Ogłoszenie z dnia 2005-09-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup 6 sztuk przyczep - cystern do magazynowania i bezpośredniej dystrybucji paliwa lotniczego JET A-1 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, do kontaktów: Michał Będziak tel. (22) 56 81 943, ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5681930, fax 022 5681929, e-mail: centrala@lpr.com.pl, lpr.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup 6 sztuk przyczep - cystern do magazynowania i bezpośredniej dystrybucji paliwa lotniczego JET A-1. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przyczepa - cysterna musi być dostosowana do przewozu, magazynowania oraz bezpośredniej dystrybucji paliwa lotniczego JET A-1, z mozliwością dokładnego wymieszania w obiegu wewnętrznym paliwa wewnętrznego paliwa z agresywnymi chemicznie dodatkami przeciwkrystalicznymi (zgodnymi z normą MIL-DTL-85470, np. Bikanol M-2). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, Wrocław, Poznań, Suwałki, Olsztyn, Bydgoszcz. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.22.00.00 - Przyczepy, naczepy oraz cysterny samojezdne Kod CPV wg słownika 2008: 34.22.00.00 - Przyczepy, naczepy oraz cysterny samojezdne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 6 cystern brutto 1 500 000,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.02.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium w wysokości 25 000 PLN, gwarancje zabezpieczające zwrot płatności poszczególnych rat, zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5%. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: ustalone w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz wskazanie pełnomocnika. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: zaświadczenie o karalności, oświadczenie o możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne (art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: odpis z KRS, zezwolenie na działalność, koncesja. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: zaświadczenie z ZUS i US. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz dostaw. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 90% Termin dostawy - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/2/IX/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.10.2005, cena - 0 EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Marcin Czarnowski, Łukasz Rodziewicz-Cygan, Karolina Zielińska, Michał Będziak. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.10.2005, godzina 11:30, w siedzibie Zamawiającego, lok. 20.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.09.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.