eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Letnie oczyszczanie dróg na terenie Krynicy-Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Krynica-Zdrój: Letnie oczyszczanie dróg na terenie Krynicy-Zdroju
Numer ogłoszenia: 47966 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju , ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 472 55 00, faks 018 472 55 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie oczyszczanie dróg na terenie Krynicy-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest letnie oczyszczanie dróg na terenie Krynicy-Zdroju. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje cykliczne sprzątanie chodników, ulic, azylów dla pieszych, zatok autobusowych, miejsc postojowych oraz parkingów na terenie Krynicy-Zdroju oraz sukcesywny odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z koszy ulicznych. Na jeden cykl sprzątania składają się następujące czynności: 1) zraszanie wodą całej szerokości chodników, ulic, azylów dla pieszych wraz z zatokami autobusowymi, miejscami postojowymi oraz parkingowymi usytuowanymi w ciągu drogi, 2) mechaniczne oczyszczanie z wszelkich nieczystości - zamiatanie zamiatarką na całej szerokości chodników, ulic, azylów dla pieszych wraz z zatokami autobusowymi, miejscami postojowymi oraz parkingowymi usytuowanymi w ciągu drogi, 3) ręczne oczyszczanie chodników, ulic, azylów dla pieszych wraz z zatokami autobusowymi, miejscami postojowymi oraz parkingowymi usytuowanymi w ciągu drogi w miejscach trudno dostępnych nieczyszczonych mechanicznie, 4) zebranie oraz wywóz zebranych nieczystości. Czyszczenie maszynami chodników, ulic, azylów dla pieszych wraz z zatokami autobusowymi, miejscami postojowymi oraz parkingowymi usytuowanymi w ciągu drogi nie może powodować utrudnień w ruchu. Specjalistyczne urządzenia i narzędzia stosowane przy realizacji zamówienia winny być odpowiednio oznakowane i wskazywać na rodzaj wykonywanej pracy. Częstotliwość cykli sprzątania na drogach gminnych ustala się następująco: od 1 kwietnia 2013 r. do 15 listopada 2013 r. - 2 cykle w tygodniu (wtorek i piątek). Częstotliwość cykli sprzątania na drogach wojewódzkich ustala się następująco: od 1 maja 2013 r. do 31 października 2013 r. - 1 cykl w miesiącu (w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego). Łączna ilość cykli w okresie wykonywania zamówienia wynosi 67 na drogach gminnych natomiast na drogach wojewódzkich 6 cykli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ciągu tygodnia ilość cykli sprzątania dróg gminnych w zależności od bieżących potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmniejszenia ilości cykli sprzątania na drogach gminnych do 50. Wykaz chodników, ulic, azylów dla pieszych, zatok autobusowych, miejsc postojowych oraz parkingów zawiera wzór umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Wykonawca w celu wykonania usługi sukcesywnego odbioru i transportu odpadów komunalnych pochodzących z koszy ulicznych zobowiązany będzie do udostępnienia Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia dwóch metalowych kontenerów odpowiednich do gromadzenia odpadów komunalnych pochodzących z koszy ulicznych o pojemności min. 7 m3 każdego z nich oraz wstawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Krynicy-Zdroju. Odbiór przez Wykonawcę zgromadzonych ww. kontenerach odpadów winien odbywać się przy użyciu środków transportu spełniających określone przepisami prawa wymogi do miejsca odzysku i unieszkodliwiania odpadów. Odbiór odpadów realizowany będzie przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w sposób zapewniający ciągłość świadczonej usługi w terminie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2013 r. Łączna ilość odpadów w okresie wykonywania zamówienia wynosi 1.200 m3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości odbieranych i wywożonych przez Wykonawcę odpadów do 700 m3 w zależności od faktycznych ilości zgromadzonych odpadów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na letnim sprzątaniu dróg o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krynica-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, pokój nr 15 - parter (Kancelaria Urzędu - dziennik podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.