eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NałęczówRemont i termomodernizacja obiektów Liceum Plastycznego im. J. Chełmońskiego w Nałęczowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Nałęczów: Remont i termomodernizacja obiektów Liceum Plastycznego im. J. Chełmońskiego w Nałęczowie
Numer ogłoszenia: 479074 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Plastyczne im. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie , ul. Lipowa 30, 24-140 Nałęczów, woj. lubelskie, tel. 81 5014554, faks 81 5015793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpnaleczow.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Szkoła Artystyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i termomodernizacja obiektów Liceum Plastycznego im. J. Chełmońskiego w Nałęczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i termomodernizacji obiektów Liceum Plastycznego im. J. Chełmońskiego w Nałęczowie. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1. Remont i termomodernizacja budynku głównego szkoły Część 1.1. Termomodernizacja budynku głównego szkoły wg audytu energetycznego Część 1.2. Wymiana instalacji wody i instalacji hydrantowej Zadanie 2. Remont kapitalny i termomodernizacja zabytkowej Willi Marianówka Część 2.1. Termomodernizacja budynku willi wg audytu energetycznego Część 2.2. Remont kapitalny budynku willi. Dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i odbioru Robót oraz dodatkowe dokumenty załączone do niniejszej SIWZ stanowią część umowy, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje rozwiązanie wymienione w projekcie wykonawczym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1)przedmiary robót (uzupełniająco - nie stanowią podstawy do wyceny oferty) - załącznik nr 7 do SIWZ. Opisy pozycji przedmiaru robót nie mogą być traktowane jako ostatecznie definiujące wymagania dla danej roboty. Przed wyliczeniem i wpisaniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysu ofertowego wykonawca winien odwołać się do specyfikacji technicznych, obowiązujących przepisów technicznych, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 2)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do SIWZ 3)projekty budowlane oraz budowlano - wykonawcze - załącznik nr 9 do SIWZ, Dopuszcza się składanie ofert zawierających urządzenia/materiały innych producentów niż podane w dokumentacji projektowej tj. urządzenia/materiały równoważne o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego urządzenia/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1)wykaz proponowanych urządzeń/materiałów równoważnych (z podaniem nazwy, typu oraz producenta) 2)oświadczenie, że zastosowane rozwiązanie/rozwiązania równoważne zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej 3)szczegółową dokumentację techniczną urządzeń/materiałów równoważnych (zawierającą opis parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku NBP Oddział Lublin Nr rachunku: 17 1010 1339 0032 3213 9130 0000 z dopiskiem:Wadium - Remont i Termomodernizacja obiektów Liceum Plastycznego im. J. Chełmońskiego w Nałęczowie. Uwaga:Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 8.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca jest obowiązany do złożenia oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Szkoły (przed upływem terminu określonego w pkt 12.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Ponadto wyżej wymieniony dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Termomodernizacja obiektów Liceum Plastycznego im. J. Chełmońskiego w Nałęczowie: budynku głównego szkoły i zabytkowej willi Marianówka oraz montaż instalacji solarnej na budynku szkolnym w celu wprowadzenia zgodnego z dyrektywami unijnymi zarządzania energią. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu, zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie następujące roboty budowlane: min. 2 roboty budowlane polegające na przebudowie i/lub remoncie obiektu/ów wpisanego/-ych do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł każda w tym: min. dwa obiekty, w których wykonano konstrukcję więźby dachowej wraz z pokryciem o powierzchni min. 250 m2 każdy min. jeden obiekt, w którym wykonano wymianę stropu drewnianego o powierzchni min. 350 m2 min. 2 roboty budowlane polegające na przebudowie i/lub remoncie budynku/ów czynnego/-ych o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł każdy min. 2 roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji kolektorów słonecznych płaskich do jednego źródła o powierzchni absorbera min. 150 m2 z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga: Zamawiający precyzuje, iż w/w roboty mogą być wykonane w ramach jednej lub kilku inwestycji np. inwestycja polegająca na przebudowie budynku o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł wraz z wykonaniem instalacji kolektorów słonecznych płaskich do jednego źródła o powierzchni absorbera min. 140 m2 będzie potwierdzała spełnianie warunku opisanego w pkt 5.3 ppkt 2.2(jedna referencja) i 2.3 (jedna referencja) niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą: określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, odbytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011 Nr 165 poz. 987) lub zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wydane na podstawie § 19 rozporządzenie Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych praz wykopaliskowych (Dz.U. z 1964 r nr 31 poz. 197) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót (branża instalacje sanitarne) posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót (branża elektryczna) posiadającą: określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji na stanowisku dozoru D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatura kontrolno - pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń wyżej wymienionych urządzeń i instalacji, co najmniej jedną osobą, która realizować będzie roboty (branża elektryczna) posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji na stanowisku eksploatacji E w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatura kontrolno - pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń wyżej wymienionych urządzeń i instalacji, Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza możliwości aby jedna i ta samo osoba pełniła jednocześnie funkcję kierownika robót branży elektrycznej oraz osoby realizującej roboty branży elektrycznej. Uwaga:Wykonawca w celu wykazania spełniania wyżej wymienionego warunku może wskazać osobę-y będącą-e obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem, że osoba ta posiada decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych i prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, a w przypadku kierownika budowy również udokumentowaną odbytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011 Nr 165 poz. 987) lub zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wydane na podstawie § 19 rozporządzenie Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie praz konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz.U. z 1964 r nr 31 poz. 197)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający precyzuje, iż wykaz, o którym mowa powyżej winien zawierać jedynie roboty budowlane niezbędne do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w Rozdziale 5 pkt. 5.3 niniejszej SIWZ. W związku z powyższym Wykonawca w załączonym do oferty wykazie robót budowlanych zobowiązany jest wskazać następujące roboty budowlane: min. 2 roboty budowlane polegające na przebudowie i/lub remoncie obiektu/ów wpisanego/-ych do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł każda w tym: min. dwa obiekty, w których wykonano konstrukcję więźby dachowej wraz z pokryciem o powierzchni min. 250 m2 każdy min. jeden obiekt, w którym wykonano wymianę stropu drewnianego o powierzchni min. 350 m2 min. 2 roboty budowlane polegające na przebudowie i/lub remoncie budynku/ów czynnego/-ych o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł każdy min. 2 roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji kolektorów słonecznych płaskich do jednego źródła o powierzchni absorbera min. 140 m2 z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający nie wymaga podania informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    informacji, o której mowa w pkt. 6.1.2 ppkt 6 SIWZ dotyczącej tych podmiotów. Informacja ta winna być złożona w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty, c) oświadczenia podmiotu udostępniającego o podjęciu solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia - złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - złożone np. w treści formularza ofertowego Wykaz proponowanych urządzeń/materiałów równoważnych (z podaniem nazwy, typu oraz producenta). Oświadczenie, że zastosowane rozwiązanie/rozwiązania równoważne zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Szczegółową dokumentację techniczną urządzeń/materiałów równoważnych (zawierającą opis parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpnaleczow.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Liceum Plastyczne im. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie ul. Lipowa 30, 24-140 Nałęczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Liceum Plastyczne im. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie ul. Lipowa 30, 24-140 Nałęczów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.