Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-22
Oława: Dostawa wyżywienia dla Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
Numer ogłoszenia: 479646 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych , ul. ks. F. Kutrowskiego 31a, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3133744, faks 71 3133744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mos.olawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyżywienia dla Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyzywienia dla chłopców w wieku od 13 do 18 lat w oparciu o zalecane normy żywienia przez Instytut Żywności i Zywienia im. prof. dr. med. Aleksandra Szczygła w Warszawie. Procentowy rozkład energii w diecie młodzieży powinien wynosić : -węglowodany -60%-tłuszce -30%-białko-10%. 2. Zadanie obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłków w ilości od 0 do 60, nie więcej niż dla 60 wychowanków.Ilość zamawianych posiłków uzależniona będzie od ilości wychowanków przebywających w danym dniu w placówce. Godziny i rodzaj wydawanych posiłków- śniadanie- dowóz 1x dzienne w godzinacch od 6.40 do 6.50 - obiad ( I danie + II danie + kompot + deser) - godzina dowozu między 13.10 a 14.30 ( godzina zostanie ustalona zgodnia z planem lekcji i może być różna w poszczególne dni tygodnia) - kolacja - dowóz 1x dziennie w godzinach od 18.00 do 18.15. 3. W skałd posiłków muszą wchodzić warzywa i owoce wzbogacające dietę w witaminy, błonnik i sole mineralne. 4. Ilość pierwszego dania - zupy- co najmniej 0,5 litra na jedna osobę. 5. Śniadanie powinno zawierać urozmaicony posiłek mleczny np. zupa mleczna, płatki na mleku - co najmniej 0,4 litra na jedną osobę. 6. Do śniadania i kolacji musi być dołączone pieczywo tj. bułka o wadze co najmniej 0,06 kg oraz chleb jeden na czterech wychowanków, a także herbata słodzona lub napój mleczny ( kakao, kawa z mlekiem) - co najmnie 0,5 litra na jedną osobę. 7. Dodatkowo na śniadanie i kolację należy dodać jeden słoik dżemu ( co najmniej 340 g) na 12 wychowanków. 8. Dostarczane gotowane posiłki powinny być gorące. 9. Posiłki dostarczane będą do siedziby placówki na IV piętro budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjno- Socjoterapeutycznych w Oławie ul. Kutrowskiego 31A, porcjowane w atestowanych jednorazowych naczyniach wraz z jednorazowymi sztućcami oraz wydawane przez pracownika dostawcy. 10. Przewidywana lączna ilość dostarczanych posiłków w zakresie realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 34 000 posiłków..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, nazwy przedmiotu zamówienia ( zakres dostawy) nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji- według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniemm dokumentów potwierdzającyh, że dostawy te zostały wykonane zgodnie z należytą starannością - REFERENCJE
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku, zamawiąjący uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie ( załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie ( załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Postanowienia oraz zobowązania przyjęte przez Wykonawcę poprzez złożenie oferty odpowiadającej specyfikacji istotnych warunków zamówienia a także wybór tak skonstytuowanej oferty poprzez Zamawiającego, stanowią integralną część umowy. 2. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa załacznik nr 1 do SIWZ ( wzór umowy). 3. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy w przypadku : 3.1. W zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia : a) zmiana obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, b)wystąpienia siły wyższej, 3.2 Zamawiający przewiduje ponadto pozostałe przypadki uzasadniajace dokonanie zmian w treści umowy- zmiany wynagrodzenia umownego brutto: w przypadku zmiany stawki VAT- dotyczy to części wynagrodzenia dostawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie wykonano.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 1) www.mos.olawa.pl 2) www.bip.starostwo.olawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) www.mos.olawa.pl 2) www.bip.starostwo.olawa.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie ( sekretariat pok nr 97) ul Kutrowskiego 31A, 55-200 Oława.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Oława
- Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego do kotłowni znajdujących się w budynkach stanowiących własność Gminy Oława
- Dostawa licencji oprogramowania II
- Dostawa samochodu 8-osobowego na potrzeby Urzędu Gminy Oława
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Usługa cateringu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim, realizowana w oparciu o program Ministerstwa Zdrowia ,,Dobry posiłek w szpitalu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.