Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-03
Sosnowiec: Zakup, dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu - 3 Zadania
Numer ogłoszenia: 47938 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu , ul. 3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2962201, faks 32 2962214.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopssosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu - 3 Zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw obejmujących: Zakup, dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu - 3 Zadania. Komputery i pozostałe urządzenia muszą: - być fabrycznie nowe, - posiadać komplet dokumentów od producenta urządzenia, - być dopuszczone do użytku na rynku polskim, - posiadać wszelkie kable i/lub przejściówki niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. Zadanie 1 - Sprzęt komputerowy obejmuje: - Laptop I - 36 szt., - Laptop II 12 szt. Zadanie 2 - Drukarki, akcesoria komputerowe oraz urządzenia sieciowe obejmuje: - Drukarka Laserowa (sieciowa) - 22 szt., - Urządzenie wielofunkcyjne - 9 szt., - Router sieciowy - 2 szt., - Dysk sieciowy - 2 szt., - Switch - 20 szt., - Projektor - 3 szt., - Mysz komputerowa - 20 szt., - Klawiatura - 10 szt. Zadanie 3 - Oprogramowanie obejmuje: - Oprogramowanie biurowe - 44 szt., - Oprogramowanie antywirusowe - 54 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym: - w zakresie Zadania 1 - Sprzęt komputerowy - załącznik nr 1a do SIWZ, - w zakresie Zadania 2 - Drukarki, akcesoria komputerowe oraz urządzenia sieciowe - załącznik nr 1b do SIWZ, - w zakresie Zadania 3 - Oprogramowanie - załącznik nr 1c do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 30.23.41.00-9, 32.42.00.00-3, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.72.00-1, 48.76.10.00-0, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. W zakresie zadania 1, zadania 2, zadania 3 - wypełnienia specyfikacji technicznej stanowiącej część formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 2a, 2b i 2c - do SIWZ - w zależności od oferty składanej przez Wykonawcę. 2. W zakresie zadania 1 - załączenia do oferty wydruku z testu BAPCoRMobileMarkR 2014 dla laptopa I i wydruku z testu BAPCoRMobileMarkR 2014 dla laptopa II - (testy muszą być przeprowadzone przez Wykonawcę na domyślnych ustawieniach konfiguratora dołączonego przez firmę BABCo). Nie dopuszcza się działań, które mogłyby wpłynąć na wynik testu, typu: overlocking, odłączanie urządzeń, ingerencja w ustawienia biosu (wymagane fabryczne ustawienia biosu), ingerencja w ustawienia systemu operacyjnego. Wykonawca jest obowiązany wykonać testy na sprzęcie identycznym jaki został zaoferowany (model, typ, kod producenta zgodnie z ofertą) i jaki zostanie dostarczony w przypadku wyboru jego oferty do realizacji zamówienia. 3. W zakresie zadania 1 - Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie badania i oceny ofert zażądania przeprowadzenia prezentacji sprzętu przez Wykonawców w siedzibie Zamawiającego. O terminie i miejscu prezentacji Wykonawcy zostaną powiadomieni osobnym pismem. 4. Prezentacja o której mowa w pkt 3 będzie polegać na przeprowadzeniu testu (oprogramowanie testowe ma być dostarczone łącznie ze sprzętem), o którym jest mowa w opisie przedmiotu zamówienia. Nieprzeprowadzenie prezentacji w wyznaczonym terminie albo zaprezentowanie urządzenia, które nie jest zgodne z urządzeniem oferowanym, oznaczać będzie niezgodność oferty z treścią niniejszej SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo wymagane w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest osoba inna niż wskazane w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Formularz pełnomocnictwa jest załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2. Oświadczenie o odwróconym podatku Vat w związku z art. 91 ust. 3a ustawy PZP. Zamawiający informuje, że nie jest czynnym podatnikiem VAT. Formularz oświadczenia jest załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotów w sytuacji o której mowa w części X pkt. 2 SIWZ. Formularz zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w zakresie zadania 1: - Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany. - Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: a) gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że przedmiot umowy zamienny spełni wymagania zawarte w załączniku nr 1 do umowy oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie, b) zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu strajków i innych nadzwyczajnych wydarzeń, c) zmiany dotyczące podmiotu, który będzie prowadzić serwis gwarancyjny. w zakresie zadania 2: - Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany. - Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: a) gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że przedmiot umowy zamienny spełni wymagania zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej umowy oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie, b) zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu strajków i innych nadzwyczajnych wydarzeń, c) zmiany dotyczące podmiotu, który będzie prowadzić serwis gwarancyjny. w zakresie zadania 3: - Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić tylko za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany. - Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: a) zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu strajków i innych nadzwyczajnych wydarzeń.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.sosnowiec.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 3 Maja 33 41-200 Sosnowiec II piętro, pokój 317..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. 3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec pokój nr 115 (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup części przedmiotu zamówienia realizowany jest w ramach projektu Razem, więcej, lepiej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1 - Sprzęt komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - sprzęt komputerowy obejmuje: - Laptop I - 36 szt., - Laptop II 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym: w zakresie Zadania 1 - załącznik nr 1a do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 30.23.74.10-6, 30.23.41.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2 - Drukarki, akcesoria komputerowe oraz urządzenia sieciowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Drukarki, akcesoria komputerowe oraz urządzenia sieciowe obejmuje: - Drukarka Laserowa (sieciowa) - 22 szt., - Urządzenie wielofunkcyjne - 9 szt., - Router sieciowy - 2 szt., - Dysk sieciowy - 2 szt., - Switch - 20 szt., - Projektor - 3 szt., - Mysz komputerowa - 20 szt., - Klawiatura - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym: - w zakresie Zadania 2 - Drukarki, akcesoria komputerowe oraz urządzenia sieciowe - załącznik nr 1b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.72.00-1, 30.23.41.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - Oprogramowanie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - oprogramowanie obejmuje: - Oprogramowanie biurowe - 44 szt., - Oprogramowanie antywirusowe - 54 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym: w zakresie Zadania 3 - Oprogramowanie - załącznik nr 1c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. rodzaj dostawy - 1
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na terenie obiektów MOSiR w Sosnowcu na rok 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym poprzez przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek rejestrowanych wychodzących z MOPS w Sosnowcu w 2025r
- "Usługa utrzymania systemu wydruku centralnego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych; usługa poczty e-mail 2500 kont pocztowych, o pojemności 4TB na okres 24 miesięcy dla WSS5 "(...)"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.