eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa i zakup materiałów poligraficznych



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Chorzów: Dostawa i zakup materiałów poligraficznych
Numer ogłoszenia: 47939 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, fax 032 3490580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i zakup materiałów poligraficznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup materiałów poligraficznych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje 2 części: część I - materiały poligraficzne np. farby, folie, matryce, część II - materiały pomocnicze np. kleje, czyściwo, tekturę, taśmy do pakowania. Wykonawca udzieli na dostarczone materiały biurowe - min. 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia dostawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 22.50.00.00 - Klisze lub cylindry lub inne nośniki do użytku w drukarstwie Kod CPV wg słownika 2008: 22.50.00.00 - Klisze lub cylindry, lub inne nośniki do użytku w drukarstwie Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: dla części I - 2 400,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta zł.), dla części II - nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniają niżej wymienione warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 r. ze zm.) zwaną dalej Ustawą. Warunek I: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek II: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek III: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek IV: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawcy muszą spełniać następujące kryteria: ad. Warunek I 1. być uprawnionymi do prowadzenia działalności lub czynności. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagane uprawnienia dotyczą każdego z nich. ad. Warunek II 2. wykonać w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia w ramach zawartych umów (jedno zamówienie - jedna umowa) tożsame z niniejszym zamówieniem tj. dostawą materiałów poligraficznych stanowiących przedmiot zamówienia. Każde zamówienie o wartości - liczonej w okresie maksymalnie 12 miesięcy - nie niższej niż wartość brutto oferty złożonej dla poszczególnej części. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie) w zakresie ilości zamówień. ad. Warunek III 3. posiadać do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową konieczne do wykonania zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). ad. Warunek IV 4. nie zalegać z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten winien spełniać każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty: ad. Warunek I 1. dołączyć do formularza oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ad. Warunek II 2. dołączyć do oferty wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Każde zamówienie o wartości - liczonej w okresie maksymalnie 12 miesięcy - nie niższej niż wartość brutto oferty złożonej dla poszczególnej części. Wykaz musi zawierać takie informacje jak: - datę wykonania zamówienia, - odbiorców, - przedmiot zamówienia, - wartość brutto zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy materiałów poligraficznych zostały wykonane należycie. Pożądane jest, aby dokumenty te zawierały również wartość całego zamówienia i datę realizacji co pozwoli bezsprzecznie przyporządkować dokument do konkretnego zamówienia podanego w Wykazie. Dokumenty o charakterze ogólnym odnoszącym się do współpracy z danym Zamawiającym nie będą uwzględniane. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia muszą być wystawione po zakończeniu realizacji zamówienia. ad. Warunek III 3. złożyć na formularzu oferty oświadczenie, że Wykonawca posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową konieczne do wykonania zamówienia. ad. Warunek IV 4a. dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4b. dołączyć do oferty zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną stosowne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego musi odnosić się do spółki jawnej, a nie jej wspólników.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały poligraficzne np. farby, folie, matryce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Farba offsetowa czarna (w opakowaniach po 2,5 kg) - szacunkowa ilość 60 kg, 2. Farba offsetowa PANTONE, różne kolory np.:158,172,224,340 i inne (w opakowaniach po 2,5 kg) -szacunkowa ilość 120 kg, 3. Farba czarna RISO GR 2710 S-539 - szacunkowa ilość 60 szt., 4. Farba czarna RISO RP 3700 S-3380 - szacunkowa ilość 160 szt., 5. Farba czarna RISO GR 3770 S-2314 - szacunkowa ilość 40 szt., 6. Farba zielona RISO RP 3700 - szacunkowa ilość 10 szt., 7. Suszka do farbyMONSUN 10 T 7265 suszka w paście na związkach kobaltowo - manganowych do wszystkich farb offsetowych - szacunkowa ilość 5 litrów, 8. Pasta zapobiegająca odciąganiu ANTIABLEGE PASTE 10 T 7442 polepsza zachowanie arkuszy w stosie - szacunkowa ilość 5 litrów, 9. Folia montażowa (530 x 650 gr. 0,18) - szacunkowa ilość 300 arkuszy, 10. Guma offsetowa kompresyjna (560 mm x 580 mm) - szacunkowa ilość 30 szt., 11. Płyty presensybilizowane Horsell (521 mm x 415 mm / 0,15 mm) - szacunkowa ilość 1200 szt., 12. Combifix-(do utwardzania wody) (opakowania po 10 litrów) - szacunkowa ilość 250 litrów, 13. Salinofix-(do utwardzania wody) (opakowania po 1l) - szacunkowa ilość 50 litrów, 14. IMAGO zmywacz extra (opakowania po 1,2 l) - szacunkowa ilość 102 litry, 15. IMAGO zmywacz uniwersalny (opakowania po 1l) - szacunkowa ilość 100 litrów, 16. Matryce do RISO RP 3700 - szacunkowa ilość 30 szt., 17. Matryce do RISO GR 2710 - szacunkowa ilość 20 szt., 18. Gąbki wiskozowe prasowane - szacunkowa ilość 150 szt., 19. Środek do mycia szkła Glasreniger opak. 400 ml aerozol - szacunkowa ilość 10 szt., 20. Środek do czyszczenia folii montażowej DIAMANT - szacunkowa ilość 10 litrów, 21. Antiskin - środek zapobiegający zasychaniu farby - aerozol opak. 400 ml - szacunkowa ilość 5 szt., 22. Renal środek do regeneracji płyt offsetowych - szacunkowa ilość 10 litrów, 23. Guma podkładowa format 575 x 510 x 1 mm - szacunkowa ilość 8 szt., 24. Foliopisy 0,1 - szacunkowa ilość 10 szt., 25. Drut do zszywarki ocynkowany 0,6 mm i miedziowany 0,8 mm (1 rolka = 2 kg) - szacunkowa ilość 40 kg, 26. Korektor do płyt offsetowych CR w sztyfcie minusowy CIP 0,1 - szacunkowa ilość 10 szt., 27. Korektor do płyt offsetowych CR w sztyfcie minusowy CIP 0,5 - szacunkowa ilość 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 22.50.00.00-5, 21.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały pomocnicze np. kleje, czyściwo, tekturę, taśmy do pakowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klej CR - introligatorski - pojemniki 1 kg - szacunkowa ilość 500 kg, 2. Czyściwo TORK OFFSET - szacunkowa ilość 80 rolek, 3. Tektura sklejana makulaturowa arkusze, gr. 2,1 mm, 705 x 1010 mm - szacunkowa ilość 2000 kg, 4. Mc Kenic olej technologiczny - szacunkowa ilość 24 szt., 5. Taśma do pakowania średnica tulei 200, szerokość - 190, 4500 m w roli, kolor biały - szacunkowa ilość 20 szt., 6. Folia STRETCH 23 microny - rolka 1,5 kg - szacunkowa ilość 400 rolek, 7. Wiertła do papieru Ø 3 - szacunkowa ilość 15 szt., 8. Pędzle introligatorskie płaskie: szer 2,5 cm - szacunkowa ilość 50 szt., szer 4,0 cm - szacunkowa ilość 50 szt., szer 4,5 cm - szacunkowa ilość 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 22.50.00.00-5, 21.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.