To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-22
Warszawa: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I REGAŁÓW METALOWYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I BIUR POWIATOWYCH ARIMR
Numer ogłoszenia: 478496 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428412 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I REGAŁÓW METALOWYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I BIUR POWIATOWYCH ARIMR.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy: 1) mebli biurowych (część I), 2) regałów metalowych (część II). Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części, na które dopuszcza składanie ofert częściowych, w rozumieniu art. 83 ust. 2 ustawy Pzp, na jedną z wybranych części, bądź na obydwie części. 1. OPIS CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA: 1.1. Przedmiotem i części zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę wraz z wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR. Szczegółowy opis mebli zawarty został w rozdziale III ust. 1 SIWZ. 1.2. Wykonawca będzie realizował dostawy mebli w dwóch transzach, w terminie 7 dni roboczych od otrzymania od Zamawiającego zamówienia za pośrednictwem faksu lub e-maila. 1.3. Dostarczenie oraz wniesienie mebli do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w jego siedzibie w Warszawie przy al. Jana Pawła II 70 odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 1.4. Sposób transportu oraz opakowanie mebli muszą zapewnić zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz/lub transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 1.5. Wykonawca dostarczy meble w następującej postaci: a) Krzesła obrotowe (poz. 1 tabeli) oraz stoliki okolicznościowe (poz. 5 tabeli) - w postaci rozłożonej, w zbiorczych opakowaniach, których zawartością będzie pełny zestaw elementów niezbędnych do złożenia danego mebla w całość, b) Krzesła (poz. 2-3 tabeli) i kontenerki (poz. 4 tabeli) - w postaci złożonej (zmontowane), zabezpieczone przed uszkodzeniami podczas rozładunku i przenoszenia. Wykonawca zaznaczy na każdym opakowaniu rodzaj mebla. 1.6. Meble muszą być fabrycznie nowe i nie mogą nosić śladów uszkodzeń oraz uprzedniego używania. 1.7. Szczegółowy opis realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7A do SIWZ. 2. OPIS CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa, wniesienie i montaż fabrycznie nowych i nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania 50 (pięćdziesięciu) regałów metalowych magazynowo-archiwalnych we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w dwóch lokalizacjach: a) w Biurze Powiatowym Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Siedlcach przy ul. Warszawskiej 133 - 46 regałów, b) w Mazowieckim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70 - 4 regały. 2.2. Szczegółowy opis regałów metalowych magazynowo-archiwalnych zawarty został w rozdziale III ust. 2 SIWZ. 2.3. Dostawa, wniesienie i montaż regałów będących przedmiotem zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.4. Szczegółowy opis realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7B do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY "WB DUET" Waldemar Boczkowski
jakie przetargi wygrała firma
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY "WB DUET" Waldemar Boczkowski
- ZPHU WB-DUET Zakład Meblowy Waldemar Boczkowski, ul. Drogowców 20, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52395,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62604,54
Oferta z najniższą ceną: 41703,86 / Oferta z najwyższą ceną: 74103,81
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA REGAŁÓW METALOWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. SKRAWMET W. Olejniczak, S. Solka i J. Stachurski Sp. Jawna, ul. Wróblewskiego 2, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16975,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12915,00
Oferta z najniższą ceną: 12915,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kancelarii potrójnej dla Leśnictwa Borowiec, Grodziec i Łagiewniki"
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Adaptacja części budynku PUW w Zaściankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.