Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Gostyń: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla szkół gminy Gostyń w ramach projektu systemowego Lepszy start POKL.09.01.02-30-180/12,
złożonego i wyłonionego w otwartym konkursie ogłoszonym przez WUP w Poznaniu w ramach POKL 2007-2013, Priorytet IX, działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego z EFS
Numer ogłoszenia: 478538 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Edmunda Bojanowskiego w Kunowie , Kunowo, ul. Szkolna 5, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5718170, faks 065 5718177.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla szkół gminy Gostyń w ramach projektu systemowego Lepszy start POKL.09.01.02-30-180/12, złożonego i wyłonionego w otwartym konkursie ogłoszonym przez WUP w Poznaniu w ramach POKL 2007-2013, Priorytet IX, działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego z EFS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego dla szkół gminy Gostyń w ramach projektu systemowego pn.Lepszy start POKL.09.01.02-30-180/12 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć w czytaniu i pisaniu, 2) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć matematyczno - przyrodniczych, 3) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych, 4) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej, 5) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć języka angielskiego, 6) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć artystycznych, 7) dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć terapeutycznych, 8) dostawa komputerów przenośnych lub urządzeń mających funkcję komputera, 9) dostawa tablic interaktywnych wraz z projektorem i systemem mocowania. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne, wyposażenie oraz sprzęt na własny koszt. 1) dostarczone pomoce dydaktyczne, wyposażenie oraz sprzęt, winny być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 2) winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3) wymagany okres gwarancji: zgodnie z treścią umowy, a na pozostałe pomoce - min. 12 miesięcy (jeżeli dotyczy). 4) w przypadku wskazania w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów, lub nazwy własne, Zamawiający informuje, że dopuszcza oferty równoważne, co oznacza, że dopuszcza się dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia oraz sprzętu o nie gorszych parametrach niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub lepsze. 5) Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 6) Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje na oprogramowanie, wystawioną na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane. Zamówienie obejmuje dostawy podzielone na części wg rodzajów zamówienia. Przedmiot zamówienia składa się z 9 niżej opisanych części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.40.00.00-2, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należytym wykonaniem co najmniej 2 dostaw o porównywalnym zakresie co do rodzaju zamówienia, odpowiednio do wybranej części zamówienia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający wymaga przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Do oferty należy dołączyć ponadto wypełniony formularz z cenami jednostkowymi (odpowiednio do wybranej części zamówienia)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b) działania siły wyższej; 2) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków; 4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkunowo.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w siedzibie SP Kunowo, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Edmunda Bojanowskiego w Kunowie, ul. Szkolna 5, 63-800 Gostyń - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Artur Kasprzak - Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Edmunda Bojanowskiego w Kunowie, ul. Szkolna 5 (tel. 601932501), w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć w czytaniu i pisaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy określa zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć matematyczno - przyrodniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy określa zał. nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy określa zał. nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy określa zał. nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy określa zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć artystycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy określa zał. nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć terapeutycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy okresla zał. nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych lub urządzeń mających funkcję komputera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz sprzętu określa zał. nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa tablic interaktywnych wraz z projektorem i systemem mocowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz sprzętu określa zał. nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00-1, 38.65.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Dostawa wyrobów medycznych dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Gostyń w roku 2025
- Budowa łącznika od ul. Leszczyńskiej do ul. Górnej wraz z włączeniem do ronda im. J. Zeidlera
- Przebudowa oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Daleszynie
- Przebudowa oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Kunowie
- Ulepszenie nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr 4939P oraz 4937P Sułkowice - Ludwinowo
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- "Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków" - przetarg II
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 2"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.