Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Wrocław: ZARZĄDANIE (EKSPLOATACJA) PARKIEM PRZYGODY NA WYSPIE OPATOWICKIEJ WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 47837 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław, Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7334060, 3548162, fax 0-71 3154318.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZARZĄDANIE (EKSPLOATACJA) PARKIEM PRZYGODY NA WYSPIE OPATOWICKIEJ WE WROCŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Parku Przygody obowiązującymi przepisami, w tym: 1) zapewnienie minimalnej obsady 10 -12 osób, w tym min. 8 instruktorów; 2) codzienne udostępnienie obiektu w godz. 1000 - 1800; oraz do udostępniania obiektu użytkownikom poza wymienionymi godzinami w przypadkach uzasadnionych zapotrzebowaniem; 3) sprzedaż biletów wstępu w imieniu zamawiającego; 4) zapewnienie nadzoru nad użytkowaniem nadrzewnych torów przeszkód przez przeszkolonych instruktorów; 5) przystąpienie niezwłocznie do zabezpieczenia i naprawy uszkodzonych elementów nadrzewnych torów przeszkód. 6) Zapewnienie funkcjonowania urządzeń towarzyszących, a w szczególności: a) ustawienie toalet przenośnych dla użytkowników na terenie Parku Przygody oraz przestrzeganie ich eksploatacji, w ilości uzgodnionej ze służbami sanitarno-epidemiologicznymi;; b) bieżąca konserwacja elementów małej architektury; c) codzienna kontrola urządzeń zabawowych; d) przystąpienie niezwłocznie do zabezpieczenia i naprawy uszkodzonych elementów małej architektury i urządzeń zabawowych; e) uczestnictwo w demontażu, na polecenie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu lub Zamawiającego, przęseł ogrodzeniowych w przypadku zagrożenia powodziowego. 7) Utrzymanie zieleni na obiekcie, a w szczególności: a) bieżąca konserwacja zieleni; b) monitoring stanu zdrowotności drzew. 8) Utrzymanie czystości na terenie obiektu. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy z firmą posiadającą zezwolenie na wywóz nieczystości. 9) Zapewnienie całodobowego dozoru obiektu. 10) Administrowanie parkingiem, w tym sprzedaż biletów parkingowych w przypadku ich wprowadzenia; 11) Przestrzeganie przepisów ustawy Prawo wodne w zakresie dotyczącym ochrony przeciwpowodziowej. 12) Opracowanie do dnia 01.07.2008: - koncepcji rozbudowy Parku Przygody w tym koncepcji budowy tzw tyrolki prze Odrę - koncepcji dojazdów klientów na wyspę statkami. 13) Wykonawcy przysługuje prowizja w wysokości 50% wpływów ze sprzedaży biletów, jednak nie więcej niż 200.000 zł. brutto łącznie, w czasie całego okresu umownego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.33.10.00 - Usługi świadczone przez wesołe miasteczka i parki rozrywki Kod CPV wg słownika 2008: 92.33.10.00 - Usługi świadczone przez wesołe miasteczka i parki rozrywki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to znaczy: wykażą się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) przynajmniej jednej usługi polegającej na obsłudze terenowego obiektu rekreacyjnego do aktywnego spędzania czasu złożonego z co najmniej 20 atrakcji. . 3).Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych. 8. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie :spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); dokument nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składa Lider wskazany w Pełnomocnictwie; dokument nr 2a - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składają wszyscy Partnerzy. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujący dokument: dokument nr 3 - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcs.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35 51-612 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35 51-612 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont nawierzchni w obrębie dojść i dojazdów do budynków położonych przy ul. Chińskiej, ul. Krótkiej, ul.3 Maja, ul. Polnej we Wrocławiu.
- Przebudowa budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Jeleniej Górze
- DOSTAWA - MATERIAŁY, ŚRODKI MEDYCZNE, LEKI
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowo-gastronomicznej w terminie od 26 maja 2025 r. do 29 maja 2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych na podstawie umowy ramowej
- Montaż drzwi wejściowych i systemów wspomagania otwierania wraz z oklejaniem kontrastowym drzwi w projekcie "Udostępniamy się" w ramach programu "Dostępna Przestrzeń Publiczna"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.