Ogłoszenie z dnia 2005-09-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lubin: 1. Uruchomienie kredytu bankowego w celu sfinansowania projektu inwestycyjnego pod nazwą: Rozbudowa infrastruktury technicznej w celu zwiększenia atrakcyjności Lubina po zakończeniu eksploatacji rud miedzi, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w formie: 1) kredytu długoterminowego 2) kredytu pomostowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., do kontaktów: Dorota Skrzypczak, Radosław Wisio, Patrycja Górna, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468000, fax 076 7468005, e-mail: mpwik@mpwik.lubin.pl, www.mpwik.lubin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Uruchomienie kredytu bankowego w celu sfinansowania projektu inwestycyjnego pod nazwą: Rozbudowa infrastruktury technicznej w celu zwiększenia atrakcyjności Lubina po zakończeniu eksploatacji rud miedzi, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w formie: 1) kredytu długoterminowego 2) kredytu pomostowego 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytów na sfinansowanie projektu inwestycyjnego pod nazwą: Rozbudowa infrastruktury technicznej w celu zwiększenia atrakcyjności Lubina po zakończeniu eksploatacji rud miedzi, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów. Kredyt długoterminowy w wysokości 5 600 000,00 PLN, przeznaczony na sfinansowanie części udziału własnego w zadaniu inwestycyjnym, z terminem ostatecznej spłaty do dnia 31.12.2010 r. Planowany poziom inwestycji przewyższa możliwość sfinansowania ich ze środków własnych MPWiK sp. z o.o. Kredyt pomostowy w wysokości 16 700 000,00 PLN przeznaczony na wstępne finansowanie wydatków dotowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na które przyznana jest dotacja, z terminem ostatecznej spłaty do dnia 30.09.2007 r. Planowany poziom wydatków przewyższa możliwość sfinansowania ich ze środków własnych MPWiK sp. z o.o. Przewidywanym terminem zakończenia realizacji zadania inwestycyjnego jest 30.09.2006 r. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren miasta Lubina. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2010.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 50 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, statut banku 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p. 4) aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych 5) aktualne zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. marża całkowita - 100%. Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/23/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.10.2005, cena - 00,00 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.10.2005, godzina 12:30, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lubinie, ul. Rześnicza 1, 59-300 Lubin, pok. nr 202 - sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.09.2005.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie koncepcji, przeprowadzenie badań, uzyskanie warunków i opinii oraz stworzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) odtworzenia zbiornika na Potoku Małomickim w Lubinie
- Remont barier energochłonnych zlokalizowanych w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działki nr 49/91 w Miłosnej
- 24 miesięczne świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi w miejscowości Osiek ul. Wenus.
- Remont fragmentu zabytkowego muru miejskiego przylegającego do Wzgórza Zamkowego - adres: Lubin, działka nr 67/4, obręb 5.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego do wysokości 609.140,00 zł. (słownie: sześćset dziewięć tysięcy sto czterdzieści złotych
- Długoterminowy kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Grudziądzkiego w okresie 3 lat
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 2 525 023,00 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY SIEKIERCZYN NA 2025 ROK
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 mln. zł z tego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek 2 231 400 zł oraz finansowanie deficytu budżetu 1 768 600zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.