Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Warszawa: Usługa dostawy oprogramowania komputerowego systemu rezerwacji powierzchni oraz dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencją
Numer ogłoszenia: 47885 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. , plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 656 7698, faks 022 656 63 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dostawy oprogramowania komputerowego systemu rezerwacji powierzchni oraz dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencją.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usługę dostawy i wdrożenia komputerowego systemu rezerwacji powierzchni oraz dostawe i instalację niezbędnego sprzętu wraz z licencją oraz świadczenie nadzoru eksploatacyjnego serwisu gwarancyjnego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w projekcie umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 16500 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniejący następujące warunki:1) posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu w postepowaniu o udzielenie zamówienia, 5) zabezpieczą ofertę wadium w wysokości 16500 zł, 6) wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali co najmniej 1 zamówienie o podobnym lub tożsamym charakterze, z podaniem miejsca, terminu i wartości, 8) złożą ofertę spełniającą wymogi SIWZ. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych niżej na zasadzie spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do złożenia oferty: 1) dowód wniesienia wadium, 2) wypełniony formularz oferty, 3) wypełniony formularz cenowy, 4) oświadczenie o spełnainiu warunków art.22 i 24 ustawy Pzp, 5) ewent. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6) formularz - wykaz wykonania w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 zamówienia o tożsamym lub podobnym charakterze, 7) dokumenty potwierdzające, że zamówienie wskazane w wykazie zostało wykonane w sposób należyty, 8) wykaz oferowanego sprzętu wraz z opisem, np.karty produktu, metryki identyfikacyjne itp. wraz ze wskazaniem producenta, typu i spełniania każdego z parametrów określonych przez Zamawiającego, 9) kopia aktualnego odpisu z właściwego rejsetru albo kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo podpisywania ofert nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału, 11) ewent. oświadczenie o zastrzeżonych informacjach w ofercie, 12) dla ofert równoważnych na sprzęt należy dołączyć do oferty dodatkowo opis oferowanego produktu wraz z kartą produktu, metryką identyfikacyjną ze wskazaniem producenta, określeniem typu i spełniania każdego z parametrów określonych przez Zamawiającego, zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowany równoważny sprzet odpowiada określonym normom lub spec. tech. i gwarantuje jakość użytkowania nie gorszą niż sprzęt oryginalny, podpisane oświadczenie stanowiące załacznik nr 6 do SIWZ, 13) w przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających sie wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć, poza wymienionymi wyżej, pełnomocnictwo (oryginał) do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w PKiN, 00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, XVIp., pok.1619 i 1620.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w PKiN, Warszawa, Pl. Defilad 1, XVIp., pok.1619 i 1620.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej typu "blade", a także udzielenie gwarancji jakości i wsparcia technicznego na oferowane rozwiązanie.
- Zakup sprzętu sieciowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd.
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
więcej: Systemy i serwery informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.