytkowa - 25

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21: Cewniki foleya i odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 21: Cewniki foleya i odsysania - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena użytkowa - 25

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22: Obłożenie pola, sterylne pokrowce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 22: Obłożenie pola, sterylne pokrowce - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiąym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23: Bielizna jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 23: Bielizna jednorazowego użytku - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 1 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 2 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 3 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 4 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 24: Materiały różne nr 4 poz. 5 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 25: Materiały różne na blok operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 25: Materiały różne na blok operacyjny - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet Nr 26: Butelki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 26: Butelki- wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet Nr 27: Smoczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 27: Smoczki - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet Nr 28: Nebulizatory, maski oddechowe, tlenowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 28: Nebulizatory, maski oddechowe, tlenowe - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.11.10-3, 33.17.12.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet Nr 29: Materiały różne nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 29: Materiały różne nr 5 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena użytkowa - 25

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet Nr 30: Materiały różne nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 30: Materiały różne nr 6 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet Nr 31: Akcesoria do ssaków elektrycznych 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 31: Akcesoria do ssaków elektrycznych 1 - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet Nr 32- Akcesoria do ssaków elektrycznych 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 32- Akcesoria do ssaków elektrycznych 2 -wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet Nr 33: Zestaw do autotransfuzji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 33: Zestaw do autotransfuzji - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet Nr 34: Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 34: Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym - wielkość i zakres zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.