To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-29
Poznań: Dostawa artykułów na potrzeby imprezy kulturalno-integracyjnej dla mieszkańców Osiedla Morasko-Radojewo
Numer ogłoszenia: 479126 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436768 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów na potrzeby imprezy kulturalno-integracyjnej dla mieszkańców Osiedla Morasko-Radojewo.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących artykułów do siedziby Osiedla Morasko-Radojewo, Poznań, ul. Morasko 57: 1) Artykuły spożywcze: 1. Figurka czekoladowa - Mikołaj w sreberku o wadze 85 g 80 szt 2. Jajko czekoladowe z niespodzianką w środku o wadze 20 g 80 szt 3. Baton oblany czekoladą o wadze 43 g (np. typu Lion) 80 szt. 4.Pierniki polane czekoladą bez nadzienia, paczkowane o wadze 60 g (np. typu Katarzynki) 80 szt. 5. Czekolada mleczna tabliczka o wadze 100 g 80szt. 6. Czekolada biała tabliczka o wadze 100 g 40 szt. 7. Rodzynki w czekoladzie paczkowane o wadze 80 g 80 szt. 8. Drops wieloowocowy (np. typu Mentos) 80szt. 9. żelki o smaku owocowym w kształcie misia w paczce o wadze 80 g 80szt. 10. Lizak o kształcie kulki (np. typu Chupa Chups) 80szt. 11. Napój owocowy w kartonie 2 l 10szt. 12. Mieszanka ciastek paczkowanych o wadze 500 g 5szt. 2)Owoce: 1 Pomarańcze 30 kg 2 Mandarynki 15 kg 3) Torebka papierowa, ozdobna z motywem bożonarodzeniowym o wymiarach ok. 24cm x 25 cm x 8 cm- 80 szt. W ramach dostawy Wykonawca jest zobowiązany do: 1) dostarczenia artykułów wymienionych w ppkt 1) świeżych, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze lub ilości w opakowaniu. 2) dostarczenia artykułów wymienionych w ppkt 2) załącznika do umowy świeżych,dobrej jakości 3) dostarczenia artykułu wymienionego w ppkt 3) nieuszkodzonego, pozbawionego wad technicznych, Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOWAK - TAFFEL - SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"NOWAK - TAFFEL - SPÓŁKA JAWNA"
- NOWAK-TAFFEL Sp. Jawna, os. Zygmunta Starego 13/73, 60-684 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2843,00
Oferta z najniższą ceną: 2843,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2866,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa odczynników do oznaczeń PCR wirusów SARS/RSV/Grypy i toksyny C.difficile wraz z dzierżawą aparatu"
- zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Sanockiej na podstawie projektu zagospodarowania terenu
- AN/ZP/111/24 Dostawa suszarek i pralek bębnowych do domów studenckich
- TPm-104/24 Świadczenie usługi odnowienia wsparcia dla oprogramowania Veeam na okres 3 lat.
- Dostawa kawy i herbaty
- Wykonanie wymiany złóż filtracyjnych w filtrach marki Technol MEDITERRAN znajdujących się w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Gostyninie
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku na I półrocze 2025 r.
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego."
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Glinojecku"
- Dostawa żywności do Przedszkola nr 8 im. J. Ch. Andersena z Oddziałami Integracyjnymi w Staszowie w 2025 r.
- Dostawa żywności do Przedszkola nr 3 im. Jana Pawła II w Staszowie z oddziałem w Dobrej w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.