Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Szczecin: Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2013 oraz usługi reklamowe dla Urzędu Miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 47830 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin , pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4245102, faks 91 4245104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2013 oraz usługi reklamowe dla Urzędu Miasta Szczecin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2013 oraz usługi reklamowe dla Urzędu Miasta Szczecin.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin
(pok. nr 397).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - citylighty, wiaty przystankowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - citylighty, wiaty przystankowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4 - pas nadmorski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4 - pas nadmorski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ogólnopolska oraz lokalna kampania outdoorowa nr 5 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólnopolska oraz lokalna kampania outdoorowa nr 5 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - citylighty, wiaty przystankowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Regionalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regionalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Regionalna kampania outdoorowa nr 8 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regionalna kampania outdoorowa nr 8 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 10 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 10 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 11 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 11 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 12 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 12 - citylighty, wiaty przystankowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 13 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 13 - citylighty, wiaty przystankowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 14 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 14 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 15 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 15 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 16 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 16 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Regionalna kampania outdoorowa nr 17 - pas nadmorski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regionalna kampania outdoorowa nr 17 - pas nadmorski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, grzejnego, myjącego, polowego
- WYMIANA POZIOMU I PIONÓW WODNO-KANALIZACYJNYCH W BUDYNKU WTMiT PRZY AL. PIASTÓW 41 W SZCZECINIE
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Realizacja kompleksowych działań komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania treści merytorycznych związanych z realizacją projektu Green4HEAT.
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.