Ogłoszenie z dnia 2013-11-22
Lubliniec: Usługi - świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu
Numer ogłoszenia: 479768 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublińcu, ul. Sądowa 3, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 0-34 3515100, 3515156, faks 0-34 3515133.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi - świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są usługi codziennego sprzątania budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu własnym sprzętem i środkami czystości, przez wszystkie dni robocze miesiąca, średnio 21 dni w miesiącu, również w trakcie wykonywanych remontów obejmujących pomieszczenia biurowe, sale rozpraw, korytarze, hole, toalety, łazienki, pomieszczenia dla zatrzymanych, archiwa, pomieszczenia gospodarcze. 2.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3.ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby realizowane usługi odpowiadały wymaganiom opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 4.ZAMAWIAJĄCY Sąd Rejonowy w Lublińcu urzęduje w godzinach od 700 do 1500, a w każdy poniedziałek od 700 do 1800 5.Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonywane będą w dni robocze w godzinach od 1430 do 2000 (w pomieszczeniu Dyrektora, Prezesa, i kasy w godzinach od 1400 do 1500) i w sposób nie utrudniający normalnej działalność sądu. Ponadto wyjątkowo prace niezbędne w zakresie utrzymania czystości, WYKONAWCA może wykonywać w soboty w godzinach każdorazowo ustalonych z przedstawicielem ZAMAWIAJĄCEGO. 6.Serwis dzienny - usługi codziennego sprzątania i utrzymania czystości korytarzy, klatek schodowych oraz toalet w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu wykonywane będą w czasie godzin pracy sądu (730-1330) 7.Pracownicy WYKONAWCY wykonujący pracę powinni być ubrani w sposób umożliwiający ich identyfikację. 8.ZAMAWIAJĄCY przewiduje w takcie trwania umowy prowadzić remonty pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, holi, korytarzy, klatek schodowych i innych ciągów komunikacyjnych. 9.WYKONAWCA w celu przygotowania prawidłowej oferty może dokonać wizji lokalnej obiektu w celu zdobycia informacji niezbędnych do jej przygotowania. [9][0][9][1][1][2][0][0]-[8] - usługi sprzątania budynków; 2.2. przedmioty dodatkowe: [9][0][9][1][9][2][0][0]-[4] - usługi sprzątania biur; [9][0][9][1][1][3][0][0]-[9] - usługi czyszczenia okien; [9][8][3][1][0][0][0][0]-[9] - usługi prania i czyszczenia na sucho;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych Ulisses Urszula Rasała, ul. Wojska Polskiego 113, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86400,00
Oferta z najniższą ceną: 75609,76 / Oferta z najwyższą ceną: 120960,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powodem zastosowania trybu zapytania o cenę, jest przedmiot zamówienia, który stanowi usługę powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, a wartość tej usługi nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 euro.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Wymiana źródła ciepła w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą świeżych jaj kurzych dla DPS "Zameczek W Lublińcu w roku 2025
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów mleczarskich i tłuszczów dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu jednostek oraz Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku w 2025 roku.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta Czeladź (SE-ZP.271.1.8.2024)
- Usługa sprzątania w budynkach IHAR-PIB O/Bydgoszcz
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.