To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Poznań: Wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 478498 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 464692 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnomocnik Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Rybaki 18a, uprzejmie informuje, że w związku z udzieleniem w dniu 10.10.2012r zamówienia nr ZZP/1370-PN/2012 firmie Graf Firma Wielobranżowa Spółka Jawna ul. Zakopiańska 201, 60-467 Poznań, Wykonawcy wyłonionemu w procedurze przetargowej prowadzonej w trybie przetargu nieograniczonego na Wymianę stolarki okiennej, zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wymiany stolarki okiennej na nieruchomościach znajdujących się w Poznaniu przy ul. Szamarzewskiego 48m6, ul. Szamarzewskiego 21m14, ul. Poznańskiej 41m2. Niniejsze nieruchomości administrowane są przez jednostkę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ przewidział zamówienia uzupełniające dla zamówienia podstawowego i niniejsze zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Specyfikacji Technicznej Wyjkonania i Odbioru Robót (załacznik nr 7 do zaproszenia), kosztorysie ofertowym (załacznik nr 8 do zaproszenia).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAF FIRMA WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRAF FIRMA WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA JAWNA
- Graf Firma Wielobranżowa Sp. Jawna, ul. Zakopiańska 201, 60-467 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5255,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5103,90
Oferta z najniższą ceną: 5103,90 / Oferta z najwyższą ceną: 5103,90
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Pełnomocnik Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Rybaki 18a, uprzejmie informuje, że w związku z udzieleniem w dniu 10.10.2012r zamówienia nr ZZP/1370-PN/2012 firmie Graf Firma Wielobranżowa Spółka Jawna ul. Zakopiańska 201, 60-467 Poznań, Wykonawcy wyłonionemu w procedurze przetargowej prowadzonej w trybie przetargu nieograniczonego na Wymianę stolarki okiennej, zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wymiany stolarki okiennej na nieruchomościach znajdujących się w Poznaniu przy ul. Szamarzewskiego 48m6, ul. Szamarzewskiego 21m14, ul. Poznańskiej 41m2. Niniejsze nieruchomości administrowane są przez jednostkę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ przewidział zamówienia uzupełniające dla zamówienia podstawowego i niniejsze zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Klub Malucha w Szczebrzeszynie
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.