Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Mniów: Pełnieniu funkcji Inwestora zastępczego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego:
- budowa oczyszczalni ścieków dla przyjęcia ścieków z terenu całej zlewni aglomeracji Mniów
- budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla aglomeracji Mniów -zadanie 3- MNIÓW- WĘGRZYNÓW - BORKI
Numer ogłoszenia: 47976 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Mniowie , ul. Centralna 9, 26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie, tel. +48 41 3737002, faks +48 41 3737004.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnieniu funkcji Inwestora zastępczego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego: - budowa oczyszczalni ścieków dla przyjęcia ścieków z terenu całej zlewni aglomeracji Mniów - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla aglomeracji Mniów -zadanie 3- MNIÓW- WĘGRZYNÓW - BORKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnieniu funkcji Inwestora zastępczego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego:- budowa oczyszczalni ścieków dla przyjęcia ścieków z terenu całej zlewni aglomeracji Mniów, - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla aglomeracji Mniów -zadanie 3- MNIÓW- WĘGRZYNÓW - BORKI W zakresie prac związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru niezależnie od obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane wchodzi: - rozliczenie finansowe i rzeczowe nadzorowanej inwestycji, - sprawdzanie i potwierdzanie wykonanych robót na fakturach wystawionych przez Wykonawcę, - informowanie Zamawiającego o przebiegu prac w zakresie realizowanej inwestycji - bieżąca kontrola dokonywanych wpisów do dziennika budowy - nadzór nad terminowością realizowanego zadania Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do niniejszych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami z branży: - konstrukcyjno - budowlanej,drogowej, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, elektrycznej, które przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego zdolnymi do wykonania zamówienia, c)posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji: - Inwestora zastępczego dla co najmniej 1 zadania dla budowy sieci kanalizacyjnej, i co najmniej 1 zadania w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji oczyszczalni ścieków, oraz udokumentuje że przygotowywał procedury przetargowe i uczestniczył w jej przeprowadzaniu na prawach biegłego dla co najmniej 1 zadania dla budowy sieci kanalizacyjnej, oraz co najmniej 1 zadania w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji oczyszczalni ścieków, lub kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie ww zadań inwestycyjnych dla każdego ww zadania spełniającego łącznie następujący zakres obowiązków: - przygotowania procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót wraz z uczestnictwem w przeprowadzeniu tych procedur - pełnienia nadzoru inwestorskiego, - rozliczania rzeczowo-finansowego zadania, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 (załącznik nr 3 do SIWZ), b)w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. a) i d): I. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; II. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c)w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. b): I. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie II. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia potwierdzonych załączeniem kserokopii ich uprawnień i zaświadczenia z właściwej Izby, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 składane są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mniowie ul. Centralna 9, 26-080 Mniów I piętro, pok. nr 15..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Mniowie ul. Centralna 9, 26-080 Mniów I piętro, pok. nr 20..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.