To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-03
Haczów: Budowa budynku usług medycznych na działce nr 591 w Haczowie.
Numer ogłoszenia: 47928 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15884 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Haczów, Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku usług medycznych na działce nr 591 w Haczowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Celem przedsięwzięcia jest budowa budynku użyteczności publicznej w zakresie usług medycznych n a działce nr 591 w Haczowie, 1. Forma architektoniczna i funkcja obiektu: Budynek zaprojektowano jako obiekt dwukondygnacyjny (parter i poddasze), przykryty dachem dwuspadowym, zbudowany na rzucie prostokąta. W elewacji zachodniej w środku dachu zaprojektowano lukarnę doświetlającą hall poddasza. Pomieszczenia poddasza doświetlone zostały oknami w ścianach szczytowych budynku oraz oknami połaciowymi. Połacie dachu zaprojektowano jako okute blachą na rąbek stojący z rynnami wiszącymi. Ściany zewnętrzne ocieplone styropianem z wykształconym podziałem pilastrami (warstwa styropianu grubsza o 2 cm) i malowana w dwóch kolorach. Główna kondygnacja budynku (parter) z zespołem gabinetów lekarskich POZ dostępna jest z poziomu terenu przy budynku wejściem głównym w elewacji zachodniej, przy którym zaprojektowano niezbędne schody (2 stopnie o łącznej wysokości 30 cm) oraz podjazd dla wózków osób niepełnosprawnych. Wejście główne prowadzi do hallu głównego w którym zaprojektowano schody na poddasze, platformę pionową dla osób niepełnosprawnych i bezpośrednie wejście do gabinetów POZ. W kondygnacji tej zaprojektowano również aptekę z niezależnym wejściem głównym w elewacji zachodniej i wejściem bocznym w elewacji południowej. Strefy wejściowe zostały zadaszone lekkim daszkiem szklanym umocowanym do elewacji na uchwytach i prętach. Na poddaszu zaprojektowano dwa odrębne zespoły gabinetów - zespół gabinetów lekarzy specjalistów i zespół pomieszczeń gabinetu rehabilitacyjnego. 2. Warunki korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne: a) przy budynku w pobliżu wejść zaprojektowano 4 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych; b) przy wejściu głównym zaprojektowano zewnętrzny podjazd dla osób korzystających z wózków; podjazd zadaszony o różnicy poziomów 32 cm i nachyleniu pochylni 8%; podjazd dla funkcji gabinetów i dla apteki; c) we wszystkich zespołach funkcjonalnych gabinetów zaprojektowano sanitariaty, a przy jednym z gabinetów lekarza specjalisty kabinę higieniczną, przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne; wszystkie pomieszczenia, z których mogą korzystać osoby niepełnosprawne posiadają wymaganą szerokość przejść, wymaganą przestrzeń manewrową 150x150 cm, a pomieszczenia higienicznosanitarne przeznaczona dla tych osób uchwyty przy muszlach wc i umywalkach; d) wewnątrz budynku zaprojektowano hydrauliczną platformę poziomą - nie wymaga ani pomieszczenia na maszynownię ani podszybia; zamiast podszybia zagłębienie ok. 12 cm w posadzce lub 14 cm dla szybu samonośnego; - zasilanie prądem o napięciu 220/240 V, zużycie energii 1,8 kW; - Wysokość podnoszenia 9,25 m; - Prędkość 0,15 m na s; - Wymiar podestu platformy (L X P): 140 cm x110 cm; - Wymiary szybu samonośnego (zewnętrzne LA X PA): 154,5 cm X 144,5 cm. 3. Warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz warunki sanitarne: a) Projektowana liczba osób zatrudnionych w budynku - 8/9; dla pracowników zaprojektowano szatnię, jadalnię oraz pomieszczenie higienicznosanitarne z natryskiem; b) na parterze zaprojektowano łącznie 2 gabinety lekarskie, 1 gabinet