Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Koleczkowo: OPONY DO SPRZĘTU I SAMOCHODÓW
Numer ogłoszenia: 47847 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o. , Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPONY DO SPRZĘTU I SAMOCHODÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych opon do sprzętu i samochodów (KOD PCV 34351100-3, 34350000-5) o następujących parametrach : 1 SPRZĘT: ŁADOWARKA FIAT; ROZMIAR OPON: 26,5 R 25 Opona radialna - 4 szt. 2 SPRZĘT: ŁADOWARKA WA 470; ROZMIAR OPON: 26,5 R 25 Opona radialna - 4 szt. 3 SPRZĘT: ŁADOWARKA WA 200; ROZMIAR OPON: 20,5 R 25 Opona radialna - 12 szt. 4 SPRZĘT: KOPARKO - ŁADOWARKA; ROZMIAR OPON: P: 320/80 R 18 Opona radialna - 5 szt. , T: 440/80 R 28 Opona radialna - 2 szt 5 SPRZĘT: RENAULT HAKOWIEC; ROZMIAR OPON: 315/80 R 22,5 oś napędowa, Opony terenowe - 16 szt. 6 SPRZĘT: VOLVO HDS; ROZMIAR OPON: 315/80 R 22,5 oś napędowa, Opony terenowe - 8 szt. 7 SPRZĘT: VOLVO WYWROTKA; ROZMIAR OPON: 315/80 R 22,5 oś napędowa, Opony terenowe - 10 szt. 8 SPRZĘT: WÓZKI WIDŁOWE ZREMB (2 szt.); ROZMIAR OPON: P: 6,5 - 10 pierścień osadczy, opony pełne - 2 szt. , T: 16/6 - 8 felga dzielona skręcana, opony pełne - 2 szt. 9 SPRZĘT: PRZYCZEPA ASENIZACYJNA MAŁA; ROZMIAR OPON: 10,0/75 - 15,3 - 2 szt. 10 SPRZĘT: PIASKARKA; ROZMIAR OPON: 11,5/80 - 15,3 - 2 szt. 14 SPRZĘT: SAMOCHÓD CINQUECENTO; ROZMIAR OPON: 155/65 R13 - 4 szt. UWAGA! Cały zakres danego asortymentu (poszczególne partie dostaw) o jednakowej rzeźbie bieżnika. Wszystkie opony muszą być bezdętkowe. 2) Miejsce dostaw : EKO DOLINA Sp. z o.o. , Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo, gmina Wejherowo, woj. pomorskie. 3) Transport zapewnia Wykonawca na własny koszt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych 34.35.00.00 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: A. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) 2) Jeżeli to konieczne, zgodnie z oświadczeniem (patrz: zał. nr 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawcy muszą dostarczyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Jeżeli oferta oraz wszystkie załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy - należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia powyższych warunków: Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas: Stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: (a) zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Stosownie do treści § 2 ust. 2 przywołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w p. (a) (i) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w p. (a) (ii), winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 2 ust. 3 przywołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w p (a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: PATRZ: III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: EKO DOLINA Sp. z o.o.
Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99
84 - 207 Koleczkowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 14:00, miejsce: EKO DOLINA Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84 - 207 Koleczkowo W budynku administracyjnym, w sekretariacie Spółki..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.