eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa materiałów opatrunkowych sterylnych zestawów zabiegowych i operacyjnych, fartuchów chirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-11

Jelenia Góra: Dostawa materiałów opatrunkowych sterylnych zestawów zabiegowych i operacyjnych, fartuchów chirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 47930 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7537286, faks 75 7543883.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych sterylnych zestawów zabiegowych i operacyjnych, fartuchów chirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych sterylnych zestawów zabiegowych i operacyjnych, fartuchów chirurgicznych z podziałem na 14 pakietów : Pakiet nr 1- OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE Pakiet nr 2- GĄBKA ANTYBAKTERYJNA Pakiet nr 3- GAZA WCHŁANIALNA Pakiet nr 4- GĄBKA ŻELATYNOWA WCHŁANIALNA Pakiet nr 5- OPATRUNEK WISKOZOWY NASACZANY ŻELEM JODOFOROWYM Pakiet nr 6- OPATRUNEK WISKOZOWY IMPREGNOWANY Pakiet nr 7- SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK DO MOCOWANIA CEWNIKÓW Pakiet nr 8- PREPARATY DO OCHRONY SKÓRY Pakiet nr 9 - OSŁONY NA URZĄDZENIA MEDYCZNE Pakiet nr 10- SERWETA DWUWARSTWOWA Z OTWOREM Pakiet nr 11- SERWETA DWUWARSTWOWA NIEPRZEMAKALNA LAMINOWANA Pakiet nr 12 - MATA CHŁONNA DO CYTOSTATYKÓW Pakiet nr 13 - STERYLNE ZESTAWY DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH Pakiet nr 14 - FARTUCH CHIRURGICZNY STANDARDOWY.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.10.00-0, 33.71.15.00-2, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium : Pakiet nr 1 - 47,00 zł. Pakiet nr 2 - 112,00 zł. Pakiet nr 3 - 38,00 zł. Pakiet nr 4 - 75,00 zł. Pakiet nr 5 - 9,00 zł. Pakiet nr 6 - 22,00 zł. Pakiet nr 7 - 270,00 zł. Pakiet nr 8 - 78,00 zł. Pakiet nr 9 - 36,00 zł. Pakiet nr 10 - 38,00 zł. Pakiet nr 11- 202,00 zł. Pakiet nr 12 - 405,00 zł. Pakiet nr 13 - 3.300,00 zł. Pakiet nr 14 - 2.550,00 zł. wadium ma być wniesione do dnia 21.02.2014 r. do godziny 10.00 w poniższych formach : - w pieniądzu PLN ( na konto : 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483) - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zmian.) .

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta ma zawierać : a) wypełniony druk oferty -na podstawie załącznika nr 2, b) potwierdzenie wniesienia wadium c) szczegółową ofertę cenową dotyczącą wszystkich wybranych pakietów (załącznik nr 6 ) w oparciu o wykaz asortymentowo ilościowy - załącznik nr 1 e) określenie ostatecznych warunków i terminu płatności ( min termin płatności min. 60 dni ) -należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2, f) zobowiązanie Wykonawcy do zachowania stałości cen na oferowane wyroby przez okres min. 12, 18 i 20 miesięcy (w zależności od pakietów) od daty obowiązywania umowy - należy wpisać w formularzu oferty załącznik nr 2 , g) określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu w załączniku nr 1 ( min. 12 miesięcy ) - należy uzupełnić w formularzu oferty załącznik nr 2 , h) spełnienie wymagań materiałowych (dla Pakietów 13 i 14) - załącznik nr 7 i) oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 j) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4), k) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . l) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy PZP, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej m) dołączyć katalogi, foldery (ze zdjęciami, rysunkami) w języku polskim na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. Na płycie CD n) dołączyć do oferty certyfikat kontroli jakości produktów od producenta

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W.C.S .K.J w Jeleniej Górze, 58-506, ul. Ogińskiego 6, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (pok. 024) -bud. D-niski parter. Forma papierowa do pobrania za odpłatnością 25,00 zł brutto..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze ( kod. poczt. 58-506) , ul. Ogińskiego 6 , sekretariat Szpitala (pok. 171) , bud. D - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GĄBKA ANTYBAKTERYJNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GĄBKA ANTYBAKTERYJNA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GAZA WCHŁANIALNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GAZA WCHŁANIALNA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GĄBKA ŻELATYNOWA WCHŁANIALNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GĄBKA ŻELATYNOWA WCHŁANIALNA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: OPATRUNEK WISKOZOWY NASĄCZANY ŻELEM JODOFOROWYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNEK WISKOZOWY NASĄCZANY ŻELEM JODOFOROWYM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: OPATRUNEK WISKOZOWY IMPREGNOWANY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNEK WISKOZOWY IMPREGNOWANY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK DO MOCOWANIA CEWNIKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK DO MOCOWANIA CEWNIKÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PREPARATY DO OCHRONY SKÓRY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO OCHRONY SKÓRY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.15.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: OSŁONY NA URZĄDZENIA MEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OSŁONY NA URZĄDZENIA MEDYCZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SERWETA DWUWARSTWOWA Z OTWOREM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWETA DWUWARSTWOWA Z OTWOREM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: SERWETA DWUWARSTWOWA NIEPRZEMAKALNA LAMINOWANA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWETA DWUWARSTWOWA NIEPRZEMAKALNA LAMINOWANA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: MATA CHŁONNA DO CYTOSTATYKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATA CHŁONNA DO CYTOSTATYKÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: STERYLNE ZESTAWY DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STERYLNE ZESTAWY DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: FARTUCH CHIRURGICZNY STANDARDOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FARTUCH CHIRURGICZNY STANDARDOWY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.