eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzŚwiadczenie usług w zakresie przeglądów i napraw aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 9 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Zgierz: Świadczenie usług w zakresie przeglądów i napraw aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 9 części
Numer ogłoszenia: 47858 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7144332, 7144505, faks 042 7144530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przeglądów i napraw aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 9 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie przeglądów i napraw aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 9 części zamówienie poniżej 206 tys. euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki : 1. Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykażą się realizacją usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 . Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą - spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.3 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ogólny formularz oferty - Załącznik nr 1. 2. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie i ich łączna wartość jest nie mniejsza niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) - Załącznik nr 4. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 7. stosuje się odpowiednio. 9. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy winni: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( dotyczy również Spółki cywilnej), zgodnie z wymogami art. 23 Ustawy prawo zamówień publicznych, z póź. zmianami; b) załączyć dokumenty określone w pkt. od 2. do 4. odpowiednio przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy i naprawy aparatury rentgenowskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przewoźny Aparat z ramieniem C i torem wizyjnym BV LIBRA prod. PHILIPS nr fabr. 000943 2.Aparat przyłóżkowy PRACTIX 33 prod. PHILIPS nr fabr. P5-622 3.Aparat z zawieszeniem sufitowym Bucky Diagnost TH/C5 prod. PHILIPS nr fabr. 060000646 4.Aparat TRG Bucky Diagnost stacjonarny prod. PHILIPS nr fabr. 06000045 - po 6 przeglądów każdego aparatu, 200 roboczogodzin napraw.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy i naprawy aparatury elektromechanicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylizator gazowy typ GST - 21 nr fabr. 1093 2. Elektroencefalograf EEG 16S nr fabr. 680091 - po 12 przeglądów każdego aparatu, 30 roboczogodzin napraw.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeglądy i naprawy aparatury anestezjologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Aparat do znieczulania Anestar N 7, nr fabr. 4603 2 Aparat do znieczulania Anestar N 7, nr fabr. 4601 3 Aparat do znieczulania Anestar N 7, nr fabr. 4556 4 Aparat do znieczulania Anestar N 7, nr fabr. 4609 5 Aparat do znieczulania Anestar N 7, nr fabr. 4582 6 Aparat do znieczulania Anestar N 7, nr fabr. 4566 7 Aparat do znieczulania Anestar N 7, nr fabr. 2682 8 Aparat do znieczulania Anestar N 7, nr fabr. 2667 9 Aparat do znieczulania Anestar N 7, nr fabr. 4588 10 Aparat do znieczulania N 5 Chirana, nr fabr. 119 11 Respirator Ventipac 5 , nr fabr. 15233 12 Respirator Parapac 2 d, nr fabr. 2J631 13 Aparat CPAP , nr fabr. 94 Roaeg 00400 14 Respirator Assistor , nr fabr. 369 15 Respirator Assistor , nr fabr. 276 16 Respirator Assistor , nr fabr. 674 17 Respirator Assistor , nr fabr. 282 18 Respirator Assistor, nr fabr. 348 19 Respirator Assistor, nr fabr. 1722 20 Respirator Assistor, nr fabr. 1214 21 Respirator Assistor, nr fabr. 1707 22 Respirator Assistor, nr fabr. 1610 23 Respirator BENNET, nr fabr. 8201521 - po 12 przeglądów każdego aparatu, 240 roboczogodzin napraw.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeglądy aparatury kardiologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kardiomonitor Goldway typ UT 4000F, nr fabr. 04014F5P-497, 2.Kardiomonitor Goldway typ UT 4000F, nr fabr. 04124F5P-029, 3.Kardiomonitor Goldway typ UT 4000F, nr fabr. 04014F5P-327, 4.Kardiomonitor Goldway typ UT 4000F, nr fabr. 04014F5P-498. - po 3 przeglądy każdego kardiomonitora.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5, 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeglądy pomp infuzyjnych Kwapisz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.MONO 20/50, nr fabr. 4532/2006 2.DUET 20/50, nr fabr. 14258/2007, 3.DUET 20/50, nr fabr. 13948/2005, 4.DUET 20/50, nr fabr. 13174/2003, 5.DUET 20/50, nr fabr. 12990/2001, 6.DUET 20/50, nr fabr. 12981/2001 - po 3 przeglądy każdej pompy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeglądy pomp infuzyjnych Ascor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. A0032/1993, 2. A0033/1993, 3. A0035/1993, 4. AP12/2217/2004, 5. A0031/1993, 6. A0030/1993, 7. A0029/1993, 8. A0020/1993, 9. A4005/2001, 10. A4006/2001, 11. A4007/2001, 12. A0034/1993, 13. A2580/1998, 14. A4008/2001, 15. A6293/2004, 16. A0028/1993, 17. A0025/1993, 18. A3818/2000, 19. B0050/1993, 20. B1303/1998, 21. B1304/1998, 22. B1305/1998, 23. B1504/1998 - po 3 przeglądy każdej pompy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeglądy pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.UNIPOM, nr fabr. 161377/1989 2.TERUMO (Belgia), nr fabr. 01115/2005, 3.TERUMO (Belgia), nr fabr. 01108/2005, 4.TERUMO (Belgia), nr fabr. 01125/2005, 5.TERUMO (Belgia), nr fabr. 01123/2005 6.PILOT A2 (Fresenius Vital), nr fabr. 1848/5405/1993, 7.PILOT A2 (Fresenius Vital), nr fabr. 1848/5040/1993, 8.PILOT A2 (Fresenius Vital), nr fabr. 1848/5345/1993, 9.PILOT A2 (Fresenius Vital), nr fabr. 18991171/2005, 10.PILOT A2 (Fresenius Vital), nr fabr. 18991172/2005 - po 3 przeglądy każdej pompy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeglądy i naprawy respiratora Bennet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. nr fabr. 8940210 - 12 przeglądów, 100 roboczogodzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeglądy sterylizatora gazowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.4XL, nr fabr. 523029 - 6 przeglądów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.