To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Wrocław: Wykonania usługi - zakończenie instalacji elektrycznych (parking wielopoziomowy).
Numer ogłoszenia: 478500 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 440634 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocław 2012 Sp. z o.o., Al. Śląska 1, 54-118 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 776 80 00, faks 71 776 80 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania usługi - zakończenie instalacji elektrycznych (parking wielopoziomowy)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. INSTALACJA OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO I DOZOROWEGO. a. Wykonać inwentaryzację istniejącego oświetlenia. b. Sprawdzić poprawność działania systemu sterowania oświetleniem podstawowym i dozorowym, z analizą poprawnego doboru zabezpieczeń, przekaźników. c. Natężenie oświetlenia powinno spełniać wymania określone w obowiązujących normach i przepisach. d. Uzupełnić brakujące oprawy, naprawa uszkodzonych opraw, poprawić montaż opraw, uzupełnić opisy na puszkach przewodów zasilających dane oprawy. Ilości uzgodnić w trakcie wizji lokalnej. e. Wymienić uszkodzone źródła światła w oprawach. f. Opisać słupy oświetleniowe na poziomie L3 g. Przystosowanie systemu sterowania oświetleniem do systemu BMS, z możliwością programowania scenariuszy oświetlenia parkingu w zależności od odbywających się imprez (harmonogram załączania i wyłączania). II. INSTALACJA OŚWIETLENIA AWARYJNEGO. a. Wykonać inwentaryzację oświetlenia awaryjnego. b. Sprawdzić poprawność działania Centralnej Baterii, diagnostyka podzespołów oraz ich ewentualna wymiana. c. Przystosowanie Centralnej Baterii do współpracy z systemem BMS w pełnym zakresie z możliwością zmiany sposobu pracy opraw awaryjnych z poziomu BMS i Centralnej Baterii oraz możliwością programowania scenariuszy oświetlenia parkingu w zależności od odbywających się imprez (harmonogram załączania i wyłączania). d. Wykonać inwentaryzację systemu monitoringu opraw awaryjnych. e. Sprawdzić poprawność zaadresowanych modułów w oprawach zgodnie z dokumentacją wykonawczą. Testy systemu monitoringu opraw i ewentualne dodatkowe okablowanie w celu uruchomienia systemu. f. Rozruch pełnego systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. g. Pełna dokumentacja systemu. h. Wszystkie oprawy mają być oznaczone w sposób stały i widoczny. i. Natężenie oświetlenia powinno spełniać wymogi zawarte w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w załączeniu, oraz obowiązujących norm i przepisów. j. Przekazanie oprogramowania CB. k. Przeszkolenie obsługi w zakresie eksploatacji i programowania systemu. III. INSTALACJA GNIAZD WTYKOWYCH I ZASILANIA URZĄDZEŃ TECHNOLOGICZNYCH. a. Wykonać inwentaryzację istniejących rozdzielnic obiektowych instalacji gniazd wtykowych i zasilania urządzeń technologicznych. b. Przeanalizować poprawność doboru zainstalowanej aparatury, uzupełnić i wymienić uszkodzone aparaty elektryczne oraz osprzęt. c. Opisać puszki łączeniowe na korytkach.. d. Sprawdzić poprawność podłączeń urządzeń technologicznych. e. Sprawdzić poprawność sterowania odbiorników technologicznych. f. Dobudować brakujące elementy instalacji. IV. ROZDZIELNICE STREFOWE. a. Naprawić uszkodzenia obudów rozdzielnic, drzwi, zamków. b. Naprawić ewentualne uszkodzenia listw, zacisków, izolatorów, maskownic, uzupełnić dławice i dławiki. c. Uporządkować i opisać przewody w rozdzielni - zgodnie z dokumentacją powykonawczą. d. Drzwi rozdzielnic wyposażyć w kopertę wraz z aktualną dokumentacją. V. INNE. a. Szachty elektryczne wyposażyć w grzejniki elektryczne o mocy 500W. b. Uzupełnić podłogę w szachcie elektrycznym na poziomie L0. c. Uzupełnić połączenia wyrównawcze. d. Uporządkować przewody i kable instalacji na korytkach i drabinkach. e. Opisać puszki łączeniowe na korytkach. f. Uzupełnić uszkodzone przegrody pożarowe. g. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz wiedzą inżynierską, z uwzględnieniem wytycznych producentów zainstalowanych urządzeń i aparatów. VI. DOKUMENTACJA ODBIOROWA. a. Dostarczyć deklaracje zgodności na zainstalowane urządzenia i aparaty. b. Dostarczyć dokumentację z inwentaryzacji oraz zakresu wykonanych prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy, c. Dostarczyć protokoły pomiarów instalacji elektrycznej: skuteczności ochrony od porażeń, rezystancji izolacji, natężenia oświetlenia podstawowego, pomiary natężenia awaryjnego, pomiary rezystancji uziemienia, pomiary rezystancji uziemienia oraz połączeń wyrównawczych instalacji. d. Dostarczyć pełną dokumentację rozruchowej zainstalowanych urządzeń oraz aparatury z ustawionymi zabezpieczeń, protokółów pomiarów. e. Dostarczyć instrukcje eksploatacji zainstalowanych urządzeń i aparatów oraz oprogramowanie. f. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej wykonanej przez uprawnione osoby z zestawieniem zainstalowanych urządzeń i aparatów elektrycznych oraz kosztorys powykonawczy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elektro A-Z Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 1, 00-624 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 228130,00
Oferta z najniższą ceną: 228130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 282364,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa infrastruktury sportowej przy ZS nr 1 w Hrubieszowie
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Zaprojektowanie i montaż Instalacji Fotowoltaicznej dla Szkółki Gospodarczej Nadleśnictwa Gościno.
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz sali zebrań w Szkole Podstawowej Nr 3 w Sokółce
- Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
- Budowa strzelnicy w Ligocie, na dz. nr 724/1 (obręb 0011)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.