zabiegowy i punkt szczepień wraz z pomieszczeniami recepcji i poczekalni; c) na poddaszu zaprojektowano zespół pomieszczeń gabinetu rehabilitacyjnego oraz zespół 2 gabinetów specjalistycznych z poczekalnią i pomieszczeniem sanitarnym, gabinet diagnostyczno-zabiegowy, a także biuro i pomieszczenie techniczne; d) we wszystkich pomieszczeniach użytkowych zaprojektowano wentylację grawitacyjną wspomaganą wentylatorami kanałowymi, a w pomieszczeniach gabinetów - klimatyzację (multi-split); e) nawiew powietrza do pomieszczeń przez nawiewniki (higrosterowane lub mechaniczne) montowane w ramach okiennych; f) w gabinetach lekarskich i zabiegowych oraz w pomieszczeniach bezpośrednio związanych z nimi zaprojektowano posadzkę antyelektrostatyczną, g) w pozostałych pomieszczeniach posadzki gres o klasie ścieralności V i antypoślizgowości min. R11; h) w pom. higienicznosanitarnych ściany wyłożone płytkami ceramicznymi do wys. 2,0 m nad posadzką; i) przy zlewozmywakach ściany do wys. 2,0 m nad posadzką wyłożone płytkami ceramicznymi; j) w pomieszczeniach technicznych i porządkowych przy punktach poboru wody ściany wyłożone płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0 m nad posadzką; k) ogrzewanie centralne przy zastosowaniu grzejników płytowych przeznaczonych dla obiektów służby zdrowia, a w pomieszczeniach sanitarnych - grzejników drabinkowych; Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. 2.W zakres robót do wykonania wejdą; 1) Roboty ziemne 2) Fundamenty 3) Ściany parteru 4) Ściany poddasza 5 )Elementy żelbetowe 6) Konstrukcja dachowa 7) Pokrycie 8) Izolacja stropów poddasza i ścianki działowe 9) Stolarka okienna i drzwiowa 10) Tynki wewnętrzne, 11) Okładziny i malowanie - parter, poddasze 12) Posadzka parter 13) Posadzka poddasze 14) Posadzka klatka schodowa 15) Elewacja 16) Schody i podjazd 17) Platforma pionowa 18) Miejsca postojowe i plac pod pojemniki 19) Utwardzenie dojścia do budynku 20) Projektowany chodnik 21) Ogrodzenie 22) Zjazd publiczny 23) Układ zasilania elektrycznego budynku 24) Instalacja odgromowa oraz polaczenia wyrównawcze 25) Instalacja podtynkowa 26) Oprawy i osprzęt 27) Pomiary 28) Instalacja CCTV 29) Instalacja SSP 30) Instalacja c.o. 31)Kotłownia gazowa - gabinety 32) Kotłownia gazowa apteka 33) instalacja gazowa 34) instalacja hydrantowa 35) instalacja ZW i CWU 36) instalacja kanalizacyjna 37) przyłącz wody 38) przyłącz kanalizacji sanitarnej 39) instalacja klimatyzacji w gabinetach lekarskich Szczegółowe dane dotyczące obmiarów, zakresu prac znajdują się w przedmiarach robót , projekcie budowlanym i wykonawczym dołączonym do SIWZ. 2.Do w/w prac niezależnie od zakresu robót objętego przedmiarem , wynagrodzenie ustalone będzie w formie ryczałtowej, niezmiennie do dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego i ma zawierać ponadto wszelkie koszty związane z: - wytyczeniem geodezyjnym - urządzeniem zaplecza budowy, - zabezpieczeniem robót pod względem BHP, -doprowadzeniem terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, - wyłączeniem z ruchu ciągów pieszych i jezdnych, - organizacją placu budowy, - naprawą nie zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych - inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą - powstałymi podczas wykonywania robót innymi okolicznościami nie przewidzianymi przez Wykonawcę,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Certus sp. z o.o., ul. F. Chopina 25H, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1484176,01
Oferta z najniższą ceną: 1484176,01 / Oferta z najwyższą ceną: 1897215,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.