To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Poznań: Wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 478482 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 464792 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnomocnik Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Rybaki 18a, uprzejmie informuje, że w związku z udzieleniem w dniu 09.10.2012r zamówienia nr ZZP/1264-PN/2012-II firmie Graf Firma Wielobranżowa Spółka Jawna ul. Zakopiańska 201, 60-467 Poznań, Wykonawcy wyłonionemu w procedurze przetargowej prowadzonej w trybie przetargu nieograniczonego na Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wymiany stolarki okiennej na nieruchomości znajdującej się przy al. Marcinkowskiego 26/9. Niniejsza nieruchomość administrowana jest przez jednostkę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ przewidział zamówienia uzupełniające dla zamówienia podstawowego i niniejsze zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załacznik nr 7 do zaproszenia), i kosztorysie ofertowym (załącznik nr 8 do zaproszenia). Termin wykonania zamówienia został określony na 31.12.2012r. od daty protokolarnego przekazania terenu budowy a okres gwarancji na 36 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAF FIRMA WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRAF FIRMA WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA JAWNA
- Graf Firma Wielobranżowa Sp. Jawna, ul. Zakopiańska 201, 60-467 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3879,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4017,02
Oferta z najniższą ceną: 4017,02 / Oferta z najwyższą ceną: 4017,02
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Pełnomocnik Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Rybaki 18a, uprzejmie informuje, że w związku z udzieleniem w dniu 09.10.2012r zamówienia nr ZZP/1264-PN/2012-II firmie Graf Firma Wielobranżowa Spółka Jawna ul. Zakopiańska 201, 60-467 Poznań, Wykonawcy wyłonionemu w procedurze przetargowej prowadzonej w trybie przetargu nieograniczonego na Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wymiany stolarki okiennej na nieruchomości znajdującej się przy al. Marcinkowskiego 26/9. Niniejsza nieruchomość administrowana jest przez jednostkę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ przewidział zamówienia uzupełniające dla zamówienia podstawowego i niniejsze zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podczas realizacji zadania podstawowego polegającego na demontażu okien w lokalu przy al. Marcinkowskiego 26/9 i zamontowaniu okien połaciowych stwierdzono mniejszy rozstaw krokwi. Z uwagi na powyższe wystąpiła konieczność zamontowania dodatkowego okna połaciowego w ilości 2 sztuk
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- 59/2025 System do ilościowej analizy PCR technika Digital
- roboty budowlane w obiektach UAM [3 części]
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu telefonii stacjonarnej oraz telefonii DECT w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
- Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa obwodnicy Miasta Swarzędza
- Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki i laryngologii dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - cztery zadania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: W. Górskiego 4 m. 2 część nr 2: A. Sulkiewicza 10 m. 12 część nr 3: Szwoleżerów 5B m. 17 (w podziale na 3 części)
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Przebudowa budynku szkoły w celu dostosowania do aktualnych przepisów ppoż. w ramach zadania pn. "Oddymianie w Szkole Podstawowej nr 386 przy ul. Grenady 16" w Warszawie - nr. postęp: 35/ZP/25.
- Termomodernizacja budynku dyrekcji Magurskiego Parku Narodowego
- KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W ZIĘBICACH
- Wykonywanie robót remontowo-budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.